Toio Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Czytałem sobie na forum na temat hamowania w naszyhh nissanach. Natknołem sie na temat gdzie Coobcio pisze ze aby poprawić hamowanie tylniej osi należało by wywalić korektor siły hamowania http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...arcze+hamulcowe teraz mam pytanko gdzie on sie znajduje w almerze ??? moze to poprawi troche hamowanie bo po czyszczenia i smarowaniu tłoczkow nic sie prawie nie polepszyło. Chodzi mi o almere z ABS-em PS. Brembo MAX i ferrodo Performance. jest cos takiego do N15 na przód silnik 1.6 ??? w katalogach nigdzie nie moge tego znalezc a chciałbym taki zestaw na przód załozyc. Ma ktoś cos takiego ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin101 Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 korektor zmniejsza sile hamowania na tylnej osi. jak wywalasz korektor to lepiej robic to razem z usztywnieniem zawieszenia. Jezeli usuniesz korektor bez usztywniania zawiasu grozi to poslizgiem osi tylnej przy hamowaniu. Os tylna jest osia prowadzaca. Jak mamy poslizg osi przedniej to pojazd leci prostopadle do promienia łuku, a jak tylnej to auto wpada w obrót. Pierwszy ABS byl tylko na osi tylnej w jakims saabie z lat chyba 70 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toio Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 korektor zmniejsza sile hamowania na tylnej osi. jak wywalasz korektor to lepiej robic to razem z usztywnieniem zawieszenia. Jezeli usuniesz korektor bez usztywniania zawiasu grozi to poslizgiem osi tylnej przy hamowaniu. Os tylna jest osia prowadzaca. Jak mamy poslizg osi przedniej to pojazd leci prostopadle do promienia łuku, a jak tylnej to auto wpada w obrót. Pierwszy ABS byl tylko na osi tylnej w jakims saabie z lat chyba 70 Spokojnie, narazie pytam gdzie jest ten korektor. W planach jest zmiana zawieszenia i usztywnienie go tak jak w GTI ale to z czasem. Póki co chce poprawić heble bo nie pewnie sie czuje prowadząc przy wyzszych predkosciach. Jak wywalić ten korektor, i czy jest możliwośc (w razie czego) powrocenia do serii (czytaj z korektorem). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.