Gość bigi Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 nie no w pieknym blotku to i na 4x4 bokiem pojdzie, wystarczy ze z przodu mamy slizgawke a z tylu jedno zlapie przyczepnosc. no chyba ze sie myle. napedy mam OK - lsd wczesniej dzialalo bo latwiej mi bylo z blota wyjechac i nie zwracalem na to uwagi jakos. dopiero jak sie zaczelo kopanie w sniegu to cos mi przestalo pasowac. spojrzalem wiec w fakturke za oleje i dopiero zalapalem ze nie mowilem ze mam blokade. no i mam efekt - nawet w najwiekszym blocie jedno sie kreci a drugie stoi.po weekendzie zamowie oleje bo u mnie w calym miescie nie ma do lsd i zobaczymy czy zmiana cos pomoze czy bedzie mi sie szykowac inwestycja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat125 Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Z moich obserwacji wynika że LSD pomaga jak jeszcze jedziesz. Jak już wtopisz to jedno koło robi drugie nie. Potwierdzam że na sprawnym 4x4 w T2 bokami się lata - wystarczą szosowe opony i troche luźnego błota albo lodu, lekki tył łatwo przód wyprzedza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość terranosaur Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 zamowie oleje bo u mnie w calym miescie nie ma do lsd i zobaczymy czy zmiana cos pomoze czy bedzie mi sie szykowac inwestycja. bigi i jak to było z tym lsd, ???? bo właśnie mam taki sam przypadek jak Ty Z moich obserwacji wynika że LSD pomaga jak jeszcze jedziesz. czyli jesli tak jest jest to rozwiązanie (lsd) do d... bo jak juz sie zakopiesz to amba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
liternik Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 Witam. Ja tez mam pytanie odnośnie LSD. Działa bo na śniegu widać jak kręcą 2 kólka. Ale dzis miałem przyjemność sie porzadnie załadować w błotttooo- (wyciągałem Cienkola żony która na zakręcie zjechała z naprawdę dużej skarpy na jakąs podmokłą łakę..Wydarłem prawie na pobocze ale brakło mi dosłownie 1 metra. Dobrze ze w okolicy robia autostradę to mnie gość 4-osiową łódką szarpna-) i w pewnym momencie jak prawie zawisłem zauważyłem że kręci tylko 1 koło z tyłu. Czy znaczy to że LSD to tylko przy dużym poślizgu chula- bez większego obciążenia jak np śnieg. Pozatym przód kręci też 1. Z przodu jak rozumię mechanizm różnicowy... Heh dodam że cała ta afrera nastąpiła 1 godzinę załadowaniu na pokład sprzęgiełek AVM..przynajmniej pewnie się jedzie że nic nie odepnie.. W związku z tym wszystkim myslę też poważnie o wyciągarce gdybym ją dziś miał ta była by szybka akcja ale o tym to poszukam na forum.. pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 czyli jesli tak jest jest to rozwiązanie (lsd) do d... bo jak juz sie zakopiesz to amba LSD zadziała jeśli będzie tarcie i wydzieli się ciepło, tarczki zablokują mechanizm różnicowy. Sprawne LSD działa i czuć to przy ruszaniu. Jedno z kół musi stawiać opór, aby zadziałać. Cudów nie ma... 100% blokada to nie jest, można sobie założyć blokadę, dla mostów h232 - jest ARB. Na taki śnieg agresywna, duża i szeroka opona, raczej nie zimówka. Większe, szersze i bardziej agresywne niż te (5 fota): http://www.offroadexpress.co.nz/Forums/viewtopic.php?f=25&t=507&start=0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość terranosaur Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 Na taki śnieg agresywna, duża i szeroka opona, raczej nie zimówka. Większe, szersze i bardziej agresywne niż te masz racje, no właśnie miałem kupić sobie jakieś kartofle MT ale w ostatniej chwili zdecydowałem się na zimówki zwykle i w takim śniegu nie dadzą rady zabiją się i koniec, do tego jak z przodu nie kreci jedno kolo i z tylu jedno to już wogole padaka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
