Gość carvel Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 Witam Ostatnio zaczeły się u mnie w Almerce wydobywać dziwne dźwieki przy zmianie biegu,tak jakby głuchy stuk. Występuje to przy rozłączaniu napedu ,gdy wrzuce bieg i wcisnę gaz,przy spokojnej jezdzie to nie występuje,ale jak mocniej przycisne to odrazu puka. Zzy to może być jakaś poduszka od silnika czy coś ze skrzynia? Almerka ogólnie chodzi pięknie, wszystko ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcineq20 Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 bardzo możliwe., że to moze byc przegub Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olgi Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 tak, może być to przegub wewnętrzny od strony skrzyni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tusiek Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 :D:D tak to napewno przegub wewnetrzny od strony skrzyni mam to samo jezdze juz rok czasu z tym i nie moge znalesc zamiennika a do ASO strach jechac... bo podobno tani nie jest... ale spokojnie to tylko denerwuje ale jak lagodnie spuszczasz sprzeglo to cicho sie powinno zachowywac:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotro29 Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 Witam! Moim zdaniem to poduszki na belce pod silnikiem są po dwie z przodu belki i z tyłu . Miałem identycznie w Primerze ,wymieniłem 2 poduszki w tylnej części belki i jest ok . Nie wiem jak jest w Almerze ale sprawdź to chyba to. Nie znalazłem zamienników.zostaje tylko ASO koszt jednej to 55 zł. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość carvel Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 troche mnie wystraszyliście z tym przegubem,ostatnio zmieniłem w prawym kole zewnętrzny i tani nie był :/ może lepiej zaczne od tych poduszek, może macie jakiś sposób żeby to sprawdzić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tusiek Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 wjedz na tunel lub tez podnosnik.... i jesli to przegub to zlap za niego i mocno przekrec... jak uderza to on a i jeszcze moze ktos pod spod wejsc i sluchac skad ten odglos oczywiscie przy szybkich zrywach na recznym ... ja tak doszedlem do celu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olgi Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 troche mnie wystraszyliście z tym przegubem,ostatnio zmieniłem w prawym kole zewnętrzny i tani nie był :/ może lepiej zaczne od tych poduszek, może macie jakiś sposób żeby to sprawdzić ? Moim zdaniem "walnięty" przegub łatwiej zdiagnozujesz niż poduszki. Jeśli to nie on to przynajmniej możesz go wykluczyć. [ Dodano: Pią 05 Wrz, 2008 20:17 ] troche mnie wystraszyliście z tym przegubem,ostatnio zmieniłem w prawym kole zewnętrzny i tani nie był :/ może lepiej zaczne od tych poduszek, może macie jakiś sposób żeby to sprawdzić ? Moim zdaniem "walnięty" przegub łatwiej zdiagnozujesz niż poduszki. Jeśli to nie on to przynajmniej możesz go wykluczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Asahi Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 Słyszałem że w tym przypadku może chodzić o tarczę sprzęgła, na tarczy są sprężynki które robią za tłumiki drgań i jak taka sobie walnie to przy zmianie biegów będzie słychać stuk. Może ktoś się wypowie czy moje przypuszczenia są słuszne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.