Gość snowcraft Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Witam To mój kolejny post z prośbą o pomoc a mianowicie : 1.Czasami gdy chce go odpalic zamiast normalnie zakręcic to zawyje rozrusznik i teraz zdaża sie to coraz częsciej i tak samo było na poprzednim rozruszniku jak i na tym co mam teraz (Używany) 2.Potrzebuje zdjęcie lub rysunki jak wygląda kolektor ssący w Nissanku Serenie 1.6 16V z AUTOMATYCZNĄ skrzynią biegów ponieważ zmieniałem silnik a mój był i jest manual koles od którego brałem silnik powiedział że wystarczy przełożyc koło zamachowe i sprzęgło tk też zrobłem i chodzi tylko troche inaczej to wygląd i nie ma dobrego odejscia.W starym silniku były wężyki z podciśnieniem a w tym tego nie ma.Doradzcie OCB 3.Dośc nietypowe pytanie: Szukam Kabla serwisowego do Nissana Sereny jeżeli taki da sie zdobyc oraz oprogramowanie do tego.Wszelkie info skąd to kupic bądz jeśli ktoś ma będą przydatne. 4.Niedziała mi zegar patrzyłem na bespiecznik i sprawny lecz jakies 2-3 inne nie wiem od czego bo nie sprecham po niemiecku nie działają chociaż nie są przerwane i nawet wymieniłem i dalej nie ma napięcia. Za wszelką pomoc będe jak zwykle wdzięczny Pozrawiam snowcraft Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hieronim Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Cześć . Wyjący rozrusznik to pewnie zużyty bendix .Trzeba wymienić bendix. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loxeal Opublikowano 25 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2017 Czy ktoś ma na zbyciu koło zamachowe (w dobrym stanie) do sereny 1,6 benzyna ? Jak się okazuje w Serenach 1,6 benzyna padają bendiksy - jest to słaba strona tego modelu. Kupiłem nowy rozrusznik i śmiga jak mały fiacik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djembe Opublikowano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 U mnie bendix zaczął wariować, zdemontowałem rozrusznik, rozłożyłem na części pierwsze i wyczyściłem wszystko, wymieniłem łożyska wirnik na wiertarkę papier z tego co pamiętam 500 i szlif komutatora(potem czyszczenie rowków), przesmarowałem bendix a w zasadzie wałek po którym chodzi i od tamtej pory jeszcze się nie zdarzyło żeby nie załapał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.