Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[B12/N13] poważny problem


Gość golas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, kupiłem niedawno swojego ukochanego nissana N13 1.8 GTI Ca18de. Przejechalem około 1000 km, zaczeły mi w 1 momencie stukać panewki ( tak ustalił mechanik z żor...) po próbie powrotu do domu wybuchł mi blok...czy coś tam...pytanie dla was...czy opłaca się to robić???? Jeżeli nie to co możecie zaprponować, może swap na Ca18det???? Jeżeli tak to może ktoś z was mi coś poleci..pozro

 

 

Ps. chciałbym dodać, że z autem się nierozstane...włożyłem do niego kupe kasy....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

krótko mówiąc kupiłeś minę na kołach i ktoś Cię w konia zrobił. Może to z komisu? możesz dochodzić swoich praw... tylko że w sumie kupując kilkunastoletni samochód z mocniejszym silnikiem trzeba się z tym liczyć niestety, a w przeszłości nikt go raczej nie oszczędzał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaczeły mi w 1 momencie stukać panewki ( tak ustalił mechanik z żor...) po próbie powrotu do domu wybuchł mi blok...czy coś tam...

W CA18 to jest 'norma' tak gdzieś od 150 kkm. No, chyba, że nie jest deptany, ale który GTI nie jest deptany? Podobno w Niemczech 'dziadki' takie spokojnie eksploatują. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli nie to co możecie zaprponować, może swap na Ca18det??

 

Oj mozemy i to by bylo super wyjscie w tym przypadku bo jest plug and play. Pamietaj tylko, ze trzeba dolozyc intercooler.

 

P.S. Otaguj temat!!

 

bombel żeby to było takie proste to byłoby fajnie... Przekładka DE na DET wcale nie jest taka prosta...

 

Myślę, że najlepiej będzie jak porozmawiasz z kimś, kto już się w coś takiego bawił...

 

Znajdź gościa z Ridaz-unit - Chlewior się nazywa (może być też na sr.pl lub na pswrdjdm) on taki projekt po kimś odziedziczył i doprowadzał to do stanu jeżdżącego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam silnik to chyba bez problemu wchodzi. Problem to raczej jak upchać intercooler żeby było z głową. Jak kupowałeś to nic nie stukało? 1000km od kupna? chyba bym się zapłakał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stukow nie slyszalem przy kupnie...auto bylo sprowadzone z niemiec, bylo po wypadku, kupilem rozwalonego...zrobilo sie blacharke, pozniej malowanie ( auto biale - czarna maska ) fajne felgi oz kupilem ktore pomalowalem na bialo, fajne oponki - yokohama 195/45/15...wymienilem rozrzad, filttry, oleje...wymienilem sprzeglo w skrzymni, nowy olej do skrzyni...wszystko bylo idealnie...zapierdzielal jak maly pocisk...do czasu :( teraz jeszcze jedna sprawa......ile moze kosztowac taki silnik z osprzetem ca18det i gdzie kupic...??? a moze lepiej zainwestowac z 3 tys i sprowadzic 200sx z anglii na czesci??? caly przod do sunny a reszte sprzedac...moze macie inne opcje...???? dzieki za aktualne odpowiedzi.pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HEHE witam dobrze ze wcześniej tego nie czytalem bo chyba bym juz tu nigdy nie wszedl/co sie stalo z tymi1.8 mojego tez szlak trafil panewka na wale sie obrócila no ale nie po 1000 a po dzieś 40 000 jazdy a zresztą sie nie dziwie na tyle lat to i tak sporo moje dopsko wywoźilo.Ale fakt żal cóz tez zukam motorka ale nie bede códował chce taki jak mam,no chyba ze sie zdecyduj na naprawe,powiedzcie ile moze kosztowac tak cyrka wymiana z wałem wąl znalazlem za 500pln i juz po szlifie ale z panewkami tylko kurde mechanior nie chce powiedziec ile on drapnie.pozdro panowie//he

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

le moze kosztowac taki silnik z osprzetem ca18det i gdzie kupic...???
powiedzcie ile moze kosztowac tak cyrka wymiana z wałem wąl znalazlem za 500pln i juz po szlifie ale z panewkami tylko kurde mechanior nie chce powiedziec ile on drapnie.pozdro panowie//he

 

Napiszcie PW do Lawiny, on kupił 200SX z obróconą panewką, miał go remontować, wał do szlifu itd. Bywa nim na spotach stołecznej więc może już zrobił. Pewnie w cenach się orientuje bo mówił na zlocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dzięki za dpowiedz ,sam nie wiem z kim gadalem na temat wału bo to przez fona było,ale gościu mówił ze wlasnie z 200sx ten wał jest ,chcial go zalozyć do swojego ale ze po szlifie i nie od uturbionego 1,8 pochodzi to tak se mu lezy i nie zakłada go.ponoś po szlifie tylko z litwy droge przejechał i zostal wymontowany celem przekładki do innego.

Sam nie wiem co mam robić :P bo kompletny motorek szukam i nici :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co ja się orientuje to CA16D ma taki sam wał jak CA18DE, DET.

 

Tzn że jest mocniejszy niż DE,bo to od 200sx .ale juz mam oryginał ;) niech ta widomość zostanie dla potomnych! Dzięki kolego :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...