Gość Turek Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Witam No właśnie. Czy przy wymianie tylnych amortyzatorów należy wymienić również poduszki?? Czy może jednak na starych poduszkach i tak nie będzie skakać, więc nie ma konieczności wymiany?? Model: Nissan Primera P11 2.0TD Hatchback Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 z mojego doświadczenia wynika ze lepiej je wymienić bowiem nie spotkałem się z P11 w której by były one całe... Zresztąjak wyjmiesz tylną kolumnę oblukaj górne poduszki czy nie mają pęknięć na gumie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Ja wymieniałem same amorki i dopiero 2 lata później odezwały sie poduchy. Jeżeli są zużyte to przy obciążonym aucie na zakrętach słychać odgłos jakby się coś w bagażniku przelewało :-) Na allegro można kupić za nieduże pieniądze, więc jak są pęknięte to nie ma co zwlekać, ale wg mnie nie jest regułą że wymienia sie je automatycznie z amorkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snowak1 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Witam No właśnie. Czy przy wymianie tylnych amortyzatorów należy wymienić również poduszki?? Czy może jednak na starych poduszkach i tak nie będzie skakać, więc nie ma konieczności wymiany?? Model: Nissan Primera P11 2.0TD Hatchback Ja wymieniałem w ubiegłym tygodniu - amory + poduchy (oryginał nissana po 150pln na allegro mozna dostac) - stare były delikatnie mówiąc rozwalone :-) Objawy były takie, ze pukało cos z tyłu, dodatkowow kiedyś tam mechnik zauważył wyciek z amora... Założyłem KYB 341228, a te które zdjąłem to były oryginały Nissana zrobione przez Monroe w Belgii (mam dokładne foty jakby ktoś potrzebował ich numery). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MefKM Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 ja wymianiajac tylne amorty odrazu zazyczylem sobie u mechaniora wymiane poduszek - ciulas zapomnial sie i jak wyjechalem na miasto, to po tej stronie co byl uszkodzony amort auto skakalo jak głupie i dodatkowo mialem wrazenie ze mi sie amort do auta wlezie, po reklamacji wymienili mi poduszki i jest ql tak wiec ja bym zalecil wymiane i amorkow i poduszek jesli ktorys z amorkow byl uiszkodzony, poduszki na allegro ok 100 zł sztuka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacekjacenty Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 ja wymieniałem amorki 3 lata temu poduchy były znosne do dzis nie mam problmów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwolcio Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 ja u siebie też musiałem górne poduszki zmienić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andriejewicz Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 czy z przodu w primerce p11 kombi po lifcie w amorkach sa też poduszki? bo mi coś walić po prawej stronie zaczyna... jeśli są to ile kosztuje komplet na przód mniej więcej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcinbergen Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 wlasnie jestem na etapie wymiany amorkow z tylu i nie wiem jakiej firmy kupic... hmmm?? cos polecacie konkretnego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snowak1 Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 wlasnie jestem na etapie wymiany amorkow z tylu i nie wiem jakiej firmy kupic... hmmm?? cos polecacie konkretnego? Temat wyboru wałkowany wielokrotnie na innych wątkach - i ile ludzi tyle opini... Tak jak już napisałem wcześniej, ja ostatecznie zdecydowałem sie na KYB z pewnego żródła (z wytłoczonym Made in Japan) - po 199pln sztuka -ale to do kombi wiec pare złotych droższe. Jak na razie jest ok - tzn nie jestem szczególnie wrazliwy na prace amorow, ot zauwazylem tylko ze mniej buja po przejechanie przez próg spowalniajacy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 Bardzo dobre opinie mają Bilsteiny, ewentualnie KYB ale pod warunkiem że Made in Japan (byle nie w Chinach). Zależy co się trafi i w jakiej cenie Koniecznie załórz jak najtwardsze - np. gazowe w wersjach sport, usztywni nieco bujający się tył (ja załorzyłem Boge'a i narzekam bo za miękkie - chociaż przyznaję 2 latka łódzki wertepów nie robią na nich wrażenia) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeg255 Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 Ja u siebie wrzucilem Sachs-y gazowe i tej firmy polecam,troszke sztywno,ale lepiej sie trzyma zakretow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwolcio Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 Ja sie zdecydowałem na Bilstein B6 Sport ale nie obyło się bez przeróbki nadwozia. Na razie jestem zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojun Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 ja wymienilem pol roku temu na magnumy z tylu nie mozna juz wytrzymac byja jak cholera robilem badanie na stacji maja po 70% co sie stalo? moze ktos mi pomoc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daniel zl1 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Ja wymieniałem same amorki i dopiero 2 lata później odezwały sie poduchy. Jeżeli są zużyte to przy obciążonym aucie na zakrętach słychać odgłos jakby się coś w bagażniku przelewało :-) Na allegro można kupić za nieduże pieniądze, więc jak są pęknięte to nie ma co zwlekać, ale wg mnie nie jest regułą że wymienia sie je automatycznie z amorkami. MAM PYTANIE JAK MAM WYMIENIĆ AMORKI W NISSANIE PRIMERA KOMBI 2000R BO NIEWIDEM OD GÓRY NIEMA JAK SIĘ DOSTAĆ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 MAM PYTANIE JAK MAM WYMIENIĆ AMORKI W NISSANIE PRIMERA KOMBI 2000R BO NIEWIDEM OD GÓRY NIEMA JAK SIĘ DOSTAĆ nie wiem czy jest taki samochód gdzie amortyzatory wymienia się od góry zdejmujesz koło i odkręcasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 W renówce 19 jest na pewno mocowanie od góry z tym że nie ma tam kolumny ze sprężyną tylko belka nośna na simentblockach, a pomiędzy nia i budą amorki. Tłoczysko przechodzi przez gumowe tulejei i jest zakręcone w bagażniku. Tak samo jest chyba też w megance,a na pewno w Clio Kolega pyta o to samo w dwóch tematach,a w drugim ma odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość barbituran Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 hejka mam zamiar w najbliższych dniach wyciągnąć i rozmontować obie kolumny z amorkiem z tyłu w WP11 TD. operację będę robił pod blokiem i nie chcę żadnych niespodzianek w stylu zabrakło tego czy owego. czy standardowy zestaw kluczy nasadowych i płaskich plus dwa ściągacze do sprężyn wystarczą? myślicie że warto spsikać śruby wcześniej jakimś wd40? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 Wd40 czy cos podobnego zawsze wzkazane popryskac przed odkreceniem oczyszczając wczesniej szczotka stalowąz piachu.A sciagacze to moge sie przydac ,chociaż do tyłu to mało kiedy sie przydaja można siła ludzkich rak nacisnąć i załapać srube też idzie tak.Zawsze szybciej niż ze ściagaczami.A do kabiny to nie wiem czy są z dołu śruby przykrecane czy z góry tak jak jeden kolega wyżej pisze że są w bagażniku jak renault czy inne np vw czy seat toledo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.