Gość Kasia Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Hej, chciałam was spytać o to jak rozwiązać problem z moją almerą. Od jakiegoś czasu non stop pokazuje się kontrolka silnika - kasuję ją w zaprzyjaźnionym warsztacie ale po jakimś czasie znowu się pojawia- błąd to ponoć problem z położeniem przepustnicy w stosunku do pedału gazu. Ponoć jedynym rozwiązaniem jest wymiana czujnika - który w przypadku BOSHA kosztuje 400 zł. Czy wiecie o jakimś innym rozwiązaniu ? Czy nie zostaję wrobiona przez warsztat - który nei przekonał mnie że po wydaniu 400 zł na czujnik problem zniknie. Proszę o pomoc i pozdrawiam Kasia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Hej, Spróbuj zrobić tak jak jest napisane w 3 poście - tematy 2 i 3. http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...ia+przepustnicy Może to wystarczy. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Proponuję przeczyścić czujnik. Jest przy pedale gazu - to zwykły potencjometr więc może wystarczy popsikaqć takim spreyem do potencjometrów. Potem oczywiście konieczna adaptacja czujnika , zerowanie położenia przepustnicy oraz adaptacja przepływki. Opis cytowany w wątku wyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kasia Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Hej dzięki za informacja- wydrukowałam dziś spróbuję tych procedur. Samochód jeździ w miarę normalnie ale kontrolka już nie gaśnie. Nie znalazłam potwierdzenia iż to działa dla silników 1,5 po liftingu ( po 2002) ? Czy ten czujnik przy pedale gazu jest trudno dostępny ? czy będę musiała się nagimnastykować żeby się do niego dostać ? ajk ona wygląda - przepraszam może to "podstawowe" pytania ale hmm jestem "ciemną blondynką" pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigtomm Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Może kończy Ci się katalizator? Jak jeździ normalnie to raczej nie ona. (Przepustnice już przerabiałem) I czas na wymianę albo na wycięcie jego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kasia Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 samochód jest z 2002 roku i ma 70 tys przebiegu próbowałam tych instrukcji ustawienia przepustnicy ale niestety nic się nie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 Hmm... To najlepszym rozwiązaniem wydaje mi się podjechanie do serwisu Bosha lub ASO na pełną diagnostykę. Uzupełnij profil o info skąd jesteś, to ktoś z klubowiczów na pewno poda Ci namiar na jakiś zaufany serwis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kasia Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 Warszawa- a dokładnie Bielany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 No to zapraszam na zlot na Bemowo już w ten piątek o 19:D Info: Wawa spot Na pewno znajdzie się kilka osób które coś podpowiedzą i pomogą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 Z opisu manuala powinno to działać w silnikach benzynowych /adaptacja/ na 100 % działa w silniku 1,8, niestety odnośnie 1,5 - nikt jeszcze tego nie potwierdził, choć instrukcja mówi jasno i wytraźnie - rodzina silników QG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość farba Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 mam ten sam problem z kontrolką, wymienilam przeplywomierz i oczyscilam przepustnice, auto chodzi juz ladnie jednak kontrolka zapalila sie ponownie. i strasznie duzo spala, na pomiarze spalin na analizatorze gdzie norma jest 0,4 mi wyszlo 9,9..... O CO tu CHODZI? moze ktos sie z tym spotkał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 duże spalanie = prawdopodobnie awaria sondy lambda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość farba Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 hmmm i co odrazu do wymiany? czy mozna ja jakos ustawic czy coś.. w temacie jestem zielooonaaa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkel. Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 do wymiany niestety... Możesz dorwa używana na allegro. Oryginalna w ASO to jakies 700zł, bosha chyba polowe tego okolo.. A wiesz jaki masz kod błędu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 hmmm i co odrazu do wymiany? czy mozna ja jakos ustawic czy coś.. w temacie jestem zielooonaaa podjedź do warsztatu albo na komputer - niech sprawdzą czy to rzeczywiście sonda. jeśli tak to szerokim łukiem omiń ASO i kup sondę Boscha (np. w serwisie Boscha, InterCars). de facto jest to dokładnie (tak, tak - fabrycznie też jest Bosch) ta sama sonda którą wkłada ASO, tylko za inną kasę. sprawdzałem w IC - koszt to 200-400PLN zależnie tego jaką masz wersję Almerki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość farba Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 dzieki, nie wiem dolkadnie jaki nr byl tego błedu, ale chodzilo cos o sonde, a auto strasznie duuuuzoooo pali, zadzialo sie tak po zmianie przepływomierza...i mechanik podpial kompa i wyskoczylo mu ze to sonda, ale kazal wyjezdzic wszystka benze ( 95) i zatankowac 98 i powiedzial ze zobaczymy jak to bedzie wygladac wyedy, moja alma ton16 z 2003 po fl.wiec sada pierwsza jest 4 przewodowa a jest tez jakas druga podobno. i teraz pytanie, czy tzreba wymieniac te obie? czy tyko ta pierwsza?( regulacyjną..chyba ) [ Dodano: Czw 27 Lis, 2008 22:16 ] a co myslicie o czyms takim ? http://www.boschsklep.pl/index.php?p1,uniw...mbda-bosch-ls01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 Musisz wymienić tylko tą która jest uszkodzona - zapewne pierwsza, druga pada o wiele rzadziej. Wg IC powninna być któraś z tych: 0 258 986 602 lub 0 258 006 462. Nie bierz uniwersalnej, bo z tego co pamiętam mogą nie działać z Almerkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.