Gość Darek_2208 Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 Mam problem ponieważ mam światła dalekośiężne w swojej primerce i nie umiem ich podłączyć. czy jest pociągnięta instalacja i czy potrzebny jest dodatkowy włącznik?? :?: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 Darek_2208 P10 nie mają dalekosiężnych tylko zwykłe halogeny. Teraz napisz o które halogeny Ci chodzi czy o te w zderzaku czy w reflektorach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hrabia86 Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 Podepnę się pod temat. W lampach właśnie mam puste miejsca i widzę, że są wtyczki. Co muszę zrobić aby mieć halogeny ? PS. Czy jak otworze drzwi przednie/tylne to powinno mi sie zaświecić światło w lampce z przodu i z tyłu w podsufitce ?| Z tyłu jak przełączam przełącznikiem to mogę je zapalić a z przodu tylko "lampki nocne" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebabp Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 jak masz typowe dodatkowe lampy dalekosiezne takie jak w autach 4x4 czy w TIRach to musisz miec dodatkowa instalacje jakies tam bezpieczniczki po drodze no i oczywiscie oddzielny wlacznik najlepiej bo mozna rowniez pod drogowe sie podpiac ale nie wiem dokladnie co i jak tam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 Kolegom raczej chodzi o te w reflektorach, na żarówki H3, nie wszystkie primerki miały je podłączone. Oryginalnie są one podłączone poprzez oddzielne przekaźniki i włączają się razem z drogowymi ale jak nie macie instalacji do nich to można się podpiąć do wiązki przy reflektorze (do H4), tylko radzę zrobić to dokładnie, najlepiej połączenie lutowane bo tam płynie dość spory prąd. [ Dodano: Pią 05 Wrz, 2008 00:28 ] PS. Czy jak otworze drzwi przednie/tylne to powinno mi sie zaświecić światło w lampce z przodu i z tyłu w podsufitce ?| Z tyłu jak przełączam przełącznikiem to mogę je zapalić a z przodu tylko "lampki nocne" Po otwarciu drzwi (którychkolwiek) powinna zapalać się (przy odpowiednim ustawieniu przełącznika) tylko ta lampka na środku, te do czytania z przodu można załączyć tylko z włączników przy nich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 Z moich obserwacji wynika, że szkła w reflektorach H4+H3 różnią się od tych z samymi H4 to po pierwsze. Druga sprawa jest taka, że odbłyśniki w samych H4 nie mają wycięcia na żarówki H3. Chcąc mieć H4+H3 trzeba mieć reflektory (najlepiej oryginał) do tego wrzucić przekaźnik, bezpiecznik i powinno śmigać. Ale muszę jeszcze to sprawdzić na schemacie i wtedy dam konkretną odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Darek_2208 Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 dokładnie koledzy chodzi mi o te światła w orginalnych lampach p10 na bodajrze zarówki h3. okablowanie jest podłączone do żarówek ale nie mam pojęcia jak zrobić żeby świeciły. jeśli ktoś ma jakis schemat i propozycje podłączenia to chetnie poczytam i popatrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hrabia86 Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 dokładnie koledzy chodzi mi o te światła w orginalnych lampach p10 na bodajrze zarówki h3. okablowanie jest podłączone do żarówek ale nie mam pojęcia jak zrobić żeby świeciły. jeśli ktoś ma jakis schemat i propozycje podłączenia to chetnie poczytam i popatrze. No ja mam tak samo, wtyczki w lampie spokojnie sobie wiszą... może wystarczy tylko żarówki włożyć jak kolega pisał ?? ale wtedy będą z długimi się włączać... a jak oddzielnie ?? A co do tych lampek w podsufitkach... to ta na środku świeci mi sie tylko jak przełączę tym przełącznikiem a nie przy otwarciu drzwi :( A ta z przodu co świeci dla kierowcy i pasażera to wydawało mi się ze to w środku miedzy nimi tez powinno się świecić ale się chyba myliłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 i tak sie będą włączac z długimi. Właśnie sprzedałem reflektor w którym nie było dziury na żarówke w odbłyśniku i w tyle obudowy. Reflektory są inne i żebrowanie szkła w takich światłach jest inne, najbardziej właśnie różni się to wmiejsce na tę żarówkę. Wycinanie to pompelina, kto nie ma lepiej niech sie wyposaży w lampy takimi jak należy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hrabia86 Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 Czyli sumując wkładam żarówki w wtyczki i włala ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 H3 załączane są przez przekaźnik połączony równolegle z kontrolką od drogowych więc szukajcie przekaźnika oznaczonego chyba Driving Lamp i do tego jest jeszcze bezpiecznik w skrzynce pod maską - też chyba - po prawej stronie przy błotniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Darek_2208 Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 koledzy sprawdziłem ja instalke mam i żarówki też ale niestety nie świecą mi te halogenki ale czemu to nie wiem?? to jest dla mnie wielkie pytanie:d ale spojrzałem pod maske i tam w bespiecznikach brakuje mi kilku a dokładnie dwóch moze to tego wina?