Gość Tombolot Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 Witam, jak w temacie. Przeczyściłem przepustnicę kilka dni temu i od tamtej pory mam problem :027: przy rozruchu na zimnym silniku obroty są między 2300-2000, jak się troche rozgrzeje to schodzą do 1600-1500 :zdziw: Po 15-20 minutach jazdy (i dobrym nagrzaniu silnika) obroty spadają już do ok. 900 ale też nie od razu tylko po kilku sekundach od puszczenia gazu. Przeczyściłem silniczek krokowy bo myślałem że został na nim syf z czyszczonej przepustnicy ale zabieg nic nie dał. : Macie jakieś pomysły co to może być ? może powinienem podjechać z tym dzieś na kompa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sargoszyygy Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 dla mnie osobiście to też jest zagadka i chciałbym żeby ktoś wykazał się wiedzą na ten temat i udzielił nam wyczerpującej odpowiedzi bo co do falujących obrotów to już wyczytałem chyba wszystkie możliwe tematy i posty ale nic konkretnego nie ma. Co do wysokich obrotów na zimnym to norma bo ssanie się załącza i tak ma być, drugie a potem mówili że po wymianie filtrów i przeczyszczeniu przepustnicy będzie ok ale niestety, zauważyłem też że sam zmienia obroty ja naciskam pedał sprzęgła i wrzucam bieg np. jak zapala się pomarańczowe światło żeby ruszyć. Tak się śmieje że to zaawansowana technologia iże sam się przygotowuje do jazdy bo słyszałem kiedyś że to auto dla kobiet. A tak naprawdę też będę wdzięczny za radę lub info bo czasami obrotu tak spadają że samochodu w ogóle nie słychać a mam wydech pseudo sportowy..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha jr Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 Ja po czyszczeniu przepustnicy mam obroty zimnego silnika na poziomie 1500-1600. Może takie mają być ale przed czyszczenie były mniejsze... Natomiast jak się rozgrzeje to ok 750 do 900 z klimą i światłami więc chyba ok... Ściągnij sobie książkę o naprawie Almery tam jest coś o regulacji zimnych obrotów. Sam chciałem to zrobić ale za zimno już na grzebanie przy aucie bez garażu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość smalek Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 A moze zresetowanie ECU by pomogło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacku Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 Czyszczenie przepustnicy to czyszczenie, a regulacja wolnych obrotów (prędkości obrotowej biegu jałowego ) to co innego, ale jedno bez drugiego rzadko się obejdzie. Po czyszczeniu przepustnicy często konieczna jest właściwa regulacja obrotów :!!: . pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość N_15 Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 Witam,jak w temacie. Przeczyściłem przepustnicę kilka dni temu i od tamtej pory mam problem :027: przy rozruchu na zimnym silniku obroty są między 2300-2000, jak się troche rozgrzeje to schodzą do 1600-1500 :zdziw: Po 15-20 minutach jazdy (i dobrym nagrzaniu silnika) obroty spadają już do ok. 900 ale też nie od razu tylko po kilku sekundach od puszczenia gazu. Przeczyściłem silniczek krokowy bo myślałem że został na nim syf z czyszczonej przepustnicy ale zabieg nic nie dał. : Macie jakieś pomysły co to może być ? może powinienem podjechać z tym dzieś na kompa ? Stary temat. Zobacz tu może tu znajdziesz odpowiedz. http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=24957 Pozdrawiam! :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tombolot Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 Stary temat. Zobacz tu może tu znajdziesz odpowiedz. http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=24957 Pozdrawiam! :one: Pokręciłem kluczykiem zgodnie z instrukcją kolegi wwl-a - niestety nic to nie dało Chyba to jednak wina regulacji obrotów, podjadę gdzieś podłączyć się do kompa - może on coś wykaże - tylko jak sądzicie, czy nie powinienem sprawdzać go na zimnym motorze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacku Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 Regulacja jest bardzo prosta i można ją zrobić samemu wg instrukcji (dobry opis + zdjęcia, którą kostkę koniecznie wypiąć przed regulacją, ile razy wcisnąć pedał gazu by obroty wyniosły 3000 tyś. obr. ) nie ma tam mowy o włączaniu stacyjki przekręcaniu kluczyka kilka razy w określonym czasie itp. Miałem ten problem ponad rok temu, ale po ustawieniu wszystkiego wg instrukcji 0 problemów z obrotami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tombolot Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 Regulacja jest bardzo prosta i można ją zrobić samemu wg instrukcji (dobry opis + zdjęcia, którą kostkę koniecznie wypiąć przed regulacją, ile razy wcisnąć pedał gazu by obroty wyniosły 3000 tyś. obr. ) nie ma tam mowy o włączaniu stacyjki przekręcaniu kluczyka kilka razy w określonym czasie itp. Miałem ten problem ponad rok temu, ale po ustawieniu wszystkiego wg instrukcji 0 problemów z obrotami Masz może gdzieś ten opis lub wiesz skąd go wziąć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Speeder Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 Po czyszczeniu przepustnicy niczego nie regulujcie. Wiadomo, że bedą wyzsze obroty ale tylko na poczatku. Komputer silnika w krótkim czasie powinien sie od nowa nauczyć współpracować z czysta przepustnicą i z czasem zmniejszy ilość obrotów. U mnie to trwało tydzień i komp wrócił do prawidłowych ustawień bez grzebania pod maską Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha jr Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 W tym poscie jest podobno dobrze napisane: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?p=341197#341197 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tombolot Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 W tym poscie jest podobno dobrze napisane: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?p=341197#341197 Dzięki za linka - jutro podejdę do tematu i jakby co, napiszę jaki był efekt. Speeder u mnie od czyszczenia przepustnicy minęly już ze trzy tygodnie i nic się nie zmienia więc "samo" to to się raczej nie ustawi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacku Opublikowano 23 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 Tombolot podaj mi maila to Ci wyślę całą instrukcję lub fragment o regulacji. Link podany do postu zetek jest bardzo trafiony w temat ( fragment z instrukcji Almera ) , po co czekać aż się samo zrobi, może się zrobi, a może nie Po to jakiś uczony instrukcję napraw napisał żeby było jak fabryka zaleca To oczywiście moje zdanie. Jak ktoś ma ochotę czekać lub testować wynalazki zamiast podejść do tematu jak zaleca producent n15 to oczywiście ... wolny kraj Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tombolot Opublikowano 26 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 jacku, próbuje przesłać ci maila z adresem e-mail ale jakoś nie przechodzi - podeślij mi proszę ten opis na wlazlo.tomasz@gmail.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacku Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tombolot Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 A zatem.... Nie wiedzieć czemu po czyszczeniu przepustnicy padł mi zawór wolnych obrotów i stąd tak wysokie (do 2500) obroty przy rozruchu i (ok. 1500) po rozgrzaniu silnika. Polecam każdemu w podobnych sytuacjach weryfikację obu kostek umiejscowionych obok silniczka krokowego (kostki od niskich i wysokich obrotów) - jeżeli po odłączeniu którejś z nich nie ma żadnej reakcji (choćby chwilowej zmiany w pracy silnika/chwilowego skoku obrotów) to trzeba koniecznie zbadać sprawę :one: Jak się okazuje nikt dotychczas nie pisał o takim rozwiązaniu więc możemy dodać kolejny temat do ewentualnych rad/porad Pozdrawiam i dziękuje za wszystkie przesłane sugestie :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.