Gość wojteczekm16 Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Zdaję sobie sprawę, że temat był już wałkowany, ale nie od tej strony o którą mi chodzi. Wracam właśnie od mechanika, który bezskutecznie próbował wyregulować obroty na biegu jałowym. Stanęło na tym, że po ustawieniu właściwych obrotów wystarczyło dwa razy uruchomić silnik, by całą regulację szlag trafił. Mechanik nie jest specjalistą od nissanów, dlatego na razie nie ma pojęcia co mogłoby być przyczyną tego problemu - z tego co mówi, to po raz pierwszy się z czymś takim spotkał, zupełnie jakby gaźnik żył własnym życie . Dlatego zwracam się do tych, którzy mieli podobny problem i udało im się go rozwiązać o jakąkolwiek podpowiedź, jaka część/części odpowiadają za taki stan rzeczy, co wymienić, żeby było dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SEDZIO Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Witaj , gdy zakupilęm sunnego obroty na biegu jałowym dochodziły do 4 tyś ,sprzedający mnie o tym poinformował ale liczyłem że tanio usterkę usunę, po zakupie do mechanika -podczepił komputerek i kombinował-może sonda,może silniczek krokowy, ale padło na PRZEPŁYWOMIERZ -wyczyscił wyregulował i autko biega jak trza -za tę naprawę 130 zł zapłaciłem i jestem zadowolony. Pozdrawiam i mam nadzieję że pomogłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cerber Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Jezu Przecież wojteczekm16 pisze że ma gaźnik a ty wyskakujesz z wtryskiem :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kolowie Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Czy masz gaz? Z autopsji wiem ze jesli nie ma wolnych obrotów poniewaz samochód gasnie to wina zazwyczaj jest nieszczelność dolotu (uszczelka pod kolektorem ssacym zwykle), jesli obroty same sie "przestawiają" to szukałbym bardziej w aparacie zapłonowym niz w gażniku - cos typu platynki. Jednak na samym poczatku bym posprawdzał wszelkie podcisnienia, sparciałe węże itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Daniels Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Polecam sprawdzić grzałke od automatyczego ssania ,może raz działa raz nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojteczekm16 Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2008 nie mam gazu, tylko benzyna. to już mam jedną sugestię - grzałka od automatycznego ssania. dzięki. jak ktoś ma inny pomysł to niech pisze - im więcej będę miał możliwości, tym większa szansa, że któraś będzie poprawna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SEDZIO Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Jezu Przecież wojteczekm16 pisze że ma gaźnik a ty wyskakujesz z wtryskiem :!: Chcialem dobrze ,przeoczyłem,jeśli skaczą obroty to lewe powietrze bierze . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Witaj. Później jak juz szlag trafi to strojenie to co się dzieje?? obroty falują, ma podwyższone jałowe?? Próbowałeś przejechać po regulacji jakiś dłuższy kawałek czy tylko od razu dwa razy zapaliłeś silnik?? Przyczyn może być kilka - wadliwie działające urządzenie rozruchowe, łapie lewe powietrze albo pod gaźnikiem albo pod kolektorem, może być też gaźniczek do czyszczenia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojteczekm16 Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 tak silnik był jeżdżony po regulacji i po przejechaniu, zgaszeniu, wystygnięciu i ponownym zapłonie uparcie powraca na te 1600 na biegu jałowym - oczywiście na ciepłym silniku, w sumie to wygląda tak jakby non stop chodził na ssaniu. niby nic ale strasznie mnie to denerwuje jak stoję na światłach a on cały czas się tak szybko kręci, no i paliwa idzie więcej pewnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Sprawdź w takim układzie automat rozruchowy, może sprężyna bimetalowa pękła or something i sie nie otwiera jak się nagrzeje... No i ta sama porada co w innym poście: Ściągnij sobie sam naprawiam z działu "sunny" tam masz wszystko odnośnie tego posranego (też z nim walczyłem) automatu... A i jak coś to poszukaj na forum, gdzieś już opisywałem walkę z tym... Sorki za taką lakonikę ale naprawdę nie mam ostatnio czasu... Pozdrawiam serdecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cerber Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Kolego gaźnik w tym aucie masz zwykły czy sterowany elektronicznie (z sondą lambda i katem)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojteczekm16 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 sterowany elektronicznie, mam katalizator i sondę. (a w ogóle montowali gaźniki niesterowane elektronicznie w n14?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marecki_1966 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 a w ogóle montowali gaźniki niesterowane elektronicznie w n14?) Montowali. Na ten przykład u mnie :zly: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojteczekm16 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 to się chyba lepiej ciesz, bo z tym moim, to już nic nie zrobię . ale ciul, przyzwyczaiłem się, przynajmniej mogę ruszać bez pedału gazu i nigdy mi nie zgaśnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.