luin Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 Witam wszystkich użytkowników forum, W ten weekend stałem się szczęśliwym posiadaczem Nissana Almery 1.8 beznyna, sedan z 2002 r. z przebiegiem 113 tyś km. Ponieważ jest to mój pierwszy Nissan oraz jestem laikiem w sprawach mechaniki samochodów chciałem dowiedzieć się kilku rzeczy: - wyczytałem, iż Almery zamiast paska rozrządu posiadają łańcuch - czy to prawda oraz czy w związku z tym należy po zakupie mojego autka robić cokolwiek wokół rozrządu? - jaki polecacie olej do mojego silnika? - jakie świece kupić? - czy wymienić płyn hamulcowy, jeżeli tak to jaki polecacie? - co jeszcze dodatkowo wymienić (zwrócić uwagę) w nowo zakupionej Almerze? - czy znacie jakiś dobry sklep z częściami do Almery w województwie śląskim (najlepiej okolice Katowic, Tychów) - czy znacie dobry warsztat samochodowy, gdzie znają się na Almerach (najlepiej okolice Katowic, Tychów) Za wszelkie udzielone informacje (wskazówki) z góry serdeczne dzięki Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...