Gość tfor Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Witajcie, czy jest normlane, że po ok. 2000 km ubyło oleju i dolałem ok. setki? Czy moze to świadczy już o jakimś zużyciu? Nie zaobserwowałem żadnych dymów czy kolorów przy rurze. Dzięki za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tfor Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Wychodzi 0,5 l / 10.000 km. Nie napisales ktory rok, jaki silnik itd. Generalnie nie powinien brac oleju, ale mozliwe ze gdzies Ci delikatnie podcieka z jakiejs uszczelki. Wg mnie to nie jest duzy ubytek rok 97, silnik 2,0, pztrebieg 150 tys km. mam własne miejsce parkingowe i nie mam żadnych plam na betonie. Jesli już to wypija. Ale dymów nie ma. Jeżdżę na paliwie i na lpg. sekwencja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 wszystko jest ok - śmigaj tylko kontroluj . Olej może w nowym silniku ubywać przy ciężkiej nodze ubywać. do 1l są dolewki przy przebiegu 10000 km. [ Dodano: Wto 19 Sie, 2008 15:35 ] Ja mam do wymiany uszczelniacze i ciężką nogę i ubywa około 2,5 l na 10000 km . Ale śmigam bez obaw [ Dodano: Wto 19 Sie, 2008 15:37 ] a przebieg na liczniku 200kkm i myślę że chyba brak paru km strzelam 50-100 kkm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bodzió Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 ja w ciągu miesiąca zrobiłem swoją nyską między 2500 a 3000 km i wzięło mi około 300 - 400 ml oleju ale u mnie jest to wina uszczelniaczy zaworowych i od razu pytanie czy wie może ktoś ile to może kosztować tzn komplet nowych i czy da radę samemu to zrobić czy jakiś warsztat się kłania żeby wymienić te rzeczy dzięki za odpowiedz !!! :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Wychodzi 0,5 l / 10.000 km. Nie jest to dużo, ale jak już zaczyna brać to powoli będzie brał coraz więcej. Wg mnie 150 kkm to raczej mało realne. Chyba że ktoś nie dbał o silnik, znaczy nie przestrzegał terminów wymiany i nie lał odpowiedniego oleju. Przykładem jest to że u mnie na liczniku 183kkm a olej wymieniam co 10kkm (Mobil5w-50) i nie ubywa więcej jak max.2 mm na miarce od wymiany do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 U mnie w SRi tez zaraz po wymianie przez pierwsze 2kkm wziął po 100mll, a potem nie brał już nic...dziwne ale prawdziwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piektor Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 2.0 TD - od wymiany do wymiany nie dolewam nic - ubytek max 3 mm na miarce. Nie ma tak, że silnik nie bierze oleju - kto tak twierdzi ten wciska kit - jakby nie brał silnik oleju to znaczy, że nie ma smarowania. A skąd to rzekome "niebranie" (w co i tak nie wierzę) ? Ano z tego, że paliwo nie jest całkowicie spalane w cylindrach i część tego paliwa dostaje się do oleju. Nawet nowe samochody z taśmy biorą olej - jest to nawet często ujęte w instrukcji obsługi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyl Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 jak wymieniam olej to poziom jest na maxa. spada do 1/2 poziomu i wlewam. w sumie na 13.500 wlałem litr oleju. 74 ml na 1000km. 97 rok, 158.000 przebiegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 ja w ciągu miesiąca zrobiłem swoją nyską między 2500 a 3000 km i wzięło mi około 300 - 400 ml oleju ale u mnie jest to wina uszczelniaczy zaworowych i od razu pytanie czy wie może ktoś ile to może kosztować tzn komplet nowych i czy da radę samemu to zrobić czy jakiś warsztat się kłania żeby wymienić te rzeczy dzięki za odpowiedz !!! :diabel2: czyli 100ml na 1000km mieścio się to w normie fabrycznej co do wymiany uszczelniaczy to trzeba zdjąć głowice a to następne koszty mało kto podejmie się wymiany bez jej zdemowania głowy choć słyszałem że ktoś się tym chwalił ale ja jestem niewierny tomaszek i w to nie wierze osobiście wymieniałem sam i bez zdjęcia to by była masakra... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 czy jest normlane, że po ok. 2000 km ubyło oleju i dolałem ok. setki? Ciesz się że nie jesteś posiadaczem syfiastego QG18DE dla którego normą jest ok 0,5L na 1000Km, choć bywają przypadki i to w omie strony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 zależy od stylu jazdy mi bierze 0,5 na 5000 km przy ostrym upalaniu tylko ze mobil 1 5w50 więc rzadki olej bez upalania prawie nic nie bierze tzn niezauważalne ilosci nawet zdrowy silnik bierze olej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszo Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Coobcio co to "syfiastego" 1.8 to sa rozne zdania!!! ja mam 2 Premerki