Gość jarkk Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Dziś coś takiego oglądałem: http://www.auto-swiat.pl/media,podglad/Dyn...walizce,Id-312/ co spece w tej dziedzinie o tym sądzą ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Dziś coś takiego oglądałem:http://www.auto-swiat.pl/media,podglad/Dyn...walizce,Id-312/ co spece w tej dziedzinie o tym sądzą ? Nie wiem co na to spece, ale wg mnie problemem sa dane, ktore nalezy wprowadzic do systemu w szczegolnosci waga...czesto ta z dowodu rozni sie od danych technicznych(a te najczesciej tez sa dostepne dla jakiegos wyposazenia samochodu a nie koniecznie naszego) nie wiemy ile waza rzeczy, ktore wlozylismy do samochodu, nie mowiac o jakis modach(np. inne fele, silnik etc) patrzac na wskaznik paliwa tez dokladnie nie ustalimy ile paliwa mamy w baku(chyba, ze na pelnym i pomiar od razu jest robiony po wyjechaniu ze stacji-ale to i tak z kazdym km zmniejsza sie ilosc plynu). niby mozemy pojechac na zlom zeby zwazyli nam auto, ale zazwyczaj tam waga troche oszukuje. To, ze uzyskali dane podobne jak sa w prospektach o niczym nie swiadczy. Wiadomo, ze silniki nie maja wszystkie idealnych parametrow jak w danych tech. Pomiar robia przy III biegu...rozumiem, ze standardowo trzeba przeciagnac do konca...u mnie byloby to ok. 180km/h, ciezko znalezc kawalek asfaltu gdzie mozna calkowicie bezstresowo trzymac caly czas pedal gazu na maksa przy takich predkosciach. IMHO nie warto sie bawic, pomiary mocy nie sa tak drogie i pojechalbym na zwykla hamownie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Jedynym minusem tej hamowni jest to że potrzebny jest kawałek prostej - im mocniejsze auto tym dłuższy odcinek....jak moja Octavie hamowałem(tylko 160/350) to nie raz mój nadworny tuner krzyczał trzymaj trzymaj - a zbliżalismy sie do zakretu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 moim zdaniem te hamownie nie nadają się do określania pradziwej mocy i momentu no i wyniki są z nich bardzo mało powtarzalne np. po małych modach nie sposób jest ocenić czy coś się poprawiło bowiem jest taka duża stopa błędu pomiarowego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek101120 Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 Kolega ma taki sprzęcik i hamowałem moja nyskę wpisaliśmy wielkość i rodzaj ogumienia przed pomiarem auto było na wadze. Wyszło nam coś takiego 144,2HP/6634Rpm, 165,3Nm/5650Rpm na PB auto zważone 1330kg Na ile to jest dokładne to ja nie wiem ale mały moment wyszedł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.