Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

300ZX TWIN TURBO MAM KILKA PROBLEMOW


Gość jptomczyk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc Panowie.

 

Pierwsza sprawa najwazniejsza.

Jak dociesne gaz do dechy to autko sie dlawi (niezawsze i czasami go puszcza tak ze ma niezlego kopa) i tak jak by strzelal z rury wydechowej. Na biegu jalowym jest wyszystko ok, podczas normalnego przyspieszania tez.

 

2ga sprawa

Podczas mojej 10 minutowej zabawy autem predkosc bylo sprawadzana od 160kph do 270kph, po zatrzymaniu autka zaczelo sie kopcic spod maski czy to jest normalny objaw?.

Patrzac od strony maski to po prawej stronie gdzies spod dolu sie kopcilo smierdzialo jak spalony olej. Moze ktos podczas wymiany rozlal olej tego niewiem.

 

No i ostatnia sprawia :)

 

licznik jest w milach no i 100 , 120 , 140 , wszystko super ale powyzej 140 mph auto przyspiesza a licznik zwalania co jest tego przyczyna? moze ktos wie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

objaw za ubogiej mieszanki na 99% za słaba pompa paliwa, filtr to wiadomo że trzeba wymienić...

A co do dymu to oby to nie był efekt potopionych tłoków, wywalonej uszczlki na skutek niewydolności układu paliwowego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziekuje za podpowiedzi, dzisiaj mam ostatni dzien neta bede mial spowrotem w pon do tego czasu postaram sie zamowic pompe i ja wymienic dam znac co i jak we wt badz w sr. Pozdrawiam Kuba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.allegro.pl/item420829443_walbro...ngu_gss341.html

Ta pompa i zadna inna chyba ze jakas z mechanicznego wtrsyku paliwa... Przy okazji zapas wydajnosci w przypadku wallbro masz do ok 500KM tylko pamiątej by nie jeździć z nią jak masz rezerwę, generalnei 1/4 paliwa i dodtankowujemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wlasnie zapomnialem napisac ze na luzie jak gazuje to nic nie szarpie, no do grudnia nie ruszam tego auta a pozniej w grudniu zabieram go do polski z angli na przekladke i kapitalny remont oraz obszycie tapicerki. Mam nadzieje ze ta pieknosc bedzie mi po tym wszystkim sluzyla i sluzyla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość EnDrIu WAWA
Czesc Panowie.

 

Pierwsza sprawa najwazniejsza.

Jak dociesne gaz do dechy to autko sie dlawi (niezawsze i czasami go puszcza tak ze ma niezlego kopa) i tak jak by strzelal z rury wydechowej. Na biegu jalowym jest wyszystko ok, podczas normalnego przyspieszania tez.

 

U mnie bylo podobnie, winna byla nieszczelnosc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość EnDrIu WAWA
Czesc podpowiedzial bys mi toroszke co mam zrobic z tym fantem?
najlepiej obejrzec wszystkie rury z turbin co ida do IC a potem do kolektora ssacego. Jesli zauwazysz na nich pare kropelek oleju(czy dawne juz zacieki) to w tym miejscu oznacza, ze jest nieszczelnosc(norma, ze w tych rurach troszeczke jest oleju-nie ma sie co martwic). Jest to latwo zobaczyc jesli masz custom te rury i sa chromowane, na czarnych raczej ciezko bedzie zobaczyc. Mozna zrobic test na szczelnosc ukladu (u Ciebie bedzie ciezej bo sa 2 turbiny) zakrywa sie wejscie powietrza(czyli rura ktora wchodzi do turbiny) oraz wyjscie czyli przy kolektorze ssacym-my wcisnelismy...puszki dla psa :D i mocno zacisnelismy opaskami . Musisz znalezc jeszcze gdzies ujscie gdzie podlaczysz kompresor. Dmuchasz w uklad kolo 1bara smarujesz praktycznie wszystkie rury i laczenia woda z mydlem...tam gdzie pojawia sie bąbelki to oznacza, ze jest nieszczelnosc. Mozna wyjac IC rowniez sprawdzic czy nie puszczaja powietrza(my topilismy cooler w wannie i rowniez pompowalismy w niego powietrze z kompresora).

 

Ogolnie przerabana robota...szukalem przyczyny pare ladnych miesiecy, wymienilem pompe paliwa(na Walbro), wszystkie filtry...okazalo sie, ze turbina miala za slabo przykrecona strone ciepla i cale powietrze uciekalo, komp podawal normalna ilosc paliwa(Bo odczyt z przeplywki byl prawidlowy)...objawialo sie to tym, ze auto mialo jakby odciecie przy 5 tys. obr. nie chcialo jechac dalej z maks. wcisnietym pedalem gazu( przy 1/2 czy 3/4 otwartej przepustnicy jechal dobrze).

 

Dobrze jakbys mial regulacje doladowania(nie wiem jak jest w z32 w SR20DET wystarczy odlaczyc jeden przewod i doladowanie spada do 0.3 bara) i wtedy jechal w miare normalnie tylko oczywiscie nie tak szybko jak powinien.

 

Oczywiscie wina moze byc pompa paliwa...warto byloby sprawdzic na listwie jakie podaje cisnienie...

 

Ogolnie bedziesz mial sporo pracy...powiem Ci szczerze, ze mialem tego serdecznie dosyc...mialem chwilami ochote rozwalic Nissana...na szczescie jak zrobilem auto to bylem w 7dmym niebie ;).

 

PS 1 Sorry jesli sa jakies bledy jest pozno i juz nie mam sil sprawdzac

 

PS 2 Z moim autem walczylem oczywiscie z Adamsem i Elmerem...jeszcze raz dzieki chlopaki za pomoc i cierpliwosc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba musze to wydrukowac bo ciezko jest spamietac wszystkie te pozycje co mam sprawdzic :D

 

Ile powinien palic taki Nissan ?, bo ten pali jak smok, ma lepszy spust niz ja:) delikatna jazda w miescie to pomiedzy 20-22l jakos tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...