Gość hildziu Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Witam wszystkich. Czy może ktoś się spotkał z takim przypadkiem w Patrolu Y61 3,0. Problem polega na nierównomiernej pracy silnika na wolnych obrotach jednak tylko gdy silnik jest ciepły i gdy włączy się bieg, na luzie i przy zimnym silniku jest ok nawet na biegu. Dodam że zlokalizowałem co pośrednio powoduje nierówną pracę - jest to przepustnica dodatkowego kanału dolotowego wspomagająca zawirowanie swirl, gdu ołącayłem od niej podciśnienie to jest ok bo jest cały czas otwarta. Jednak niektóre warunki pracy silnika wymagają aby przepustnica była zamknięta (właśnie wolne obroty przy ciepłym silniku) a w tych warunkach mó silnik wariuje. Po odkręceniu tej dwururki z przepustnicami zauważyłem osad po spalinach, zaślepiłem dla próby EGR ale nic to nie dało. sprawdziłem czujniki odpowiadające za pracę przepustnic, przpływomierz wszystko ok. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 a pod kompa go podłączyłeś :?: chyba od tego by trzeba zacząć tak mi się wydaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hildziu Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 Bonzo! proszę! Pezecież mnie znasz, że prawie z wszystkim w patrolu daję radę. Tylko jestem już trochę wnerwiony bo to auto mojej kobiety a mi się kończą pomysły, dlatego pytam na forum. Oczywiście mam jeszcze kilka asów w rękawie, ale chcę poznać opinie forumowiczów. W profesjonalnym warsztacie od kompa zaczeli(śmy). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 Problem polega na nierównomiernej pracy silnika na wolnych obrotach jednak tylko gdy silnik jest ciepły i gdy włączy się bieg, na luzie i przy zimnym silniku jest ok nawet na biegu. Dawno temu coś mi się obiło - z potencjometrem na pedale gazu był problem. I jeszcze jedno dość prawdopodobne - zafajdolone kanały ssące kolektor - głowica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość trybek_75 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 Dawno temu coś mi się obiło - z potencjometrem na pedale gazu był problem. I jeszcze jedno dość prawdopodobne - zafajdolone kanały ssące kolektor - głowica. Mam podobny problem z obrotami . Jeśli udało Ci się to naprawić w domu to opisz procedurę i przyczynę. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hildziu Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Mam podobny problem z obrotami . Jeśli udało Ci się to naprawić w domu to opisz procedurę i przyczynę. Dzięki U mnie był ukręcony wałek rozrządu (dziwne co, że nadal chodził?) ale Patrol ma dwa wałki i każdy z nich otwiera jeden zawór ssący i jeden wydechowy każdego cylindra. W związku z tym przez jakiś czas miałem 8 zaworowego Patrola . Ale do rzeczy: sprawdź czy zjawisko to pojawia się jak u mnie po włączeniu biegu. Jeżeli tak to kwestia kanału zawirowania swirl czyli jednego z dwururki. Sprawdź czy przepustnica się otwiera i zamyka podczas włączania i wyłączania biegu, ewentualnie podregulować przepustnicę na śrubie zderzakowej. Daj znać czy się udało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość trybek_75 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 U mnie był ukręcony wałek rozrządu (dziwne co, że nadal chodził?) ale Patrol ma dwa wałki i każdy z nich otwiera jeden zawór ssący i jeden wydechowy każdego cylindra. W związku z tym przez jakiś czas miałem 8 zaworowego Patrola . Ale do rzeczy: sprawdź czy zjawisko to pojawia się jak u mnie po włączeniu biegu. Jeżeli tak to kwestia kanału zawirowania swirl czyli jednego z dwururki. Sprawdź czy przepustnica się otwiera i zamyka podczas włączania i wyłączania biegu, ewentualnie podregulować przepustnicę na śrubie zderzakowej. Daj znać czy się udało. Witam i dziekuję za szybką reakcję. To co napisałeś bardzo mi pomogło tylko gdzie jest ta dwururka i jak się do niej dobrać jeśli to możliwe to prosił bym o wskazówki i fotę gdzie ona jest przed turbem czy za czy gdzieś za intercullerem. Z góry dzięki i pozdrawiam. Jeszcze jedno jak to z tym olejem w silniku jest ile faktycznie należy wlać i jakie ma być wskazanie bagnetu. dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.