Spootie Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 proste.....tylko na swap na razie nie stać;/chociaż nawet mocno tym tematem sie nie interesowałem Na swapa stać tylko tyle że jeszcze pozostają do wymiany później inne części które zwiększają budżet. Jak narazie wymianie ulegną klocki i tarcze na Brembo i Ferrodo. A później cały układ wydechowy. Słuchajcie... mój projekt bardzo mocno przetarł szlaki w budzie N16. Teraz macie o wiele łatwiej i prawdopodobnie taniej... Na przykład przy pierwszym swapie na SR20DET musieliśmy 3 razy wiązkę zmieniać, bo ciągle były problemy z uruchomieniem wszystkiego. Swap trwał 4 miesiące, bo ciągle wychodziły rzeczy, których się nie spodziewaliśmy. Teraz wiadomo w jakiej kolejności co zrobić i co do tego kroku będzie potrzebne. AutoR chociażby ma teraz już ogarnięte mocowania silnika fabryczne w budzie N16 oraz wiedzę na temat konstrukcji silników nissanowskich, więc jakikolwiek silnik będziecie chcieli włożyć, prawdopodobnie będą wiedzieli jak trzeba poprzerabiać komorę. Tak samo ze skrzyniami itd... Na koniec Coobcio ogarnia tematy elektroniczne jak nikt i projekt gotowy do jazdy. Ja osobiście po tych wszystkich przejściach i po wszystkich modach także mam niezłą wiedzę na temat tego samochodu, jego możliwości oraz sposobów na większość przeróbek, więc jeśli ktoś miałby jakieś pytania, służę pomocą. Generalnie kupa frajdy w takich projektach, tylko trzeba się liczyć z potrzebnym czasem i ewentualnymi nieprzewidzianymi kosztami. Pozdrawiam serdecznie, Piotrek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Olej ja uważam jedno, nie zakładaj stożka, zrób najpierw porządnie układ wydechowy. Więcej na tym zyskasz. Później zajmij się dolotem, ale i tak nieodzownym urządzeniem będzie ecumaster, aby były jakieś widoczne efekty. Ale to tylko moje zdanie, zrobisz jak uważasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olej Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Olej ja uważam jedno, nie zakładaj stożka, zrób najpierw porządnie układ wydechowy. To wyjdzie w odwrotnej kolejności bo stożek już zamontowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spootie Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Olej ja uważam jedno, nie zakładaj stożka, zrób najpierw porządnie układ wydechowy. Więcej na tym zyskasz. Później zajmij się dolotem, ale i tak nieodzownym urządzeniem będzie ecumaster, aby były jakieś widoczne efekty. Ale to tylko moje zdanie, zrobisz jak uważasz. Eszi... Ale na silniku QG18????? W życiu... żadnych wydechów ani nic, bo będzie dolewał więcej oleju niż paliwa... Już to przerabiałem... Ba więcej... Nissan wymieniał już jeden silnik na gwarancji, bo oryginalny żłopał na fabrycznym setupie 3 litry na 1000 km... To jest najgorszy silnik pod słońcem. Robić swapa i wtedy można się bawić. Piotrek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lipass Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 W życiu... żadnych wydechów ani nic, bo będzie dolewał więcej oleju niż paliwa... w końcu jakaś motywacja musi być żeby swapa zrobić ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Olej ja uważam jedno, nie zakładaj stożka, zrób najpierw porządnie układ wydechowy. Więcej na tym zyskasz. Później zajmij się dolotem, ale i tak nieodzownym urządzeniem będzie ecumaster, aby były jakieś widoczne efekty. Ale to tylko moje zdanie, zrobisz jak uważasz. Eszi... Ale na silniku QG18????? W życiu... żadnych wydechów ani nic, bo będzie dolewał więcej oleju niż paliwa... Już to przerabiałem... Ba więcej... Nissan wymieniał już jeden silnik na gwarancji, bo oryginalny żłopał na fabrycznym setupie 3 litry na 1000 km... To jest najgorszy silnik pod słońcem. Robić swapa i wtedy można się bawić. Piotrek. No fakt, ten silnik to jeden wielki niewypał. Chodzi mi oczywiście o serię SR20, jeśli swap będzie grany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wasil Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 olej, mam pytanko gdzie dostales lub gdzie kupiles reduktor na przeplywomierz do stozka?