Gość prezes_polski Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 witam, ostatnio zaczął mi kapać olej z "kopółki" przy prawym przednim kole. Mechanicy mówią, że uszczelniacz trzeba wymienić. Nie wiem jak nazwać fachowo tą "kulkę" na moście. Jeżeli nie dojdziecie do tego to wstawię zdjęcie. A moje pytanie brzmi następującą, czy da coś ta wymiana uszczelniacza? Mechanicy powiedzieli, że nie są pewni, gdyż nie specjalizują się w tym :kosci: . Ile może ewentualnie kosztować taka część? W nissanie chcą 400zł;/ Pozdrawiam:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 Jeśli cieknie Ci olej z kuli to do wymiany jest uszczelniacz półosi więcej info znajdziesz TU [ Dodano: Sro 03 Wrz, 2008 20:32 ] Części oryginalne możesz kupić w -> http://www.sklep4x4.pl/sklep/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość prezes_polski Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 no dobra koledzy, sprawa jest ponoc powazna:(. Niestety nie wystarczy wymienic uszczelniaczy po kazdej stronie osi( dwa na strone) ale trzeba jeszcze poradzic cos na zardzewiale kule, wiecie moze gdzie mozna je "zregenerowac"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Zapraszam do lektury http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic.php...&highlight= Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hildziu Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Zardzewiałe kule to pół biedy można je zeszlifować papierem ściernym aby wyrównać wżery. Uszcelniacze na kulach uszczelniają aby nie dostała się do przegubów kurz lub woda i odwrotnie aby smar z przegubów nie wydostawał się na zewnątrz. W kulach nie powinno być oleju o czym nie wiedzą niektórzy mechanicy zwykłych samochodów . Bonzo ma rację należy wymienić uszczelniacze na półosiach, sprawdzić czy nie ma rowków na półosi w miejscu współpracy z uszczelniaczem łożysko igiełkowe w piaście oraz stan osi przegubuw miejscu współpracy z tym łożyskiem. Wyciek z kuli może powodować również luz łożusk zwrotnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LUCAS Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 zgadza sie bo przerobilem temat w moim patrolu - uszczelniacze polosi kosztuja okolo 45zł/szt, uszczelniacze kuli zwrotnicy to chyba okolo 120zł/szt, lozyska sa rownież tanie(nie w serwisie - bo rozmiar standardowy) tak wiec lozyska okolo 20zł/szt, uszczelniacze kupilem w serwisie bo nie ma sensu szukac zamiennikow bo nie ma :-), sprawdz kolego stan oleju w przendim moscie bo jesli wycieka moze narobic balaganu - u mnie zatarlo sie lozysko walu - na szczescie koszt lozyska 30zł ;-) no i oczywiscie duzo pracy i rozbierania przy tym wszystkim, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość prezes_polski Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 dzieki koledzy za pomoc, przepraszam, że się nie odzywałem tak długo. Patrolem teraz malo jezdze;/. A oleju prawie brak:(... musze isc zamowic czesci i bede pisal co dalej;) pozdrawiam miał ktoś kiedyś może zerwany wahacz?;/. Ostatnio naprawilem zawieszenie tylne, pompowane mam ale wali wahacz;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.