Gość Jam Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 wiec tak mam niccanka 100nx na wtrysku z roku 94 z gazem na gazie mi szalal to pojechalam do gazownika ktory stwierdzi lze reduktor i sonda lambda do wymiany ale ja nie otym na benzynie wlasciwie to sie go odpalalo jak go kupilem jechac sie nie dalo gazownik mi powiedzial ze jak zmienie sonde to juz mzoe byc lepiej chociaz na benzynie wiec zmienilem i d*pa, auto zachowuje sie tak samo nie wiem moze kolejnosc przewodow popieprzylem? mogl by mi ktos podeslac jak mam je w kolejnosci podpiac? am sonde 3 przewodowa ma ktos moze jescze jakies pomysly dlaczego szarpie i nie ma mocy? autko fajne a tak kiepsko jezdzi [ Dodano: Pon 25 Sie, 2008 06:08 ] wymyslilem ze moze jest zaplon przestawiony tak zeby na gazie lepiej auto jezdzilo.. co otym myslicie i jak to sprawdzic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arkady Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 swiece kable kopulka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doc Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 Albo przepływomierz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jam Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 ma ktos pomysl gdzie mozna kupic kopulke w poznaniu albo z necie? na allegro widzialem same kompletne aparaty zaplonowe... :/ prosil ym tez opis o przeplywomierzu jaki to jest jak to wyczyscic itd chcial bym juz wszystko wiedziec rozbierajac to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrek84r Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 swiece kable kopulka potwierdzam, części możesz poszukać też od sunny n14 (tylko od tego modelu pasuje) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jam Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 rozkrecilem, oceniliem stopien zuzycia kable wygaldaja jak nowki a kopolke i palec wymieniam chyab jutro bede mial czesci jak pozakladam to zdam relacje czy cos sie poprawilo [ Dodano: Sro 01 Paź, 2008 21:45 ] nowa kopulka i palec zalozone i silnik chyba chodzi spokojniej chociaz mocy wciaz nie ma na dniach bede sprawdzal te swiece ale wydaje mi sie ze to tez nie jest przyczyna tego ze silnik nie chce sie wkrecac na wysokie obroty bo na gazie kreci sie jak szalony tak sobie mysle wtryski, przeplywomierz, pompa paliwa a moze zapchany filtr paliwa? byl bym wdzieczny jak by mi ktos go pomogl zlokalizowac pod maska pomyslcie tez jak obczaic na wlasna reke czy ww podzespoly nei sa uwalone wlasciwie to przeplywka moze nie bo skoro na gazie smiga? tylk oze mam jakis stary gaz i nawet nei wiem czy z przeplywomierza korzysta .. [ Dodano: Pią 03 Paź, 2008 20:47 ] wymienilem filtr paliwa i dalej nic sie nei zmienilo ale i tak sie przydalo to zrobic bo w tym to juz byl makro klimat xD eksperymentalnie go rozebralem i masakra jaki czarny byl w srodku jakis miasek jeszcze cos.. ogolnei to okazalo sie ze z jednym wtryskiem byla jakas kombinacja wtyczka jakas przerobiona i na dodatek zle podlaczona przez co wtryskiwacz w ogole nie dzial chyba teraz juz niby dziala ale dalej to jeszcze nie jest to chociaz jzu jest lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 Też mam problem z szarpaniem ale trochę inny. Przy maksymalnie wciśniętym gazie, na jedyne i trochę na dwójce auto nierównomiernie przyspiesza. Wygląda to jak by się przydławiało, wypadał zapłon albo były problemy z paliwem. Występuje to tylko na pierwszym biegu przy startach pełnym ogniem. Na dwójce jeszcze troszkę czuć ale nie zawsze. Na pozostałych biegach przyspiesza równiutko. Według Johnego wymienione są przewody, jakieś elementy aparatu zapłonowego, świece pewnie też. Jedyne co ja robiłem to