i od zmiany do zmiany 10.000-12.000 km dolewam 0,5l wiec nie jest zle (shell 10w60) kumpel ma p11 2.0 i zre 1,5l na 10.000 wiec znowu panuje opinia ze 1.8 pali tyle oleju co benzyny ale po moich doswiadczeniach wydaje sie to gruuuubo przesadzone. Pozdrawiam uzytkownikow 1.8 i innych nissan-maniakow. Ps. Lejcie olej i jazda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodek05 Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 O cieszę się, że ktoś chwali mój silniczek Ja wlałem 10W40 taki jak jest zalecany (naklejki z Niemiec i książka świadczyły też o tym, że zawsze tam taki był wlewany)przebieg 103.000 z 2001 i na szczęście chociaż branie też mnie chyba nie dotyczy zrobiłem na razie 4.500 głównie miasto i jest OK. Fakt, że nie przekraczam raczej ok 4500 obr./min ale to Tinka więc i tak dużo to nie da ale ok. 4500 mruczy ładnie. Myślę, że Cobcio używa silnika w innych prędkościach obrotowych :diabel: Tomaszo ponieważ masz aż 2 Nissanki z silnikiem 1,8 czy możesz mi udzielić odpowiedzi na to pytanie bo rzuciłem na forum i nic: Chodzi mi o działanie zaworu EGR. Czy jego praca jest słyszalna jak podnosisz maskę tzn. czy słychać takie trochę terkotanie, szeleszczenie jakby"mikro błyskawice" były w środku? Mam taki efekt i nie wiem czy to zawór się kończy czy tak ma być. Efekt ten jest słyszalny szczególnie przy zmiane prędkości obrotowej silnika tzn. przygazowaniu i odpuszczaniu gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszo Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Hmmm nie wsłuchiwałem sie podczas jazdy ale jak maska jest otwarta i wyłączy sie silnk to po chwili cos sobie tam "terkocze" mam nadzieje ze to normalny obiaw mam nadzieje ze to o to chodzi Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodek05 Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 Tak o to chodziło czyli to chyba odgłosy pracy są, mam nadzieję, że miałeś na myśli "kiedy włącze silnik" bo po wyłaczeniu to silnika chrobotanie to tylko jakiś zwierz pod maską A propo kiedyś z pod maski VW Vento wyciągnąłem kawał ok. 35-40 dkg!!! nieźle podsuszonego mięcha. U mnie pod blokiem koty namiętnie grzeją tyłeczki pod autami i niestety nieraz też włażą do komory silnika a w Niemczech niestety wlazł tam zając i przy odpaleniu auta zginął :029: -wciągnęły go paski, dobrze że szkód nie było tylko kłaki z sierści do czyszczenia z silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Majki_Wawa Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 Nissan w oryginalnych instrukcjach serwisowych dopuszcza ubytki oleju w granicach 0.5 L/1000 km.Dodatkowo jesli silnik jest np z turbiną to przepalanie oleju jest normą nawet w calkiem sprawnych silnikach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filtron1 Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 takie tam ubytki ja mam ubytki na 3 tys wciagnal 3 l oleju 10w50 dobre mam p11 2.0l 130 km rok97 ale mam wyje....ne pierscienie cisnienie na garach to 13bar na 1 oraz po 12bar na reszcie garow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz1983 Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 a wie ktos moze jaki jest ubytek płynu chłodniczego w P-11 2.0 SRI, bo ostatnio po przejechaniu 4000km dolałem jakis litr płynu chłodniczego, mam juz wymieniona uszczelke pod głowicą i pierscienie oraz regenaracja zaworów, i nadal ubywa mi płynu, a z olejem ok nic nie ubywa, czy ubytek taki jest w normie?jaka moze byc przyczyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mike_83 Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Nie wiem czy powinien ubywac plyn chlodzacy To jest przeciez szczelny uklad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz1983 Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 olej ma prawidłową konsystencje takze do oleju nie poszło, zastanawiam sie czy to nie pompa bo wymieniałem ją u takiego badziewiaka, ze nie wiem czy cos nie zwalił, słyszałem jeszcze ze to korek moze byc nie szczelny, pojade do mechanika co mi robił remont to sie dowiem bo juz mnie to troche martwi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 Posprawdzaj wszystkie połączenia na wężach od płynu chłodzącego, potrafią się poluzować i nie będziesz widział ubytków płynu bo może wyparowywać tylko na gorącym silniku ale potem widać w tym miejscu biały zaciek, tak więc na początek posprawdzałbym to a potem ewentualnie do mechanika, a może poprostu nie odpowietrzył go dobrze i z czasem sam się odpowietrzył i dlatego ubylo płynu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.