Gość szczureczek Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Witam!Navarke mam od kilku tygodni i ostatnio zauwazylem ze jak dodaje gaz i autko przyspiesza to cos tyrkocze z przodu pod podwoziem. Odejmuje gaz i cisza. Czy to oslawiony krzyzak? Czy jest jakis domowy sposob na 100% sprawdzenie ze to to? Autko nie jest juz na gwarancji wiec serwis to ostatecznosc, i czy wymiana to skomplikowana sprawa? Za wszelkie info dziekuje. u mnie dzieje się to samo kolego... czy już doszedłeś co to może być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cytryn_ Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 Właśnie kiedyś krzyżaki były z kalamitką w tej chwili produkuje sie w większości bez możliwości smarowania. Przytocze mój przypadek ,usłyczałem pukanie i dziwny hałas w mojej nvarce tak się skład że pracuje w serwisie maszyn budowlanych jako diagnosta wię zaglądam pod spód dotykam wał i okazje się że krzyżak jest wybity jak cholera . Więc do serwisu KMJ Gdańsk dodam że prawie napedu na przód nie używam (to był na przednm wale +) a oni na mnie że jeżdżę cały czas z załączonym napędem i żle użytkuje auto że krzyżaki sie w navarach nie psują dosłownie tragedia (podpytałem mechanika odpowiedział że codziennie wymienają bo są kiepskie) ale wkońcu wymienili i dopiero zaczęły się problemy co dalej napisze w innych tematach . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zeng Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 U mnie padły przy przebiegu 55 kkm, zobaczymy ile po wymianie pociagną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 7,62 Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Myślę, że te krzyżaki są za słabe w stosunku do mocy. Poprostu konstruktor dał ciała, a my musimy za to płacić :/ To w takim np. Żuku są masywniejsze... Niech japońce Żuka obejrzą i niech się uczą! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKmario Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 a ja dokladnie ogladnalem krzyzak bez kalamitki i mam wrazenie ze wystarczy go nawiercic, nagwintowac i kalamitke wkleic... pytanie czy go to nie oslabi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kristofus Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 NO i moja nawka również ma do wymiany te cholerne krzyżaki przebieg 20 tys . W serwisie w chorzowie bez problemu podeszli do tematu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość osiemzero Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Witam, piszę bo może ktoś z forumowiczów nakieruje mnie i serwis na dolegliwość w moim aucie. Przy ruszaniu, cofaniu, na biegu 1,2 a nawet 3 słychać stukanie, trochę jakby metaliczne. Robiłem ostatnio 1 przegląd i wykluczyli krzyżaki, ponoć żadnych luzów. Nakierowali mnie na jakieś luzy na zębatkach? w wale. Dziś podstawiłem samochód do serwisu z tym i właśnie otrzymałem telefon że nic nie mogą znaleźć. Te stuki są bardzo słyszalne na zewnątrz i dochodzą z tyłu z podwozia. Macie jakieś pomysły? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domadm Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Witam, piszę bo może ktoś z forumowiczów nakieruje mnie i serwis na dolegliwość w moim aucie. Przy ruszaniu, cofaniu, na biegu 1,2 a nawet 3 słychać stukanie, trochę jakby metaliczne. Robiłem ostatnio 1 przegląd i wykluczyli krzyżaki, ponoć żadnych luzów. Nakierowali mnie na jakieś luzy na zębatkach? w wale. Dziś podstawiłem samochód do serwisu z tym i właśnie otrzymałem telefon że nic nie mogą znaleźć. Te stuki są bardzo słyszalne na zewnątrz i dochodzą z tyłu z podwozia. Macie jakieś pomysły? Pozdrawiam Sprawdź poduszkę pod skrzynią - to pierwsze. U mnie coś podobnego (ale to był stuk przy zmianie biegów) zdiagnozowano jako usterka tylnej półosi, która to została wymieniona (prawa). Coś tam pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość osiemzero Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 dzieki za odpowiedz, dziwne jest to ze nie ma powtarzalności w tych stukach, np. przez ostatnie pare dni prawie tego nie ma. Poza tym mam wrazenie ze te dźwięki występują z powodów jakichś naprężeń, takie uczucie jest. Sprawdź poduszkę pod skrzynią - to pierwsze. U mnie coś podobnego (ale to był stuk przy zmianie biegów) zdiagnozowano jako usterka tylnej półosi, która to została wymieniona (prawa). Coś tam pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Czy ktoś z Was znalazł jakiś zamiennik krzyżaka??