Gość Darek2 Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Witam Czasowo jestem poza Polską i kupiłem do celów transportowo-budowlanych lokalną wersję Nissana. Auto nie jest młode,ale generalnie sprawuje się bardzo dobrze ( Przejechałem nim od listopada 07 około 12000km) . Ostatnio pojawiają się problemy z elektryką i pierwszym porannym uruchomieniem silnika. Chciałem prosić o pomoc w rozkodowaniu nr i schemat instalacji elektrycznej,ewentualne podanie źródła ,gdzie takie informację mogę zdobyć. Pozdrawiam Darek PS Przekaźnik podgrzewania załącza, ale podgrzewacz prawdopodobnie nie działa. Radzę sobie odpalając auto na biegu z górki ( uruchamia się bez problemu ,chwilę po puszczeniu sprzęgła), potem w ciągu dnia nie ma juz najmniejszych problemów z normalnym odpaleniem. PS2 Mam problem z dodaniem zdjęcia tabliczki ,więc przepiszę dane: Typ: CHGD22 Nr nadwozia: JN1CHGD22Z0009003 Model: CVPGRCFD22NWLY005Y Silnik: TD2.7 2664 Trans Axle : FS5W71C CA4i Darek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Darek2 Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Samochód jest z 1998r Kraj to Mauritius. Przepraszam za ten Nr nadwozia,ale jest trochę w kącie ta tabliczka i widocznie nie doczytałem ( już poprawiłem) Pozdrawiam Darek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Darek2 Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Dziękuję za pomoc ,gdybyś mógł pomóż z tymi fotkami bo to pomoże mi wyjaśnić kol z działu Terano sprawę. Mam okienko dołącz plik ,mam fotkę 64 kilo ,niby ją łyka,ale d... a nie włazi ... Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam Darek PS Na codzień mam w domu MB W124 E250 D kombi z 95 r i z tego powodu od lat jestem na forum MBKP. Tak się jednak złożyło że los pogonił na 2 stronę Ziemi i zawitałem na Forum Nissana :one: Może masz jakiś schemat elektryki osprzętu do tego Terrano 2,7 TD ,bo myślę że niezależnie od pudełka silnik jest ten sam i schemat powinien być podobny... W trakcie oczekiwania na Twoją odpowiedź ,zrobiłem wiwisekcję pod maskę i oto co udało się ustalić: Padł bezpiecznik 80A zabezpieczający układ podgrzewania paliwa. Jak wiadomo bezpiecznik to skutek , szukałem więc przyczyny i namierzyłem kabel plusowy wyraźnie wyczepiony (lub przetarty ) o przekroju ok 10mm2 ( izolacja czarna z żółtym paskiem ) który prawdopodobnie zrobił zwarcie do masy i wywalił bezpiecznik Narazie nie udało mi się ustalić adresata tego połączenia bo silnik był gorący no i kolektor też . Kostka z której startuje ów przewód umieszczona jest na wsporniku nad cylindrem najbliższym kabiny . Przewód ma ok 30 cm i poszukiwania w tym promieniu narazie nie dały rezultatu. Adresata tak czy siak znajdę ,problem w tym że z czasem w tym niezbyt nowym autku pojawiają się inne drobne niesprawności elektryczne i taki schemat pozwolił by mi trochę pozamiatać po poprzednikach i poczuć się pewniej na wypadek jakiejś awarii Pozdrawiam raz jeszczei dziękuję za zainteresowanie Darek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Darek2 Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Na macanta i nie do końca tak jak chciałem,ale jakoś wlazło... Dziekuję za pomoc raz jeszcze i daję do wyra ,bo tu u mnie troche inna godzina Jutro spróbuje z tym schematem Pozdrawiam Darek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.