Gość the_elk Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 A oto cała historia. Normalna jazda start z pod świateł i nagle brak zapłonu na jednej świecy. Almerka chodzi na 3 gary. Testuje poszczególne cylindry wychodzi, że druga cewka padła - ale do domu trzeba dojechać wsiadłem 5 km i jestem w domu. Następnego dnia nowa cewka, nowe świece start silnika i co chodzi na 4 cylindry bomba. Pierwsze 100 metrów ok, poźniej dodaje gazu a tu zamulenie i dopiero po wkreceniu do 4 tyś obrotów ruszyla ostro nagle znów zmulenie i kontrolka check engine - o cholera pomysałem. Pomyslałem coś nie teges restart kompa za pomocą kabelka i start i co 100m ok poźniej zamulenie i kontrolka. Wymigałem sobie bląd i na gazie i na bezynie dodam tak samo. Wieć ten błąd to 10X długi błysk 1X krótki 3Xkrótki 4X krótki z tego co wyczytałem to zawysokie napięcie z sondy lambda nr 1 jeżeli jest inaczej poprawcie mnie. Sprawdzam miernikiem na kablu czarnym różnie ok 0,9 V czasem spadaale w sumie nie pracuje . Nie wiem co robić czy padła sonda czy może coś sie zablokowało. Jeżeli padła sonda to jaką zamontować wyczytałem że są w sprzedży sondy boscha 0 258 986 502 uniwersalne i że pasują bo moj orginał nie moge znaleść. moje auto . Almera N16 1.8 03.2000 rok produkcji LPG SEQ24 30 000 tyś bez kłopotu proszę o pomoc pomysły i sugestie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wasil Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Witam Ostatnio tez mialem problemy z sonda. Mechanicy testowali z roznymi sondami ale nadal nie dzialalo dobrze. Sonda nie chodzila w calym swoim zakresie. Jak dobrze pamietam to u mnie dochodzilo do 0.65 V chyba nie jestem pewien. Wkoncu pospisywali numery sondy i zamowili boscha. Troche potrwalo to zanim znalezli ale wkoncu udalo sie. Od tamtej pory chodzi bez zarzutow. A mam pytanie czy nie zwiekszylo ci sie spalanie i czy nie czuc okropnego zapachu benzyny wydobywajacego sie z rury wydechowej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 spróbuj po restarcie kompa zrobić jeszcze adaptację przepustnicy. Z jakiś powodów go przelewa, albo faktycznie sonda umarła. Po walnięciu cewki powinno wymigać bład wypadania zapłonów i silnik wchodzi w tryb serwisowy - wtedy przelewa i nie słucha wskazań lambdy. Nie do końca zresetowany jest komp - klema na 24 h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość the_elk Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 witam, nissan naprawiony cewka zapłonowa wymieniona i sonda wymieniona i nissan nazazie ok bede informował jak jeździ na pierwszy rzut oka ma troche więcej "verwy" spalania jeszcze nie znam po przejechaniu kilku kilometrów sprawdziłem wskazania kompa brak błędów pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.