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spootie Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 Jeszcze jeden OT o poleca warny Bombelku... jeśli tylko nikt nie będzie zaczynał najazdów na moją osobę... Ja nie będę reagował. Piszę o samochodach i nie mam nic do nikogo. Za dyskusję przepraszam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olej Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 mam pytanko gdzie dostales lub gdzie kupiles reduktor na przeplywomierz do stozka?? Adapter jest firmy Jacky a zakupiony został w Auto-Design Polska Sp.zo.o. www.autostyle.pl A coś takiego mam juz pomalowane i z siateczką http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6a467823df7bd317.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asterix Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 zajebiaszczo wygląda...agressiva konkretna! daj zdjęcia jak założysz już.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olej Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 Projekt nad poprawą optyczną samochodu już ukonczony Teraz czas na zmiany silnikowe Wjedzie Fujita,która stoi sobie i czeka. A w przyszłym tygodniu z dalekiej podróży dojedzie coś takiego http://www.jperformance.co.uk/nissan-almer...2001-p-178.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wasil Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Halo I jak olej, dotarła przesyłka do Ciebie juz?? Pytam sie bo jestem bardzo ciekaw efektow jakie uzyskasz po zamontowaniu tego kolektora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olej Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 I jak olej, dotarła przesyłka do Ciebie juz?? Pytam sie bo jestem bardzo ciekaw efektow jakie uzyskasz po zamontowaniu tego kolektora No niestety wyniknęły pewne komlikacje i albo musze pojechać po kolektor osobiście albo dotrze dopiero w lipcu. Sam dolot dał już dużo,a zobaczymy jaki efekt bedzie dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spootie Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 [ Dodano: Wto 02 Cze, 2009 16:40 ] I jak olej, dotarła przesyłka do Ciebie juz?? Pytam sie bo jestem bardzo ciekaw efektow jakie uzyskasz po zamontowaniu tego kolektora No niestety wyniknęły pewne komlikacje i albo musze pojechać po kolektor osobiście albo dotrze dopiero w lipcu. Sam dolot dał już dużo,a zobaczymy jaki efekt bedzie dalej. Olej... czas przestać się szczypać. Widziałeś, co kiedyś kolega na literę O pisał? Te silniki są ponoć naprawdę niezłe pod turbo, nawet sam się o nich naczytałem odkąd został mi przedstawiony zarzut bycia analfabetą silnikowym i mechanicznym! Może warto więc zrobić pierwsze w Polsce QG18deT? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzychu_205 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 olej, furmanka ladnie wygląda widziałem dzis rano po 4 czwartej jak stała na spisaka :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olej Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 Może warto więc zrobić pierwsze w Polsce QG18deT? Chciałbym bardzo, czas poważnie się zastanowić. olej, furmanka ladnie wygląda widziałem dzis rano po 4 czwartej jak stała na spisaka Dzieki i nawet nie zajechałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiw Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 Olej gdzie kupiłeś taki zderzak? od autoRa? Chyba jest podobny od zderzaka Spootiego. Jak możesz to podeślij mi namiary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spootie Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 Olej gdzie kupiłeś taki zderzak? od autoRa? Chyba jest podobny od zderzaka Spootiego. Jak możesz to podeślij mi namiary To chyba nie jest zderzak od AutoR... Gdybyś chciał taki jak mój, daj znać. Piotrek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiw Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 Jeszcze się zastanawiam, bo mam przedni zderzak do wymiany - uwalone mocowania, spawany i malowany przez poprzedniego właściciela po bliskim spotkaniu z mega krawężnikiem. Żeby założyć jakis fajnieszy muszę furę obnizyć bo będzie śmiesznie wyglądać :< Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olej Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 Olej gdzie kupiłeś taki zderzak? od autoRa? Chyba jest podobny od zderzaka Spootiego. Jak możesz to podeślij mi namiary Jest zupełnie inny niż Spootiego, patrzyłem taki sam, ale nie chciałem robić kopii Zderzak jest fajny chociaż niski i zapomnij o wyższych krawęznikach. Mocowania jego są troszke inne niż fabryczne i na środku trzeba było dorobić mocowanie. I seryjny grill nie bedzie pasował do tego zderzaka. Cena 500 zł czas oczekiwania 10dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.