Gość far77 Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Chce opowiedziec swoja przeprawe z panem Radzikowskim i wzmocnieniem sprzęgła w moim Sunny,z informacji gdzie najlepiej zrobic dobrze sprzeglo wiekszosc osób polecała zakład Radzikowskiego,po dosyc długiej rozmowie pan R. zaproponował zestaw z ze wzmocnioną tarcza sprzegła i podwójna spręzyna na docisku,dostarczyłem cały zestaw z mojego auta ( koło zamachowe+docisk+tarcza sprzegła) dodam ze tarcza i docisk miały przejechane 10tyś km i były oryginalne nissanowskie,po tygodniu odebrałem gotowy zestaw do zamontowania co tez uczyniłem,niestety przy montowaniu linki zauwazyłem bardzo niepokojacy objaw w postaci luzu około 6cm na łapie,co całkowicie uniemozliwiło własciwe ustawienie bo najnormalniej brakowało regulcji,a wiec tel do zakladu ze cos jest nie tak z dociskiem,otrzymałem odpowiedz ze wszystko musi byc OK,po drobnych przepychankach słownych miałem przywiezc znowu cały zestaw do ponownego sprawdzenia.A wiec znowu skrzynia w dół i cały zestaw wioze do sprawdzenie,następnego dnia jade po odbiór zestaw lezy gotowy do odebrania i w tym momecie pojawia sie pan Radzikowski i informuje mnie ze ostani raz robi takie nietypowe sprzęgło i ze nie dostane zadnej gwarancji,normalnie mnie zatkało jesli sprzęgło od sunny gti jest nietypowe,zapytałem wiec czy sprawdzane było wstępne ugiecie docisku co było powodem zbyt duzego luzu na łapie niestety nie otrzymałem odpowiedzi.Znowu montaz wszystkiego do kupy,sprawdzam łapa sztywna bez luzu ustawilem wstepnie sprzęgłozadowolony odpalam silnik i co to????Jakas potezna wibracja na pedale sprzegła przenoszaca się na nadwozie,efekt jak by był silnik diesla,sprawdzam,szukam krok po kroku ale wszystko złozone prawidłowo,rece mi opadły.Jutro jade autem do pana R i zobaczymy co tym razem mi powie?????Jak narazie jestem bardzo mocno zawiedziony z usługi wykonanej w zakładzie który de fakto wiekszosc osób poleca,moze to jakis pojedynczy przypadek..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Typowy obiaw krzywo ustawionych sprężyn w docisku... Tak samo jest jak np. któraś pęknie, moim zdaniem nie ma co drutować u radzika i w podobnej cenie jak nie taniej ściągnąć pewniaka ze stanów np. EXEDY STAGE I albo ACT... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Ja regenerowałem u R sprzęgło do GTI-R i całe szczęście nie dałem się namówić na wzmacniane. Jeszcze fabryczne graty , wyrównane z nowymi okładzinami chodzą leciutko i precyzyjnie- A strzały ze sprzęgła ( w 4 łapie ) się zdarzają a sprzęgło ma się świetnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość far77 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Dzisiaj rano zjawilem sie z zakładzie autem aby przedstawić zaistniały problem,otrzymalem odpowiedz ze moga zwrócic pieniądze bo ponownej naprawy nie podejma się :zdziw: mało mi sie usmiecha ponowny demontaz ale niema wyjscia,czy ktoś ma jakies inne rozwiazanie do mocy okolo 280ps ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Zagadaj z OSĄ on ci ogarnie to co wspomniałem powyżej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szopen Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Far77, twój docisk faktycznie mógł byc dla Radzika zagadką, gdyz z tego co pamiętam już raz był przerabiany przez Pawła , które twoje auto zaturbiał. Może zastosował tam jakies patenty i się Radzikowski pogubił. Wrzucaj Exedy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość autor Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Na dniach odbieram ze stanów Exedy o którym pisał Coobcio. Ogarniam ten temat w 10 dni. Założe je i podzielę się opnią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość far77 Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 z tego co mi wiadomo pan R robi głownie sprzęgła do sportu co przewaznie wiąze sie przerobieniem docisku,tarczy, dlatego nireozumiem skad takie problemy z moim sprzęgłem,a moze poprostu ma tyle klientów ze szkoda mu czasu na takie zabawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bandi Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 można wzmacniać docisk mocniejszymi spreżynami ale do licha to wszystko trzeba wyważyc jak koło .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamo_DBWC Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Witam!!! Czy wie ktoś ile kosztują metalowe sprzęgła do Sunny N14 GTI??? I jakie firmy jeszcze robia do nissana takie sprzęgła oporcz Exedy?? Pozdrawiam!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Odradzam metala... Brać EXEDY albo AISINA z dopiskiem AG - wzmociony, xTomek ma takie coś w swojej ponad 200konnej Primerze P10 i daje doskonale radę - trzyma niesamowicie, potrafi na III biegu jeszcze zerwać przyczepność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.