Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[100nx] szarpie i nie ma mocy


Gość Jam
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

wiec tak

mam niccanka 100nx na wtrysku z roku 94

z gazem

na gazie mi szalal to pojechalam do gazownika ktory stwierdzi lze reduktor i sonda lambda do wymiany ale ja nie otym

na benzynie wlasciwie to sie go odpalalo jak go kupilem

jechac sie nie dalo

gazownik mi powiedzial ze jak zmienie sonde to juz mzoe byc lepiej chociaz na benzynie

wiec zmienilem i d*pa, auto zachowuje sie tak samo

nie wiem moze kolejnosc przewodow popieprzylem?

mogl by mi ktos podeslac jak mam je w kolejnosci podpiac?

am sonde 3 przewodowa

 

 

ma ktos moze jescze jakies pomysly dlaczego szarpie i nie ma mocy?

autko fajne a tak kiepsko jezdzi :(

 

[ Dodano: Pon 25 Sie, 2008 06:08 ]

wymyslilem ze moze jest zaplon przestawiony tak zeby na gazie lepiej auto jezdzilo..

co otym myslicie i jak to sprawdzic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

ma ktos pomysl gdzie mozna kupic kopulke w poznaniu albo z necie?

na allegro widzialem same kompletne aparaty zaplonowe... :/

 

 

prosil ym tez opis o przeplywomierzu

jaki to jest jak to wyczyscic itd

chcial bym juz wszystko wiedziec rozbierajac to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

rozkrecilem, oceniliem stopien zuzycia

kable wygaldaja jak nowki a kopolke i palec wymieniam

chyab jutro bede mial czesci

 

jak pozakladam to zdam relacje czy cos sie poprawilo

 

[ Dodano: Sro 01 Paź, 2008 21:45 ]

nowa kopulka i palec zalozone

i silnik chyba chodzi spokojniej chociaz mocy wciaz nie ma

na dniach bede sprawdzal te swiece ale wydaje mi sie ze to tez nie jest przyczyna tego ze silnik nie chce sie wkrecac na wysokie obroty bo na gazie kreci sie jak szalony :)

 

tak sobie mysle wtryski, przeplywomierz, pompa paliwa

a moze zapchany filtr paliwa?

 

byl bym wdzieczny jak by mi ktos go pomogl zlokalizowac pod maska

 

pomyslcie tez jak obczaic na wlasna reke czy ww podzespoly nei sa uwalone :(

wlasciwie to przeplywka moze nie bo skoro na gazie smiga? tylk oze mam jakis stary gaz i nawet nei wiem czy z przeplywomierza korzysta .. :|

 

[ Dodano: Pią 03 Paź, 2008 20:47 ]

wymienilem filtr paliwa i dalej nic sie nei zmienilo

ale i tak sie przydalo to zrobic bo w tym to juz byl makro klimat xD

eksperymentalnie go rozebralem i masakra jaki czarny byl w srodku

jakis miasek jeszcze cos..

 

ogolnei to okazalo sie ze z jednym wtryskiem byla jakas kombinacja

wtyczka jakas przerobiona i na dodatek zle podlaczona przez co wtryskiwacz w ogole nie dzial chyba

teraz juz niby dziala ale dalej to jeszcze nie jest to chociaz jzu jest lepiej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Też mam problem z szarpaniem ale trochę inny. Przy maksymalnie wciśniętym gazie, na jedyne i trochę na dwójce auto nierównomiernie przyspiesza. Wygląda to jak by się przydławiało, wypadał zapłon albo były problemy z paliwem. Występuje to tylko na pierwszym biegu przy startach pełnym ogniem. Na dwójce jeszcze troszkę czuć ale nie zawsze. Na pozostałych biegach przyspiesza równiutko.

 

Według Johnego wymienione są przewody, jakieś elementy aparatu zapłonowego, świece pewnie też.

 

Jedyne co ja robiłem to regulowałem wolne obroty ale nie ruszałem składu mieszanki. W książce czytałem, że przy regulacji śrubą obrotów reguluje się też skład mieszanki. W przeciwnym razie może właśnie nie równo przyspieszać.

