Gość lucjan felis Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Kupiłem i chyba będę jezdził...Gdzieś czytałem ,że do roku 1999 rozrząd był na pasku , a póżniej zmieniono go na łańcuch. Jak to właściwie jest ? Na razie nie mam żadnej instrukcji i w ogóle jeżeli chodzi o "japońce" i 4x4 jestem zielony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fabro2 Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Kupiłem i chyba będę jezdził...Gdzieś czytałem ,że do roku 1999 rozrząd był na pasku , a póżniej zmieniono go na łańcuch. Jak to właściwie jest ? Na razie nie mam żadnej instrukcji i w ogóle jeżeli chodzi o "japońce" i 4x4 jestem zielony. NIE MA KOLEGO PASKA ,A NAWET ŁAŃCUSZKA MASZ NATOMIAST KOŁA ZĘBATE :one: NAJLEPRZE CO MORZE BYĆ A TAK W NAWIASIE TO JUŻ BYŁO NA FORUM ,,LENIU" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sew Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 cze fabro2 temat juz był ale ?? jakie ty masz koła w teranie :zly: W 2,4 mam na pewno łańczuch a jak jest z 2,7 td, naprawde ma koła rozrządu i w czym od jakiegos rocznika czy wszystkie td tak mają :!!: :!!: Napiszcie cos konkretnego ci co na TD smigacie :diabel: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Wszystkie 2.7 TD i TDi mają rozrząd na kołach zębatych. 30 TDi ma rozrząd na pasku. Praktycznie w silniku 2.7 D przez cały czas produkcji chyba dołożyli tylko na początku turbo, potem elektryczną pompę wtryskową a potem intercoolera. Dobra prosta konstrukcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.