Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P10/W10] Problem z wysoką temperaturą silnika przez klimaty


Gość MIRO

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich .... mam NISSANA PRIMERE P10 2.0 SLX i mam problem z klimatyzacja a przedstawia sie on następująco .... po walczeniu klimatyzacji nie minie 10-15 min temperatura silnika wzrasta pod czerwona kreskę, a najdziwniejsze jest to ze oba wiatraki działają, woda w chłodnicy jest czy mial kotś podobny problem albo spotkał sie już kiedyś z czymś takim??

 

Prosze o pomoc, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przez rekawice ścisnij wąż u góry chłodnicy. potem to samo u dołu. czy sa tak samo twarde/miekkie? czy mają w miarę równą temperaturę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie zachowanie i u mnie sie czasem w korku zdaży, ale żadko, klima mocno grzeje swoją chłodnicę, jesli za słabo przepuszcza powietrze to sie tak będzie działo, sprawdz czy klima rozłącza - jesli padł czujnik w osuszaczu i ciągle trzyma załączoną, to problem będzie podobny. Zobacz czy jak włączysz na postoju klime i chwile pochodzi to rozłącza kompresor i wiatraki (to razem idzie)

Jesli to nie pomoże to zostaje mi tylko zasyfiona z zewnątrz chłodnica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzalem wczoraj, obieg mały napewno jest ok poniewaz oba weze sa w takiej samej - goracej temperaturze , nic nie jest przytkane, wiatraki oba zalaczaja sie po wlaczeniu klimy. Jesli chodzi o stan chlodnicy to ma tam pare wgniecen ale mysle ze to nie jest wtego wina.

Jak pochodzil chwile samochod powiedzmy przez 5 min to caly czas byly wlaczone wiatrai, nie wylaczyly sie od momentu wlaczenia klimy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a kompresor?

 

Bo wiatraki mogły sie nie wyłączyć nie przez rozłączenie klimy, ale przez to ze zrobiło sie juz bardzo gorąco.

Jesli kompresor się nie odłącza po nabiciu ciśnienia to przyczyną jest czujnik w osuszaczu. Jego zadaniem jest rozłączenie instalacji w momencie kiedy cisnienie jest za duze. Jesli nie rozlacza to kompresor pompuje dalej, robi sie co raz cieplej i cieplej i cieplej, i do chlodnicy silnika juz leci tylko ogrzane w skraplaczu powietrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...