Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N15] Zamek centralny


Gość waldemas1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kupiłem auto n15 miało mieć centralny zamek ale nie ma :i teraz jaki ,kupić jakiej firmy, sterowany pilotem mechanik stwierdził żeby miało 2 mastery i 2 slave-y inajlepiej polskiej produkcji.Przyznam się nie znam się na tym to moje pierwsze auto (almera n15 1998r) :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czego unikać na co zwracać uwagę jaki ma być mocny 3,5,7kg czy wszystkie pasują do almery .Spalony bezpiecznik ,który to bezpiecznik za centralny odpowiada

 

[ Dodano: Sob 06 Wrz, 2008 15:15 ]

Dobra ,po zdjęciu boczka okazało się że siłownik jest , ale nie dochodzi napięcie do niego

,wszystkie bezpieczniki pod kierownicą sprawne. Mechanik mówi że to może moduł sterujący zamka tylko nie wiemy gdzie on się znajduje w której części auta, żeby go sprawdzić.

Auto 1998 rok almera slx hatchback 5d., POMOCY :(

 

[ Dodano: Sob 06 Wrz, 2008 19:03 ]

kto wie , kto zna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czego unikać na co zwracać uwagę jaki ma być mocny 3,5,7kg czy wszystkie pasują do almery .Spalony bezpiecznik ,który to bezpiecznik za centralny odpowiada

 

[ Dodano: Sob 06 Wrz, 2008 15:15 ]

Dobra ,po zdjęciu boczka okazało się że siłownik jest , ale nie dochodzi napięcie do niego

,wszystkie bezpieczniki pod kierownicą sprawne. Mechanik mówi że to może moduł sterujący zamka tylko nie wiemy gdzie on się znajduje w której części auta, żeby go sprawdzić.

Auto 1998 rok almera slx hatchback 5d., POMOCY :(

 

[ Dodano: Sob 06 Wrz, 2008 19:03 ]

kto wie , kto zna

 

fabryczny moduł znajduje się pod kolumna kierownicza z prawej strony prostokątna obudowa koloru białego tam się wpinasz...

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Centralny działa więc kupiłem cóś takiego

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=426607747

teraz tylko jak to podłączyć

miał ktoś taki sterownik i jak go podłączał krok po kroku jakiś opis :zly2: :!!:

 

 

Sterowanie jest tam na jednym przewodzie czerwono-żółtym, do wyłapania na module, po prawej stronie kolumny kierowniczej.

Chwilowe przecięcie przewodu zamyka zamki, podanie na niego masy otwiera.

Do zrealizowania na jednym przekaźniku ze stykami spoczynkowa zwartymi.

Kierunki w progu na zielono-żółtym i zielono-czarnym.

Można również wlutować się w płytkę modułu.

LINK-FOTO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętamy oczywiście, że obydwa sygnały (otwieranie i zamykanie), są sterowane impulsem napięcia ujemnego, a zatem sterownik zamka na zamykanie i otwieranie powinien podawać masę...W większości przypadków tak właśnie jest...Ze sterownika potrzebne są tylko 2 przewody (zam. i otw.) które podpinamy tak jak na zdjęciu już wcześniej umieszczonym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Robert1508

Zdjęcie jest super, bardzo pomocne, i wszystko działa jak należy.

Podpięcie do kierunków najlatwiej zrobić przy przełaczniku od świateł awaryjnych (są tam najdłuższe kable).

Almerka wogóle jest bardzo przyjemnym samochodem do przeróbek, poneważ jest bardzo łatwy dostęp do wszystkich przewodów. Wystarczy odkręcić plastyki pod kierownicą i zdjąć schowek (zdjęcie tego ostatniego jest banalnie proste, dwa kołeczki od spodu i już mamy go w ręku).

Pozdrawiam wszystkich posiadzaczy Almery N15.

No i innych posiadaczy Nissana też pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Robert1508

Nie, nie musisz podłączać centralki do kierunkowskazów, anie też nie musisz podłączać syrenki.

Lecz podłączenie kierunków jest przedatne, ponieważ widzisz, że zamknełeś samochód, pozatym centralki dają sygnały kierunkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja zamontowałem sobie autoalarm silicon - dobre poloty ale o elektronika niezawodna ;)

nie ma podpiętych czujników żadnych, sprzęt się super sprawuje. POLECAM

a zamontowanie to jakieś 5 godzin spokojnej pracy, tyle że centralny miałem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i mam problem...

kupiłem centralkę z pilocikami wszystko cacy... wyjmuję płytkę i.............. moja płytka jest inna :(( moja ma oznacznie TR19 a ta na fotce TR20 :/

 

a jak podłączyć do siłownika w drzwiach kierowcy?? i czy wtedy jak będę otwierał kluczkiem to będzie centralny działał??

 

[ Dodano: Czw 02 Paź, 2008 19:19 ]

ewentualnie jak wyłapać który przewód przeciąć żeby od niego podłączyć centralke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...