Następna rzecz to to, że auto jest przelane (sadzy na tłumiku jak w piecu). I jeszcze jedno to niepodłączone niektóre przewody podciśnieniowe po instalacji stożka (dolot wrócił do serii ale przewodów nie podłączyłem bo nie miałem schematu i nie chciało mi się już bawić).

 

Ktoś miał coś podobnego? Może Johny też by się wypowiedział. Próbowałeś to jakoś ogarniać albo zauważyłeś kiedy to się zaczęło?

 

Nie jest to uciążliwe bo rzadko to auto idzie pełnym ogniem i nie dławi się tak, że robi kangurka ale jednak występuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam problem z szarpaniem ale trochę inny. Przy maksymalnie wciśniętym gazie, na jedyne i trochę na dwójce auto nierównomiernie przyspiesza. Wygląda to jak by się przydławiało, wypadał zapłon albo były problemy z paliwem. Występuje to tylko na pierwszym biegu przy startach pełnym ogniem. Na dwójce jeszcze troszkę czuć ale nie zawsze. Na pozostałych biegach przyspiesza równiutko.

dziwna sprawa bo przeważnie tak się dzieje na każdym biegu jak się wciśnie gaz "do deski" to auto się dławi a jak się minimalnie odejmie gazu to przyspiesza prawidłowo...u mnie pomogło czyszczenie gaźnika i wymiana pompy paliwa ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bodek_n14, wiele posiadaczy nx'a tłumaczy ten fakt zużytym aparatem zapłonowym. Ale zacząłbym od ogarnięcia podciśnienia. Też z tym walczyłem ale w końcu położyłem na to l...e. U mnie występuje delikatne zmulenie po wcisnieciu gazu na maks a potem wystrzał jak z rakiety juz rowno :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Efekt przydławienia też jest ale to standard dla gaźnikowców. To przerywanie to zupełnie co innego. Tak jak by silnik nie nadążał za wkręcaniem się na obroty. Się jeździ i to nie przeszkadza. Pewnie trzeba by wyczyścić gaźnik, oddać do regulacji, powymieniać dodatkowo 20 elementów i może będzie git ale nie chce mi się... Myślałem, że ktoś już to przerabiał i ma jako takiego gotowca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnio nie mialem czasu ani kasy na auto

ale dzisiaj stwierdzialem ze tak nie moze stac i potestuje troche

 

zalalem benzynka i pojezdzilem troche na benzynie a nie na gazie

 

wiec tak do 2,5tys/obr auto szarpie

jak delikatnie sie wcisnie gaz to powolutku sie rozpedza i daje sie rozklac do tych 2,5 przy ktorych i dalej juz dobrze jedzie

 

moze dalej mi z tym wtryskiem cos nie tego ?

jak moge to sprawdzic?

 

samochod juz i tak w maire jedzie bo na poczatku jak ten wtrysk (1) byl podlaczony na odwrot to na 3 garach sie praktycznie jechac nei dalo

przyspieszenia zero, szarpania cala masa a i o rozpedzaniu moglem zapomniec

teraz mzona powiedziec ze da sie jedzac tylko do tych 2,5 sszarpie

a na wolnych obrotach sie kula..

dodam jeszcze ze na gazie nic takiego nie wystepuje

 

moze to przez silnik krokowy?

ci od gazu cos tam mowili "krokowy jz jest wywalony"

czy to znaczy ze wymontowany? do jazdy z gazem nie trzeba czy co?

jak ten ktrokowy wyglada i gdzie powinien byc?

 

[ Dodano: Nie 23 Lis, 2008 23:13 ]

troche wczoraj pojezdzilem i tak

jak lekko wcisne gaz to samochod jezdzie

dalej jak wciskam to szarpie, a jak do dechy ze az zapre sie o podloge to idzie

i nadal podejrzewam ten pierwszy wtryskiwacz

jak go sie odkreca? tylko te dwie krzyzowe sruby po bokach wtyczki czy jeszcze cos?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...