Tomaszo Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Witam! tak jak w temacie myslalem że to zarnik lub przetwornica lecz po wymianie z prawym wszystko swieci! co moze byc przyczyna? jakis bezpiecznik lub przekażnik? jak i gdzie to sprawdzić Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Tomaszo, może kabelek gdzieś nie ma styku - metoda prób i błędów skoro żarnik i przetwornica są dobre. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gladky Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 U mnie padł kiedyś przekaźnik, zapłaciłem za oryginał "Hella" - 38 zł ( niebieski) produkowany w Niemczech, a proponowano mi " Hella" produkowany w Chinach za 28 zł.( czarny). Spróbuj przełożyć przekaźniki wtedy będziesz wiedział czy to o niego czodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszo Opublikowano 20 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 No wlaśnie a gdzie je moge znaleźć? Zamienilem takie dwa (wygladaly identycznie) które znalazlem w komorze silnika czy to to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gladky Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 W P11.144 są one wraz z innymi przekaźnikami w skrzynce zamontowanej w komorze silnika, nie wiem jak to jest w P12, może ktoś ma rozpiskę przekaźników do tego modelu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.