Gość Krzysztof_24 Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Witam, ostatnio zauważyłem, że podczas zmiany biegu z 1 na 2 szaqrpie autem. Mam skrzynie automatyczną, dzieje się to zaraz po starcie na zimnym silniku, gdy obroty są na poziomie około 4,000rpm. Później, gdy motor jest ciepły objaw ten ustępuje. Co to może być? Wcześniej tego nie było aż w takim nasileniu. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karol Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 Krzysztof_24, jedną z przyczyn może być padająca cewka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysztof_24 Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 Witam, na przegłądzie, podczas wymiany świec dodatkowo musiałem wymienić cewkę, bo podobno wtedy jest ryzyko, że właśnie może paść. Padła więc wymieniłem. Efekt szarpania ustąpił ale tylko nieznacznie. I co wyszło... a więc to, że padła kolejna cewka. Wymieniłem -oczywiście na oryginał. Teraz Maxa śmiga aż miło. Jutro sprawdze czy zmiana biegów jes poprawna. Pozdrawiam P.S. bałem się, że to może być skrzynia [ Dodano: Nie 14 Wrz, 2008 23:09 ] Witam, auto śmiga bardzo dobrze, pomogła wymiana kosztownych cewek. Warto było. Podziękowania dla Pana Jacka z Pro-Car'u Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Paweł_wawa Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 U mnie też poszarpuje, ale jak trochę pojeżdżę na benzynie to się poprawia. Jak zdiagnozować uszkodzenie cewki, bo kiedy sprawdzam świece wszystkie wyglądają dobrze? pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 12318888 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 Ja mam to samo 1 i 2 bieg szarpie jak to cewki to trzeba odrazu wymienic??? czy mozna troche jeszcze pojezdzic?? i jeszcze zcy cewki podlegaja gwarancji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Paweł_wawa Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 Koledzy,ponieważ zdejmowanie wtyczek za każdym razeem daje wyraźne pogorszenie pracy nie jestem w ten sposób w stanie zdiagnozować, która cewka jest do wymiany. Tak sobie pomyślałem, że skoro po wjechaniu w głęboką kałużę silnik tragicznie kuleje na gazie(na benzynie jest wtedy ok)to może zwilżenie cewki podczas pracy powinno dać wyraźniejszy objaw uszkodzenia? A czy można liczyć na wykrycie za pomocą diagnostyki komputerowej? jeśli tak to który program będzie do tego najlepszy? pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.