regulowałem wolne obroty ale nie ruszałem składu mieszanki. W książce czytałem, że przy regulacji śrubą obrotów reguluje się też skład mieszanki. W przeciwnym razie może właśnie nie równo przyspieszać. Następna rzecz to to, że auto jest przelane (sadzy na tłumiku jak w piecu). I jeszcze jedno to niepodłączone niektóre przewody podciśnieniowe po instalacji stożka (dolot wrócił do serii ale przewodów nie podłączyłem bo nie miałem schematu i nie chciało mi się już bawić). Ktoś miał coś podobnego? Może Johny też by się wypowiedział. Próbowałeś to jakoś ogarniać albo zauważyłeś kiedy to się zaczęło? Nie jest to uciążliwe bo rzadko to auto idzie pełnym ogniem i nie dławi się tak, że robi kangurka ale jednak występuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 Też mam problem z szarpaniem ale trochę inny. Przy maksymalnie wciśniętym gazie, na jedyne i trochę na dwójce auto nierównomiernie przyspiesza. Wygląda to jak by się przydławiało, wypadał zapłon albo były problemy z paliwem. Występuje to tylko na pierwszym biegu przy startach pełnym ogniem. Na dwójce jeszcze troszkę czuć ale nie zawsze. Na pozostałych biegach przyspiesza równiutko. dziwna sprawa bo przeważnie tak się dzieje na każdym biegu jak się wciśnie gaz "do deski" to auto się dławi a jak się minimalnie odejmie gazu to przyspiesza prawidłowo...u mnie pomogło czyszczenie gaźnika i wymiana pompy paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_nx Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 bodek_n14, wiele posiadaczy nx'a tłumaczy ten fakt zużytym aparatem zapłonowym. Ale zacząłbym od ogarnięcia podciśnienia. Też z tym walczyłem ale w końcu położyłem na to l...e. U mnie występuje delikatne zmulenie po wcisnieciu gazu na maks a potem wystrzał jak z rakiety juz rowno :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 Efekt przydławienia też jest ale to standard dla gaźnikowców. To przerywanie to zupełnie co innego. Tak jak by silnik nie nadążał za wkręcaniem się na obroty. Się jeździ i to nie przeszkadza. Pewnie trzeba by wyczyścić gaźnik, oddać do regulacji, powymieniać dodatkowo 20 elementów i może będzie git ale nie chce mi się... Myślałem, że ktoś już to przerabiał i ma jako takiego gotowca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jam Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 ostatnio nie mialem czasu ani kasy na auto ale dzisiaj stwierdzialem ze tak nie moze stac i potestuje troche zalalem benzynka i pojezdzilem troche na benzynie a nie na gazie wiec tak do 2,5tys/obr auto szarpie jak delikatnie sie wcisnie gaz to powolutku sie rozpedza i daje sie rozklac do tych 2,5 przy ktorych i dalej juz dobrze jedzie moze dalej mi z tym wtryskiem cos nie tego ? jak moge to sprawdzic? samochod juz i tak w maire jedzie bo na poczatku jak ten wtrysk (1) byl podlaczony na odwrot to na 3 garach sie praktycznie jechac nei dalo przyspieszenia zero, szarpania cala masa a i o rozpedzaniu moglem zapomniec teraz mzona powiedziec ze da sie jedzac tylko do tych 2,5 sszarpie a na wolnych obrotach sie kula.. dodam jeszcze ze na gazie nic takiego nie wystepuje moze to przez silnik krokowy? ci od gazu cos tam mowili "krokowy jz jest wywalony" czy to znaczy ze wymontowany? do jazdy z gazem nie trzeba czy co? jak ten ktrokowy wyglada i gdzie powinien byc? [ Dodano: Nie 23 Lis, 2008 23:13 ] troche wczoraj pojezdzilem i tak jak lekko wcisne gaz to samochod jezdzie dalej jak wciskam to szarpie, a jak do dechy ze az zapre sie o podloge to idzie i nadal podejrzewam ten pierwszy wtryskiwacz jak go sie odkreca? tylko te dwie krzyzowe sruby po bokach wtyczki czy jeszcze cos? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.