Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

LSD


Gość ARTURROS
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

nie no w pieknym blotku to i na 4x4 bokiem pojdzie, wystarczy ze z przodu mamy slizgawke a z tylu jedno zlapie przyczepnosc. no chyba ze sie myle.

napedy mam OK - lsd wczesniej dzialalo bo latwiej mi bylo z blota wyjechac i nie zwracalem na to uwagi jakos. dopiero jak sie zaczelo kopanie w sniegu to cos mi przestalo pasowac. spojrzalem wiec w fakturke za oleje i dopiero zalapalem ze nie mowilem ze mam blokade. no i mam efekt - nawet w najwiekszym blocie jedno sie kreci a drugie stoi.po weekendzie zamowie oleje bo u mnie w calym miescie nie ma do lsd i zobaczymy czy zmiana cos pomoze czy bedzie mi sie szykowac inwestycja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Z moich obserwacji wynika że LSD pomaga jak jeszcze jedziesz. Jak już wtopisz to jedno koło robi drugie nie.

Potwierdzam że na sprawnym 4x4 w T2 bokami się lata - wystarczą szosowe opony i troche luźnego błota albo lodu, lekki tył łatwo przód wyprzedza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
Gość terranosaur

zamowie oleje bo u mnie w calym miescie nie ma do lsd i zobaczymy czy zmiana cos pomoze czy bedzie mi sie szykowac inwestycja.

bigi i jak to było z tym lsd, ???? bo właśnie mam taki sam przypadek jak Ty

 

 

Z moich obserwacji wynika że LSD pomaga jak jeszcze jedziesz.

 

czyli jesli tak jest jest to rozwiązanie (lsd) do d... bo jak juz sie zakopiesz to amba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja tez mam pytanie odnośnie LSD. Działa bo na śniegu widać jak kręcą 2 kólka. Ale dzis miałem przyjemność sie porzadnie załadować w błotttooo- (wyciągałem Cienkola żony która na zakręcie zjechała z naprawdę dużej skarpy na jakąs podmokłą łakę..Wydarłem prawie na pobocze ale brakło mi dosłownie 1 metra. Dobrze ze w okolicy robia autostradę to mnie gość 4-osiową łódką szarpna-) i w pewnym momencie jak prawie zawisłem zauważyłem że kręci tylko 1 koło z tyłu. Czy znaczy to że LSD to tylko przy dużym poślizgu chula- bez większego obciążenia jak np śnieg. Pozatym przód kręci też 1. Z przodu jak rozumię mechanizm różnicowy...

 

Heh dodam że cała ta afrera nastąpiła 1 godzinę załadowaniu na pokład sprzęgiełek AVM..przynajmniej pewnie się jedzie że nic nie odepnie..

 

W związku z tym wszystkim myslę też poważnie o wyciągarce gdybym ją dziś miał ta była by szybka akcja ale o tym to poszukam na forum..

 

pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli jesli tak jest jest to rozwiązanie (lsd) do d... bo jak juz sie zakopiesz to amba

 

LSD zadziała jeśli będzie tarcie i wydzieli się ciepło, tarczki zablokują mechanizm różnicowy.

Sprawne LSD działa i czuć to przy ruszaniu. Jedno z kół musi stawiać opór, aby zadziałać.

Cudów nie ma... 100% blokada to nie jest, można sobie założyć blokadę, dla mostów h232 - jest ARB.

 

Na taki śnieg agresywna, duża i szeroka opona, raczej nie zimówka. Większe, szersze i bardziej agresywne niż te (5 fota): http://www.offroadexpress.co.nz/Forums/viewtopic.php?f=25&t=507&start=0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość terranosaur

 

Na taki śnieg agresywna, duża i szeroka opona, raczej nie zimówka. Większe, szersze i bardziej agresywne niż te

 

masz racje, no właśnie miałem kupić sobie jakieś kartofle MT ale w ostatniej chwili zdecydowałem się na zimówki zwykle i w takim śniegu nie dadzą rady zabiją się i koniec, do tego jak z przodu nie kreci jedno kolo i z tylu jedno to już wogole padaka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz racje, no właśnie miałem kupić sobie jakieś kartofle MT ale w ostatniej chwili zdecydowałem się na zimówki zwykle i w takim śniegu nie dadzą rady zabiją się i koniec, do tego jak z przodu nie kreci jedno kolo i z tylu jedno to już wogole padaka

Ale to nie tak że nie kręcą. Wczoraj to poprostu porządnie ugrząsłem i kręciły na przemian. W normalnych warunkach czyli np lekkie bloto lub śnieg wszystko jest ok. Tył ładnie 2 koła. Przód na wprost tez przy skręcie sobie szatkuje. Raz jedno raz drugie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość terranosaur

Wczoraj to poprostu porządnie ugrząsłem i kręciły na przemian.

