Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N14] za wysokie obroty, co może być przyczyną


Gość wojteczekm16
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość wojteczekm16

Zdaję sobie sprawę, że temat był już wałkowany, ale nie od tej strony o którą mi chodzi.

 

Wracam właśnie od mechanika, który bezskutecznie próbował wyregulować obroty na biegu jałowym. Stanęło na tym, że po ustawieniu właściwych obrotów wystarczyło dwa razy uruchomić silnik, by całą regulację szlag trafił. Mechanik nie jest specjalistą od nissanów, dlatego na razie nie ma pojęcia co mogłoby być przyczyną tego problemu - z tego co mówi, to po raz pierwszy się z czymś takim spotkał, zupełnie jakby gaźnik żył własnym życie :).

 

Dlatego zwracam się do tych, którzy mieli podobny problem i udało im się go rozwiązać o jakąkolwiek podpowiedź, jaka część/części odpowiadają za taki stan rzeczy, co wymienić, żeby było dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj , gdy zakupilęm sunnego obroty na biegu jałowym dochodziły do 4 tyś ,sprzedający mnie o tym poinformował ale liczyłem że tanio usterkę usunę, po zakupie do mechanika -podczepił komputerek i kombinował-może sonda,może silniczek krokowy, ale padło na PRZEPŁYWOMIERZ -wyczyscił wyregulował i autko biega jak trza -za tę naprawę 130 zł zapłaciłem i jestem zadowolony. Pozdrawiam i mam nadzieję że pomogłem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy masz gaz?

Z autopsji wiem ze jesli nie ma wolnych obrotów poniewaz samochód gasnie to wina zazwyczaj jest nieszczelność dolotu (uszczelka pod kolektorem ssacym zwykle), jesli obroty same sie "przestawiają" to szukałbym bardziej w aparacie zapłonowym niz w gażniku - cos typu platynki. Jednak na samym poczatku bym posprawdzał wszelkie podcisnienia, sparciałe węże itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość wojteczekm16

nie mam gazu, tylko benzyna. to już mam jedną sugestię - grzałka od automatycznego ssania. dzięki. jak ktoś ma inny pomysł to niech pisze - im więcej będę miał możliwości, tym większa szansa, że któraś będzie poprawna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj.

Później jak juz szlag trafi to strojenie to co się dzieje?? obroty falują, ma podwyższone jałowe?? Próbowałeś przejechać po regulacji jakiś dłuższy kawałek czy tylko od razu dwa razy zapaliłeś silnik??

 

Przyczyn może być kilka - wadliwie działające urządzenie rozruchowe, łapie lewe powietrze albo pod gaźnikiem albo pod kolektorem, może być też gaźniczek do czyszczenia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość wojteczekm16

tak silnik był jeżdżony po regulacji i po przejechaniu, zgaszeniu, wystygnięciu i ponownym zapłonie uparcie powraca na te 1600 na biegu jałowym - oczywiście na ciepłym silniku, w sumie to wygląda tak jakby non stop chodził na ssaniu.

 

niby nic ale strasznie mnie to denerwuje jak stoję na światłach a on cały czas się tak szybko kręci, no i paliwa idzie więcej pewnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź w takim układzie automat rozruchowy, może sprężyna bimetalowa pękła or something i sie nie otwiera jak się nagrzeje...

 

No i ta sama porada co w innym poście:

 

Ściągnij sobie sam naprawiam z działu "sunny" tam masz wszystko odnośnie tego posranego (też z nim walczyłem) automatu...

 

A i jak coś to poszukaj na forum, gdzieś już opisywałem walkę z tym...

 

Sorki za taką lakonikę ale naprawdę nie mam ostatnio czasu...

 

Pozdrawiam serdecznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...