Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N15] Wymiana wahacza.


Gość PiotrKe
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

może ktoś się orientuje, ile kosztuje wymiana przedniego lewego całego wahacza (almera 96r., mam tu na myśli wahacz + robocizna)?

 

Pytam, bo jeden mi zaśpiewał 300pln za robocizne + koszt wahacza, czy taki koszt Waszym zdaniem nie jest wygórowany?

 

Może ktoś poleci mechanika z Wawy lub okolic (najlepiej na obrzeżach Wawy w okolicy Marek, Ząbek), który zrobi to nieco taniej, o ile ktokolwiek robi to taniej?

 

 

Z góry dzięki za odpowiedź.

Pozdrawiam.

 

P.S. Czy po wymianie wahacza trzeba ustawić zbieżność?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba mieć tupet - 300zł rbh???? Chyba Pana troszkę wybujało. Godzina roboty + koszt elementu - w 300 to powinno się zamknąć łącznie. Wszystko zależy jaki kupisz wahacz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie... 300zł to zdecydowanie za dużo :D ale brawa dla mechanika ktory tyle sobie zazyczyl :one: okolice łodzi wymiana wachacza 40 zł :) i trzeba niestety zbiezsnosc tez zrobic (koszt ok 50 zł to standart za zbieznosc)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za trzysta to z wahaczem w cenie chyba :D i jeszcze zbieżność trzeba ustawić

jeżeli pojedziesz do ASO to pewnie z 500 zaśpiewają :D albo więcej.

 

 

 

małe OT

 

kiedyś myślałem że mam do wymiany łożysko w tylnym kole na szczęście okazało się że to opona do kitu..... wracając do myśli zapytałem w ASO na ul. Męczenników Majdanka w Lublinie o cenę łożyska ponad tysiąc złotych bez wymiany :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wahacz do N15 w Polcarze kosztuje ok 110 zł. Wymiana w Warszawie to koszt 70 zł za stronę plus koszt zbierzności. 300 zł to lekka przesada...

 

Polecam mechanika na ul. Ordona (tuż przy salonie Hondy). Warsztat mieści się w takiej jakby budzie ale gość zna się na rzeczy i jest godny polecenia.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...
  • 7 lat później...

Witam. Wczoraj zakonczylem operacje. Wygladalo to tak:

 

1. Podlewarowac auto i sciagnac kolo

2. Odkrecic lacznik stabilizatora ktory jest mocowany do wahacza. Lacznik trzeba skontrowac kluczem 12mm. Dolna narkretka ma rozmiar 14mm.

lacznik_stabilizatora.jpg

3.Odkrecic srube mocujaca tuleje metalowa/gumowa do ramy rozmiaru 22mm. Ja odkrecilem ja za pomoca klucza udaro-elektrycznego bo niechciala sie ruszyc.

Sruba_mocowania_tulej.jpg

 

4. Odkrecic blaszke trzymajaca tylna tuleje gumowa kluczem 17mm.

Tuleja_gumowa.jpg

 

5. Poluzowac sruby mocujace stabilizatora rozmiar 17mm, zeby miec potem troche luzu jak bedziemy wyciagac wahacz.  

Stabilizator.jpg

 

6.  Nakretka_sworznia.jpg

Odkrecic nakretke mocujaca sworzen do zwrotnicy rozmiaru 22mm. (Umnie byly nakretki tak zapieczone ze z jednej strony poszlo przecinakiem a z drugiej strony musialem srube naciac reczna pilka do metalu bo nie tam jak podjesc gumowka. )

Za pomoca breszki wyheblowac sworzen w dol. 

 

Przy wyciagnietym wahaczu warto sprawdzic stan lacznika stabilizatora lub go odrazu wymienic. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...