 

czyli że co ????.... takie ugrzązinięcie to sytuacja nie do wyjechania ??? jakoś mnie to nie przekonuje, bo to wychodzi na to ze jak dajesz 4x4 to podczas takiego zakopania sie w rzeczywistości jest 2x2 jedno przod jedno tyl albo napędy nie pracują jak należy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli że co ????.... takie ugrzązinięcie to sytuacja nie do wyjechania ??? jakoś mnie to nie przekonuje, bo to wychodzi na to ze jak dajesz 4x4 to podczas takiego zakopania sie w rzeczywistości jest 2x2 jedno przod jedno tyl albo napędy nie pracują jak należy

Wyjedziesz... niższe ciśnienie w oponie, automat lepiej sobie poradzi - manual łatwo straci przyczepność, jak najmniej kopać śnieg, 4x4, bloada 100% to broń obosieczna lub poprostu łańcuchy założyć.

I tak zostaje dalej, wiele innych parametrów, ale wyjedziesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjedziesz... niższe ciśnienie w oponie, automat lepiej sobie poradzi - manual łatwo straci przyczepność, jak najmniej kopać śnieg, 4x4, bloada 100% to broń obosieczna lub poprostu łańcuchy założyć.

I tak zostaje dalej, wiele innych parametrów, ale wyjedziesz.

Mam zwykle oponki FULDA MS ..auto siadło na jakiś moczzarach.. tył już zawisł na chaku a przód tak że nie było nawet jak liny zaczepić. To było poprostu bagno dotego jeszcze śnieg. Tam bał sie wjechać gość potężnym ładowaczem bo stwierdził że jak on tam siądzie to DET to minimum by go wyciągnać. Wg mnie z takiej sytuacji ciężko wyjechać.

 

Wcześniej jeszcze pytałem na CB z ciekawości goscia który jeździ takim budowlanym monsterem,. zapomniałem jak się to fachowo nazywa. Ale gosć ładuje na siebie 30 ton koło ok 2 m wysokości- i pytałem czy zdarza mu sie ugrzęznąc.Odpowiedział że czasem potrafi się tak wpie..przyć że nawet gdyby miał 10 napędów to i tak nie ruszy. Tyrran tyranem ale natury czasem się nie da przeskoczyc..(przejechać) ..Co do mojej sytaucji to jeszcze dodam że na linie miałem z tyłu Cienkola..Fakt może źle to rozegraliśmy ale własnie pewność siebie że wyjadę nas tam pogrążyła.

 

A co kolego. Tobie przód ciągle ciągnie 2 koła???? A tył. Przecież to LSD nie blokada.. Może sobie mielić na śniegu a nie jak auto max docisnięte koło. Wg mnie oczywiście chociaż znawcą nie jestem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość terranosaur

 

A co kolego. Tobie przód ciągle ciągnie 2 koła???? A tył. Przecież to LSD nie blokada.. Może sobie mielić na śniegu a nie jak auto max docisnięte koło. Wg mnie oczywiście chociaż znawcą nie jestem.

 

nie wyjechałem dlatego ze po włączeniu 4L lub 4H z przodu kręciło się jedno kolo i z tylu jedno jakby wszystkie się kręciły to lekko bym wyjechał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wyjechałem dlatego ze po włączeniu 4L lub 4H z przodu kręciło się jedno kolo i z tylu jedno jakby wszystkie się kręciły to lekko bym wyjechał

U mnie dziś, nawet blokada 100% nie pomogła - jazda tylko na wprost, prawie po płocie jakiegoś człowieka.

Wyrwałem sie wyciągarką, bez szkód w sprzęcie i płocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...