Gość Tolo74 Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Witam wszystkich -na przekór róznym nowym wątkom -zakładam nowy w związku z tym że nie mogę doszukać się żadnych nieprawidłowości w mojej Amerze Tino. Właśnie przypomniałem sobie że będe musiał jeszcze doprowadzić kabel do lewej lampy oświetlenia przy biegu wstecznym (bo oryginalnie ktoś mądry nie zrobil tego udogodnienia i zakonserwować pasy bezpieczenstwa (nie zawsze zwijają sie same do końca). Poza tym żadnych wycieków, niedomagań, Chyba jednak japońce słyną z niskiej awaryjności najważniejszych podzespołów. Czy to możliwe i jak u Was jest z bezwawaryjnościa ogólnie Almer? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AdiPosen Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 To nic tylko się cieszyć. No i oczywiście zacznij zbierać instrukcje i porady na forum bo jak Ci się zacznie sypać to wszystko na raz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Bo to cisza przed burzą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 wiedziałem że zawsze moge liczyc na pocieszenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 najlepsze jest to, że w ogóle jeszcze jeździ to to coś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADAM85 Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 Awaria przychodzi znienacka. Mnie wczoraj padły wycieraczki - w deszczu oczywiście - a właściwie wycieraczka od strony kierowcy . Poza tym do 207 000 bez awarii. Gratulacje dla Kolegi! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 miałem robiony czujnik ABS, i amortyzatory, ale amorki na polskich drogach -to element normalnie zużywający sie jak klocki czy opony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Speeder Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 Mnie wczoraj padły wycieraczki - w deszczu oczywiście Wydaje mi się, że oprócz spryskiwania szyb to wycieraczki używa się tylko w deszczu więc nie ma się co dziwić P.S. Mi też padły wycieraczki a poza tym nie wymieniałem w swoim 10 letnim autku nic poza rzeczami eksploatacyjnymi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 moje ma 11 lat jeżdzę nim od 2 lat i nieskromnie się chwaląc nic w nim jeszcze nie robiłem poza swoimi udziwnieniami Fakt, że poprzedni właściciel ,Niemiec zostawił autko w stanie bdb jak na ten wiek, tylko w ASO serwisowane. Jedynie padły mi juz tu wspominane przez kolegę Speeder, wycieraczki, ale to robota prosta, więc i nie było problemu z wymiana cięgien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olgi Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 Witam, W mojej blisko 10 latce też niczego specjalnego nie wymieniałem - a konkretnie: 1. pierwsza awaria - wycieraczki 3 lata temu (cięgna) niestety, przypadłość Almer N15 2. płytka nawiewu (działało tylko na 4.biegu) też normalka 3. największa wpadka - lewy przegub zewn., bo pękła osłona (na wszelki wypadek wymieniłem wszystkie osłony za jednym machem) 4. tłumik padł po prawie 10 latach 5. akumulator padł też po 10 latach od nowości 6. tylne nadkola - rdza, korozja - już zrobiem, lecz to był największy ból dla portfela i największa wpadka Japońców 7. korozja od wewnątrz np. u mnie lewy tylny błotnik - do opanowania! 8 przepaliła mi się raz H4 i podświetlenie zegarów też raz - koszt żaróweczek - kilkanaście PLN 9. klocki - wiadomo 2x od nowego 10 tarcze - chyba już pora pierwszy raz wymienić lecz pewnie po zimie 11. aha... regulacja ręcznego - za słabo trzymał Wszystko! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mlody666 Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 No ja już od 7 miesięcy ciesze się względnie beztresową jazdą. Wymieniłem tylko paski i płyny plus jakies tam swoje wizje. Check engine sobie mruga jak mrugał już na 99% wiem ze przez przerywający obwód czujnika położenia wałi i ze można z tym bez problemów i konsekwencji jeździć. Teraz czeka mnie tylko wydatek spowodowany debilizmem jakiegoś frajera któy wbił mi w maskę nóż : 500 zeta na blachaża i lakiernika przez jednego imbecyla : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dmx81 Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 mi doskwiera jedynie wariujacy obrotomierz:P no i z powodu zuzycia do wymiany tarcze i klocki, a tak to w sumie jezdzi jak sie patrzy:) no i te wycieraczki tez ostatnio naprawialem... jak dokladnie sie sciaga kierownice :029: bo odkrecilem ta duza srube i kierownica dalej nie drgnie, nie robilem tego nigdy wiec nie wiem, a pewnie bardzo proste, bo chcialem styki lutownica przeleciec w obrotomierzu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 No ja już od 7 miesięcy ciesze się względnie beztresową jazdą. Wymieniłem tylko paski i płyny plus jakies tam swoje wizje. Check engine sobie mruga jak mrugał już na 99% wiem ze przez przerywający obwód czujnika położenia wałi i ze można z tym bez problemów i konsekwencji jeździć. Teraz czeka mnie tylko wydatek spowodowany debilizmem jakiegoś frajera któy wbił mi w maskę nóż : 500 zeta na blachaża i lakiernika przez jednego imbecyla : Odpuśc sobie, jak polakierujesz -podobna sytuacja może sie powtorzyc (prawa Murphiego). Ja tylko zapuscilbym jakims antykorozyjnym lakierem i przypudrowac podobnym lakierem. Auto jest do jeżdzenia a nie polerowania. [ Dodano: Czw 11 Wrz, 2008 15:24 ] mi doskwiera jedynie wariujacy obrotomierz:P no i z powodu zuzycia do wymiany tarcze i klocki, a tak to w sumie jezdzi jak sie patrzy:) no i te wycieraczki tez ostatnio naprawialem... jak dokladnie sie sciaga kierownice :029: bo odkrecilem ta duza srube i kierownica dalej nie drgnie, nie robilem tego nigdy wiec nie wiem, a pewnie bardzo proste, bo chcialem styki lutownica przeleciec w obrotomierzu Ja kiedyś rozbierałem wycieraczki i chciałem profilaktycznei zakonserwować jednak tych "grzybkow" chyba fachowo sworzni -które powinno się zakonserwować nie da sie rozebrać (odczepić), a na siłę nie chciałem zepsuć dobrych wycieraczek więc zapuściłem tylko od spodu WD40 i tyle. Może wiecie jak fachowo zakonserwować te ruchome elementy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olej Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 U mnie też nic nie dolegało przez rok czasu,ale teraz trzeba będzie troszkę porobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bandi_n15 Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 almera kiedyś miała pierwsze miejsce pod względem bezawaryjności u mnie równiez 11lat bez awarii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 almera kiedyś miała pierwsze miejsce pod względem bezawaryjności u mnie równiez 11lat bez awarii Wciąz zajmuje jedne z pierwszych lokat -po jakims Porsche, Mercu i Toyotach. Stoi w rankingu Obok Hondy Civic i Forda Focusa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.