Gość MIRO Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Witam wszystkich .... mam NISSANA PRIMERE P10 2.0 SLX i mam problem z klimatyzacja a przedstawia sie on następująco .... po walczeniu klimatyzacji nie minie 10-15 min temperatura silnika wzrasta pod czerwona kreskę, a najdziwniejsze jest to ze oba wiatraki działają, woda w chłodnicy jest czy mial kotś podobny problem albo spotkał sie już kiedyś z czymś takim?? Prosze o pomoc, pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyl Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 przez rekawice ścisnij wąż u góry chłodnicy. potem to samo u dołu. czy sa tak samo twarde/miekkie? czy mają w miarę równą temperaturę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 a klima działa normalnie? w sęsie że chłodzi dobrze czy słabiej później? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MIRO Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 na początku chłodzi bardzo dobrze tak jak powinna a jak juz temperatura wzrosnie to klima zaczyna grzac a nie chlodzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 O ile wiem -po włączeniu klimy -ma włączyc sie przynajmniej jeden z wiatrakow na chlodnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 takie zachowanie i u mnie sie czasem w korku zdaży, ale żadko, klima mocno grzeje swoją chłodnicę, jesli za słabo przepuszcza powietrze to sie tak będzie działo, sprawdz czy klima rozłącza - jesli padł czujnik w osuszaczu i ciągle trzyma załączoną, to problem będzie podobny. Zobacz czy jak włączysz na postoju klime i chwile pochodzi to rozłącza kompresor i wiatraki (to razem idzie) Jesli to nie pomoże to zostaje mi tylko zasyfiona z zewnątrz chłodnica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MIRO Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Sprawdzalem wczoraj, obieg mały napewno jest ok poniewaz oba weze sa w takiej samej - goracej temperaturze , nic nie jest przytkane, wiatraki oba zalaczaja sie po wlaczeniu klimy. Jesli chodzi o stan chlodnicy to ma tam pare wgniecen ale mysle ze to nie jest wtego wina. Jak pochodzil chwile samochod powiedzmy przez 5 min to caly czas byly wlaczone wiatrai, nie wylaczyly sie od momentu wlaczenia klimy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 a kompresor? Bo wiatraki mogły sie nie wyłączyć nie przez rozłączenie klimy, ale przez to ze zrobiło sie juz bardzo gorąco. Jesli kompresor się nie odłącza po nabiciu ciśnienia to przyczyną jest czujnik w osuszaczu. Jego zadaniem jest rozłączenie instalacji w momencie kiedy cisnienie jest za duze. Jesli nie rozlacza to kompresor pompuje dalej, robi sie co raz cieplej i cieplej i cieplej, i do chlodnicy silnika juz leci tylko ogrzane w skraplaczu powietrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.