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 Darek_2208 ale nie świecą Ci też włókna w H4? Bo przy włączaniu długich powinny się wyłączyć jedne włókna w H4 a załączyć na drugie i włókna w H3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hrabia86 Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 No mi tez halogeny d*pa... Włożyłem żarówki i nic... myślę bezpiecznik... patrze brakuje 2 i 3 w prawym słupku od góry czytam opis i 3 bezpiecznik to halogeny... wkładam bezpiecznik i tez nic... :( Jakaś rada ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Darek_2208 Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 powiem tak lamp nie rozbierałem ale i dokładnie nie wiem o co hodzi z tymi włuknami. w kazdym bąć razie światła długi sie załaczaja normalnie wg mnie wytłumaczcie mi to troche lżejszym językiem:d z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masakra Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 Panowie jak nigdy nie wyciągaliście tych żarówek H3 to wyjmijcie i zobaczcie czy robią zwarcie od starosci kabel zarówki robi zwarcie na takiej małej metalowej płytce która jest integralną częścia żarówki a zarazem pali sie bezpiecznik w kabinie sprawdzcie powinnien być to ostatni bezpiecznik w lewej kolumnie u mnie poprzedni własciciel wyjoł go bo niemógł dojść co robi zwarcie a okazało sie że była to winna żarówki wsadzilem nowa zarowke i bezpiecznik i śmiga jak ta lala jak toś uwaza ze primerka ma słabe światelka to musi zobaczyć jak moje świecą polecam żaróweczki H4 to Philips x-treme a h3 to Philips bluevision a postojówki też polecam Philipsa mam cały komplecik i co do świtełek to niemoge nazekać. Mam nadzieje ze pomogłem jak tak to kliknijcie pomógł z góry dzieki i powodzenia w naprawie zycze. Aha moja primera to P10 2.0Slx wersja skandynawska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Darek_2208 Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 powiem ze sie pokusiłem i sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i wszystkie ku mojemu zdziwieniu są dobre :?: :?: i nadal stoje w kropce. żarówki też wyjmowałem i też jest wszystko w pożądku. sa jak nowe. ale czy brak jakiegoś przekażnika pod maską moze być przyczyną?? bo u mnie brakuje ze 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hrabia86 Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 Widać mamy ten sam problem... dobre żarówki, wszystkie ok bezpieczniki i d*pa... nie świeci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Darek_2208 Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 no własnie problem jest tylko nie wiadomo jak go rozwiązać. czekam na propozycje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 zawsze można problem ominąć zapiąć przekażnik pod aku sygnał wziąść z 2 włukna z h4 i po sprawie odpalacie sobie długie światła i h3 też świeci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 Zapewne brakuje Wam przekażnika DRIVING LAMP pod maską w skrzynce przekaźników. To on jest chyba od tych dodatkowych H3 w lampach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 Tak jak pisze kolega marceli, musi być przekaźnik i bezpiecznik tak jak zaznaczyłem na zdjęciach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Darek_2208 Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 właśnie i tu chyba tkwi problem. ja tych przekaźników ni8e mam. a jesli moge prośic to od czego jest reszta przekaźnikóe bo u mnie kilku nie ma. możesz takie zdjęcie z opisami przekaźników przesłac?? z góry serdeczne dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hrabia86 Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 No dobra... a jak bym tego przekaźnika nie miał to co muszę zrobić. Możecie napisać krok po kroku co zrobić i w co sie zaopatrzyć i jak to poskładać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 możesz zmostkować kable grube w kostce przekażnika i dać bezpiecznik zobaczysz czy idzie w tedy prąd przekażnik działa tak że dostaje sygnał elektryczny + i - i łączy główny obwód przekaznik składa sie z gniazd 30 główny prąd z np aku 87 wyjście tego prądu na światła 85 to chyba masa i 86 to + sygnał ale przy tym nie ma znaczenia .... chyba ze coś pomyliłem nie mam przekażnika przy sobie jak zmostkujesz w kostce to powinno sie wtedy zaświecić a z przekażnikami to niemogłem dojśc który od czego Bo Driving lamp to powinny być normalne krótkie a 'Fog lamp" od przeciw mgłowych ,,,??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.