Gość waldemas1 Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 Witam kupiłem auto n15 miało mieć centralny zamek ale nie ma :i teraz jaki ,kupić jakiej firmy, sterowany pilotem mechanik stwierdził żeby miało 2 mastery i 2 slave-y inajlepiej polskiej produkcji.Przyznam się nie znam się na tym to moje pierwsze auto (almera n15 1998r) :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość patriot Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 Kup cos na Allegro, wybor jest duzy. Ja za swoj dwa lata temu dalem 150 zl. Mozna sobie samemu zalozyc... zadna filozofia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KKK Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 Na początek to zdejmij boczki z drzwi i zobacz czy napewno nie ma tam siłowników. Może masz tylko spalony bezpiecznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość waldemas1 Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 a czego unikać na co zwracać uwagę jaki ma być mocny 3,5,7kg czy wszystkie pasują do almery .Spalony bezpiecznik ,który to bezpiecznik za centralny odpowiada [ Dodano: Sob 06 Wrz, 2008 15:15 ] Dobra ,po zdjęciu boczka okazało się że siłownik jest , ale nie dochodzi napięcie do niego ,wszystkie bezpieczniki pod kierownicą sprawne. Mechanik mówi że to może moduł sterujący zamka tylko nie wiemy gdzie on się znajduje w której części auta, żeby go sprawdzić. Auto 1998 rok almera slx hatchback 5d., POMOCY [ Dodano: Sob 06 Wrz, 2008 19:03 ] kto wie , kto zna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...