Gość Bushman Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Witam. Dokladnie tydzien temu zakupilem P11 2.0 TD zdazylem wymienic olej i amory, a dzis juz pierwszy problem. Wygladalo to tak ze stanelem na swiatlach jak gdyby nigdy nic a tu po ok 10 sekundach obroty zaczely falowac zapalily sie kontrolki i zgasl. Paliwo niby podaje, rozrusznik krecil az aku padl i na zaciag tez nic nie pomoglo. Czy ktos wie co moze byc przyczyna ze nie chce odpalic?? TAGUJ TEMATY!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiu83 Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 oby nie rozrząd strzelił :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bushman Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 nigdy mi nie strzelil nie wiem jakie sa obiawy ale nie wydaje mi sie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Nestor Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Objawy sa takie ze nie odpala, moze miec kolega racje niestety, zapewne wszystko sie pogielo jak to rozrzad. Pojedz do warsztatu i podziel sie z nami, co to sie stalo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dinodino Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 witam ja miałem tak samo parę tygodni temu. u mnie był problem z elektryką. poleciało sterowanie pompą wtryskową, bo kabel się upalił. podobne objawy daje walnięty czujnik położenia wału. zrób autodiagnostykę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 A na przyszłość z ciągu lepiej nie próbuj odpalać samochodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Nie straszcie go zerwanym rozrządem ... Jak sie zerwie rozrząd to przy zakręceniu rozrusznikiem słychać że się o wiele szybciej kręci... Zrób sobie autodiagnostykę - może to wiele wyjaśnić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bushman Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 No wiec problem rozwiazany. Rozrzad to nie jest, przy zerwaniu paska by byl jakich huk a on poprostu zafalowal i zgasil. Poszedl zawor odciecia paliwa (ten ktory po zgaszeniu silnika odcina paliwo). Na cale szczescie sprawa bardzo prosta. Wystarczy wykrecic zaworek odkrecic kabelek i wkrecic nowy, dojscie bardzo latwe bo od gory, klucze chyba 24 i 8 Problem jest tylko z dostaniem tego ustrojstwa, w serwisie powiedzieli czekac 2 miechy az przyleci z japoni i 850 zl a w normalnych sklepach nie ma :/ na szczescie w intercars miali za 130 i 3 dni czekania. Ciezko bylo sie domyslec ze to to bo przy pompowaniu pompka lecialo paliwo krecil itd a filt paliwa by sie zapychal stopniowo a to stalo sie nagle, ewentualnie w zime filtr moze zamarznac. W takiej sytuacji z zaworkiem najlepiej, kiedy nie mamy nowego mozna sobie poradzic wykecajac stary i sprubowac go przeczyscic, a kiedy to nie pomoze mozna wyjac ten grzybek ktory jest ruchomy razem ze sprezynka (zostawiajac uszczelke) i wkrecic spowrotem. Pozwoli to na poruszanie sie przez jakis czas tylko ze gasic trzeba bedzie piatka albo czworka. Wiec dobrze ze to tylko to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 No to gratulacje że załatwione niewielkim kosztem :one: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.