liternik Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 masz racje, no właśnie miałem kupić sobie jakieś kartofle MT ale w ostatniej chwili zdecydowałem się na zimówki zwykle i w takim śniegu nie dadzą rady zabiją się i koniec, do tego jak z przodu nie kreci jedno kolo i z tylu jedno to już wogole padaka Ale to nie tak że nie kręcą. Wczoraj to poprostu porządnie ugrząsłem i kręciły na przemian. W normalnych warunkach czyli np lekkie bloto lub śnieg wszystko jest ok. Tył ładnie 2 koła. Przód na wprost tez przy skręcie sobie szatkuje. Raz jedno raz drugie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość terranosaur Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 Wczoraj to poprostu porządnie ugrząsłem i kręciły na przemian. czyli że co ????.... takie ugrzązinięcie to sytuacja nie do wyjechania ??? jakoś mnie to nie przekonuje, bo to wychodzi na to ze jak dajesz 4x4 to podczas takiego zakopania sie w rzeczywistości jest 2x2 jedno przod jedno tyl albo napędy nie pracują jak należy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 czyli że co ????.... takie ugrzązinięcie to sytuacja nie do wyjechania ??? jakoś mnie to nie przekonuje, bo to wychodzi na to ze jak dajesz 4x4 to podczas takiego zakopania sie w rzeczywistości jest 2x2 jedno przod jedno tyl albo napędy nie pracują jak należy Wyjedziesz... niższe ciśnienie w oponie, automat lepiej sobie poradzi - manual łatwo straci przyczepność, jak najmniej kopać śnieg, 4x4, bloada 100% to broń obosieczna lub poprostu łańcuchy założyć. I tak zostaje dalej, wiele innych parametrów, ale wyjedziesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość terranosaur Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 stad niewyjechalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
liternik Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 Wyjedziesz... niższe ciśnienie w oponie, automat lepiej sobie poradzi - manual łatwo straci przyczepność, jak najmniej kopać śnieg, 4x4, bloada 100% to broń obosieczna lub poprostu łańcuchy założyć. I tak zostaje dalej, wiele innych parametrów, ale wyjedziesz. Mam zwykle oponki FULDA MS ..auto siadło na jakiś moczzarach.. tył już zawisł na chaku a przód tak że nie było nawet jak liny zaczepić. To było poprostu bagno dotego jeszcze śnieg. Tam bał sie wjechać gość potężnym ładowaczem bo stwierdził że jak on tam siądzie to DET to minimum by go wyciągnać. Wg mnie z takiej sytuacji ciężko wyjechać. Wcześniej jeszcze pytałem na CB z ciekawości goscia który jeździ takim budowlanym monsterem,. zapomniałem jak się to fachowo nazywa. Ale gosć ładuje na siebie 30 ton koło ok 2 m wysokości- i pytałem czy zdarza mu sie ugrzęznąc.Odpowiedział że czasem potrafi się tak wpie..przyć że nawet gdyby miał 10 napędów to i tak nie ruszy. Tyrran tyranem ale natury czasem się nie da przeskoczyc..(przejechać) ..Co do mojej sytaucji to jeszcze dodam że na linie miałem z tyłu Cienkola..Fakt może źle to rozegraliśmy ale własnie pewność siebie że wyjadę nas tam pogrążyła. A co kolego. Tobie przód ciągle ciągnie 2 koła???? A tył. Przecież to LSD nie blokada.. Może sobie mielić na śniegu a nie jak auto max docisnięte koło. Wg mnie oczywiście chociaż znawcą nie jestem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość terranosaur Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 A co kolego. Tobie przód ciągle ciągnie 2 koła???? A tył. Przecież to LSD nie blokada.. Może sobie mielić na śniegu a nie jak auto max docisnięte koło. Wg mnie oczywiście chociaż znawcą nie jestem. nie wyjechałem dlatego ze po włączeniu 4L lub 4H z przodu kręciło się jedno kolo i z tylu jedno jakby wszystkie się kręciły to lekko bym wyjechał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 nie wyjechałem dlatego ze po włączeniu 4L lub 4H z przodu kręciło się jedno kolo i z tylu jedno jakby wszystkie się kręciły to lekko bym wyjechał U mnie dziś, nawet blokada 100% nie pomogła - jazda tylko na wprost, prawie po płocie jakiegoś człowieka. Wyrwałem sie wyciągarką, bez szkód w sprzęcie i płocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.