Gość gugux81 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 witam, wlaśnie się zarejestrowałem...mam n16 2.2 di i.....posypała sie na dobre!!!! 1. coś strzela w maglownicy podczas skrętów, druga sprawa na trasie nie moge poradzic sobie z polonezami...muł sie straszny zrobił, spalanie jest w porzadku, na granicy 6 litrow trasa, zadna lampka sie nie swieci, co mi padło ze tak okrutnie przyspiesza??? pomozcie, dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Skąd wiesz, że nie świeci? Czy po pierwszym przekręceniu kluczyja w stacyjce, zapalają się wszystkie kontroli włącznie z chceckiem silnika? Jeżeli tak, to może przy większej usterce jakieś zwarcie się robi i podczas jazdy albo z włączonym silnikiem, nie sygnalizuje tego lampką? Z opisu wynika, że problemem może by turbina. Rozumiem, że innych objawów nie masz? Kopcenie, kłęby dymu z tyłu etc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gugux81 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 nie nie kopci, nie ma zadnych klebow dymu, slyszalem ze moze to byc rowiez przeplywomierz?tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Odepnij go i sprawdź, różnica powinna byc natychmiast widoczna, razem z palącym się checkiem silnika Oby to był tylko przepływomierz, chociaż jego awarie, wiążą się ze znacznie zwiększonym zużyciem paliwa, a Ty piszesz, że jest w normie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gugux81 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 dzieki HERSON, doceniam siłe tego fora, jutro odepne i sprawdze....dzieki jeszcze raz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Odepnij go i sprawdź, różnica powinna byc natychmiast widoczna, razem z palącym się checkiem silnika Moim zdaniem to mit, przy okazji chipowania auta, poprosiłem o pomiar na hamowni z odpiętą przepływką. W efekcie z 230Nm zrobiło się 180Nm,mocy też ubyło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Odepnij go i sprawdź, różnica powinna byc natychmiast widoczna, razem z palącym się checkiem silnika Moim zdaniem to mit, przy okazji chipowania auta, poprosiłem o pomiar na hamowni z odpiętą przepływką. W efekcie z 230Nm zrobiło się 180Nm,mocy też ubyło. Boś miał sprawny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Boś miał sprawny Sprawny to jest po wymianie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rawus Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 Oby to był tylko przepływomierz, chociaż jego awarie, wiążą się ze znacznie zwiększonym zużyciem paliwa, a Ty piszesz, że jest w normie Z mojego doświadczenia wynika - bo jeździłem autem gdy było sprawne (walnięty przepływomierz) oraz gdy było już niesprawne - że w przypadku walniętego przepływomierza nie ma zwiększonego zużycia paliwa. Jeździłem na niesprawnym przez kilka miesięcy i po jego wymianie wręcz przeciwnie zużycie paliwa się zwiększyło ale to zrozumiałe bo noga sama się wciska w pedał gazu. Wymieniałem przepływomierz jakiś mięsiąc temu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.