Gość Alpin Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 Witam Szanowne Grono. Od jakiegoś czasu borykam się z nietypowym problem: Przy zmianie biegu na wyższy przy 3000 obr/min obroty spadają na około 2000 i po naciśnięciu gazu silnik muli przez kilka sekund po czym dostaje kopa i już rozpędza się normalnie. Efekt taki nie występuje gdy: - rozpędzam samochód od niższych obrotów, - hamując silnikiem zejdę do dwóch tysięcy i zaczynam znowu przyśpieszać, - kręcę silnik do wyższych obrotów, pomijając przy zmianie biegów zakres 2-3 kobr/min. Wymieniłem: - kopułkę i kable WN, - filtr paliwa, - filtr powietrza. Dodatkowo wyczyściłem przepustnicę wraz z przepływomierzem i zresetowałem kompa. Stopień naciśnięcia pedału gazu nie wpływa na takie zachowanie. Check Engine oczywiście się nie świeci. Wyczytałem w archiwum, że możliwe jest rozciągnięcie łańcucha rozrządu... Co mogę jeszcze sam zdiagnozować, zanim stracę nerwy i pieniądze w ASO? Pozdrawiam, Bartek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcineq20 Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 bardzo możliwe ze to łancuch, ja tak miałem w swoim sunny GA16DE, auto szarpalo muliło sie okazalo sie ze to łancuch sie wyciagnal a napinacz to zlom Po wymianie jak ręką odjąl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 czytałeś ten temat? może coś dodatkowo wynajdziesz -> http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...ghlight=#415768 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.