Gość łysy200 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 WITAM,MAM PROBLEM Z MOIM SX-EM. NA CIEPŁO NIE PRZECHODZI PLYNNIE Z 3 DO 4 TYS OBR.MULI GO STRZELA,A OD 4 TYS. ZAPIEPSZA JAK GŁUPI.NA ZIMNO JEST OK.ALE JAK SIĘ RANO ODPALA NIE CHODZI NA 2-GIM CYLINDRZE,PO 20 SEK.JEST OK.ALE I TAK NIE PRACUJE RÓWNO. PRZEZ 30MIN. JAZDY AUTO JEŻDZI IDEALNIE A PUŻNIEJ ZACZYNA SIĘ PIEPSZYĆ,CZYM BARDZIEJ ROZGRZANY TYM GORZEJ.NIE WIEM CZY TE PROBLEMY MAJĄ WSPÓLNE ŻRUDŁO.WYMIENIŁEM ŚWIECE,F.PALIWA,POWIETRZA,ZAMIENIAŁEM CEWKI,SPRAWDZIŁEM PODCISNIENIA,KOSTKI I NIC. :/ BOJE SIĘ ŻE NIE MA CIŚNIENIA NA DRUGIM CYLINDRZE .AUTO MAM 2. TYGODNIE JAK GO KUPIŁEM BYŁO OK.ALE DO PIERWSZEJ STACJI PALIW LEDWO DOJECHAŁEM BO SIĘ WACHA SKĄCZYLA(WTEDY SIĘ ZACZEŁO)MA 136TYS.KM.PRZEBIEGU TECHNICZNIE IDEALNY(PRAWIE),NIE BYŁ KATOWANY PRZEZ MAŁOLATA.NIE WIEM CO ROBIĆ. POMUSZCIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Za pewne świece albo cewki zaplonowe do wymiany... Ps. po ich wymianie koniecznie wymien pompe paliwa bo seryjne raz ze są mocno wyeksploatowane a dwa mają bardzo słabą wydajność... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 WITAM,MAM PROBLEM Z MOIM SX-EM. NA CIEPŁO NIE PRZECHODZI PLYNNIE Z 3 DO 4 TYS OBR.MULI GO STRZELA,A OD 4 TYS. ZAPIEPSZA JAK GŁUPI.NA ZIMNO JEST OK.ALE JAK SIĘ RANO ODPALA NIE CHODZI NA 2-GIM CYLINDRZE,PO 20 SEK.JEST OK.ALE I TAK NIE PRACUJE RÓWNO. PRZEZ 30MIN. JAZDY AUTO JEŻDZI IDEALNIE A PUŻNIEJ ZACZYNA SIĘ PIEPSZYĆ,CZYM BARDZIEJ ROZGRZANY TYM GORZEJ.NIE WIEM CZY TE PROBLEMY MAJĄ WSPÓLNE ŻRUDŁO.WYMIENIŁEM ŚWIECE,F.PALIWA,POWIETRZA,ZAMIENIAŁEM CEWKI,SPRAWDZIŁEM PODCISNIENIA,KOSTKI I NIC. :/ BOJE SIĘ ŻE NIE MA CIŚNIENIA NA DRUGIM CYLINDRZE .AUTO MAM 2. TYGODNIE JAK GO KUPIŁEM BYŁO OK.ALE DO PIERWSZEJ STACJI PALIW LEDWO DOJECHAŁEM BO SIĘ WACHA SKĄCZYLA(WTEDY SIĘ ZACZEŁO)MA 136TYS.KM.PRZEBIEGU TECHNICZNIE IDEALNY(PRAWIE),NIE BYŁ KATOWANY PRZEZ MAŁOLATA.NIE WIEM CO ROBIĆ. POMUSZCIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jak ledwo dojechales mogles dobic pompe paliwa. Jedz do warsztatu to Ci sprawdza zarowno cisnienie na cylindrze jak i na listwie paliwowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość łysy200 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 czy to morzliw ze przytarta pompa rospędza auto do 235km/h poza tym na nie rozgrzanym silniku(30min.jazdy)jest git! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 raz sprawdz zapłon powinno być 15 stopni, na kole pasowym masz to opisane tak -5 0 5 10 15 20, jak zapłon good to zobacz czy nie jest brudna zasyfiona przpelywka - te druciki a jak to jest w porządku to może masz jakąś nieszczelnośćmiedzy turbo a przepływką albo po stronie tłoczącej... No i to co powiedział Endriu - sprawdz ciśnienie paliwa, seryjna S13 ma taką z d*py mape że powyżej 4500 leje się o wiele za dużo paliwa jak pompa jest lekko padnięta to może być tak że skład jest lepszy jak w seri i w edekcie wóz szybko jedzie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.