Gość agrestowy Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Witam, Czy ktoś kto dysponuje odpowiednią wiedzą mógłby mi powiedzieć jaki silnik by wszedł do N16 (chodzi mi o taki silnik, który nie bierze oleju). Pytam się o to gdyż moja srebrna almercia przy w pełni otwartej przepustnicy bierze olej Szczerze myślałem o 2.0 z P11 FL. Tylko nie wiem czy wejdzie. Byłby super jakby ktoś kto się na tym zna podał przy okazji orientacyjne koszty takiego zabiegu pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Swap na SR20 bedzie niestety kosztowny. Niestety nie przychodzi mi do glowy zaden silnik oprocz qg15 ktory by wszedl bez wiekszych przerobek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Pgadaj z tym człowiekiem z Radzynia ma dobre ceny i troszkę wiedzy na temat udanych mniej i bardziej silników: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...c0415f79#539241 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Ja bym to zamienił na jakiegoś 130, 140 lub 150Konnego SR20DE z roczników 96 w górę... Problem z braniem oleju nie występuje, jednosta rozwojowa i dynamiczna. Wydatek ok 12-13 tyś i masz naprawdę szybką i bezawaryjną N16 (w tej cenie, jakiś porzadny wydech i dolot by się znalazł, mod rozrządu i wystrojenie elektroniki, powinno być coś koło 170KM i 210Nm. Dodam że także by zostało EOBD ktore miało by wgląd do wszystkiego poza silnikiem do silnika byś miał orginalny interfejs z SR20 co drucikiem można sobie diagnozować... Poza silnikiem do wymiany skrzynia, na zmaowienie polosie, przerobione wiązki, przerobione mocowania silnika no w ok 3 tygodniach z robotą idzie się zmieścić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość agrestowy Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 agrestowy a nie lepiej wymienic uszczelniacze zaworowe?? Może i lepiej ale boje się, że jak zdejmą głowicę to się nie wypłacę... Żeby była jasność nie chce po prostu inwestować dużo w ten silnik, bo wiem i tak, że to najbardziej nieudana jednostka Nissana. A chciałbym jeszcze tak z 3-4 lata tą N16 pojeździć na razie ma 75 tys. BTW: Kompresje samochodzik trzyma... No i LPG od niecałych 20tys. (KME DIEGO na MAGIC JET'ach) Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mdzalewscy Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 a ile Ci tego oleju hajcuje, może lepiej zalać gęstrzy, tańszy minerał i dolewać regularnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość agrestowy Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Powiem tak odpowiednia jazda i praktycznie nic nie bierze. Trochę dynamiki, zmiana biegów powyżej 4-5 tys. i spali tyle ile zdąży Teraz leje Castrola EDGE Sport 10W60. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Jest do sprzedania QG18DE po przebiegu 17tys km (wymieniany w aso na gwarancji), właściciel rzadny mocy i dla świetego spokoju wymienił go na SR20DET z Avenira rocznik 91 i teraz cieszy się stadem prawie 250KM i znacznie znacznie mniejszym sporzyciem oleju, jak będziesz zainteresowany to mogę się zapytać ile ceni za tego QG... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość agrestowy Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Kuba wiesz może ile go koszty wyniosły? Oprócz silnika skąd dobrał resztę elementów? Skąd dorwał ten silnik? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 oczekujesz taniego rozwiązania i zapewne szybkiego a takim będzie tylko wymiana pierścieni. Prędzej nie wypłacisz się przy jakimkolwiek swapie niż przy wymianie pierścieni. Poczytaj sobie na forum o swapach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 http://www.nissantech.pl/index.php?showtopic=1611 Koszt ok 15 tyś zł nieco taniej wyszedł by 190Konny wolnossący SR20VE który zadowala się średnio ok 9L w mieście, przy czym elastyczność jak w silnikach 2,5-3 a do setki byś miał coś w granicach 6-6,5 sek i wtedy zapominasz o gazie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość agrestowy Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 @Coobcio - to i tak ładnie. Jak się zaloguje na tym forum to poczytam . A tak BTW: Może znasz kogoś, kto by zrobił mi remont tego silnika, co mam ale w taki sposób, aby nie brał oleju? @malin_f1 - no widzisz tak i nie. Dla mnie nie jest to aż tak oczywista sprawa . Wydaje mi się, że to nie są pierścienie, ale jakby się wymaniało uszczelniacze to i pierścienie by poszły i jeszcze pewnie panewki. Pzdr EDIT: @Coobcio - ta N16, co linka podesłałeś rany tez taką bym chciał… gotów bym był zapłacić te 15tysi ale niestety nie teraz… Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 to odkladaj kapuchę - warto, dzisiaj ją dostrajaliśmy jeszcze lepiej żre... ale męskie mody się zaczną jak wleci mocniejsze sprzęgło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość agrestowy Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Tylko widzisz ja nie wiem co, skąd i jak. W sensie części, mechanicy itp. Więc potrzebowałbym dużo, pomocy od Was i przede wszystkim od Ciebie, żeby udało się zorganizować to całe przedsięwzięcie Bo inaczej tak samemu to raczej nic z tego nie wyjdzie... Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Skrzynię z napędem bym miał SR20VE teżby się znalazło - chociażby hybryda z mojego opisu... Wiązki z GTi też by były, reszta osprzętu też... Więc można wchodzić, w najtańszym wariancie do wydania masz 12 tyś , zacząć zabawę można od połowy października. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AdaSch Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 sentra b15 sprawadź walniętą ze stanów, wszystko pasuje (silnik qr2.5). Jak sprowadzisz lepszą vspec to jeszcze będą pasoąc amorki hamulece i takie tam. teraz usd takie tanie. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 AdaSch, nowy silnik nowe wyzwania - nie ma to jak pojemność... :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.