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 (edytowane) Krzyzaki w Navarze nie mają kalamitek - niestety... A ja znalazłem coś takiego do swojego ( frontier ) i jest to ta kalamitka? - na 2 foto Bo chyba mi krzyżaczek robi kwik, kwik, kwik Jakby ktoś miał starą od navary można by porównać, mam wymiary z serwisówki swoich krzyży A i najważniejsze produkt japoński i cena około 300 zł to dobrze czy żle? Edytowane 6 Listopada 2009 przez szczureczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość archi Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Koledzy mi krzyzak wymieniali po 50 tys... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 A ja znalazłem coś takiego do swojego ( frontier ) i jest to ta kalamitka? - na 2 foto Bo chyba mi krzyżaczek robi kwik, kwik, kwik Jakby ktoś miał starą od navary można by porównać, mam wymiary z serwisówki swoich krzyży A i najważniejsze produkt japoński i cena około 300 zł to dobrze czy żle? Piszę posta żeby ktoś tu zajrzał i sprawdził te wymiary a nie będzie płaczu że krzyżak nie ma smarowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 A ja znalazłem coś takiego do swojego ( frontier ) i jest to ta kalamitka? - na 2 foto Bo chyba mi krzyżaczek robi kwik, kwik, kwik Jakby ktoś miał starą od navary można by porównać, mam wymiary z serwisówki swoich krzyży A i najważniejsze produkt japoński i cena około 300 zł to dobrze czy żle? Sprawdź przy okazji krzyżaki na przednim wałku. Ja nie zdecydowałem się na krzyżaki z kalamitkami. Trzeba je smarować co 15 tys albo czesciej, a w zwiazku z tym , że uszczelnienia łożysk muszą przepuszczać smar podczas nabijania są mniej szczelne. Zdecydowałem się na bezobsługowe ale o parę klas lepsze niż te z ASO. A tak BTW przy wymianie krzyżaków nie należy używać młotka tylko prasy i odpowiednio dobrać pierścienie. Nowy krzyżak potraktowany młotkiem przy zakładaniu długo nie pociągnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość navman Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 hej wymieniałem ostatnio krzyżak tylni w d40 okazuje sie ,że można dostać i to z kalimatką jesli jest ktoś zainteresowany dajcie znać na maila Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Kolego teraz to już można. Pewnie te od żuka przerabiają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość navman Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Kolego teraz to już można. Pewnie te od żuka przerabiają no akurat nie przerabiany a normalny nowy ale wyzej ktoś widze kombinowal z nawiercaniem - ciekawe jak z wytrzymałoscią takiej czeci... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaILosZ Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 U mnie przy 60 tys huczy przy gaśnięciu silnika, płyn z chłodnicy wpada do kabiny, no i siadł mi krzyżak w przednim wale. Co pech to pech. Mam pytanie. Potrzebuję namiary na sklep, gzie można nabyć krzyżak. We Wrocławiu, gzie nie zadzwonię, odsyłają mnie do serwisu:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Na alledrogo są krzyżaki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jachim Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 Na alledrogo są krzyżaki. Witam w mojej navarze krzyżak dał znać po 180tys przebiegu i teraz muszę go wymienić 4 lata nić nie robiłem tylko wymieniałam olej pewnie bym jeszcze jeździł ale oddałem go do serwisu i zdjęli mi blokady i teraz już mi pali 14/100 a kiedyś 8/100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jankbkak Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 kolego jachim no to twoja navara to jakiś cud techniki no choć by z tym spalaniem 8l chyba jeździsz tylko z górki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
em Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 Moja 8 litrów to na w garażu pali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kuba801 Opublikowano 18 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 Witam.W temacie spalania,rekord mojej navki to w trasie 8,7 ltr/100 km średnio 9,2 ltr/100 km. Ładne wyniki spalania uzyskałem dzięki stosowaniu ekodrivingu oraz po podniesieniu mocy silnika.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jankbkak Opublikowano 18 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 witam nadal jest tu pełno bajkopisarzy a i tak najlepiej bajki opowiadał na dobranoc pan,Kobuszewski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zeng Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 Musze w takim razie was powkurzać, bo moja paliła średnio 8,5 litra. A na trasie przy normalnej jeździe zeszłem do 7,4 litra A wracająć do kwesti krzyżaków to 40 tys wymina, 60 tys. wymiana całego wału i 85 tys. krzyżak klasyfikuje się do wymiany, ale poszłem na żywioł i wymieniłem auto bo już z tym gównem nie chciałem mieć nic do czynienia, bo poza krzyżakiem padło sprzęgło alternatora, dostępne jedynie w ASO za jedyne 1600 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.