Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P10/W10] Jak doprowadzic silnik do "igły"??


Gość rav020
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, czytalem i juz wiem ze jest duzo przyczyn jednak napisze krotko objawy:

- Saczy sie olej pod pokrywa zaworow

- Silnikiem troche trzesie za mocno

- Odkrecajac korek oleju, niezle dmucha!

- Wypluwa jedna z fajek

- Bombluje układ chlodzenia

 

Userzy!, czy jakas konkretna rzecz to wszystko laczy czy silnik do remontu???

 

Ps, motor ladnie sie wkreca na obroty no i dosc szybki jest...

 

Pozdrawiam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, czytalem i juz wiem ze jest duzo przyczyn jednak napisze krotko objawy:

- Saczy sie olej pod pokrywa zaworow

- Silnikiem troche trzesie za mocno

- Odkrecajac korek oleju, niezle dmucha!

- Wypluwa jedna z fajek

- Bombluje układ chlodzenia

 

Userzy!, czy jakas konkretna rzecz to wszystko laczy czy silnik do remontu???

 

Ps, motor ladnie sie wkreca na obroty no i dosc szybki jest...

 

Pozdrawiam...

 

sprawdz czy pod korkiem oleju masz "masło"

wymien uszczelke pod pokrywa zaworów - daj ją dodatkowo na silikon samochodowy

jak ci trzesie silnikiem to sprawdz poduszki silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, czytalem i juz wiem ze jest duzo przyczyn jednak napisze krotko objawy:

- Saczy sie olej pod pokrywa zaworow

- Silnikiem troche trzesie za mocno

- Odkrecajac korek oleju, niezle dmucha!

- Wypluwa jedna z fajek

- Bombluje układ chlodzenia

 

Userzy!, czy jakas konkretna rzecz to wszystko laczy czy silnik do remontu???

 

Ps, motor ladnie sie wkreca na obroty no i dosc szybki jest...

 

Pozdrawiam...

 

sprawdz czy pod korkiem oleju masz "masło"

wymien uszczelke pod pokrywa zaworów - daj ją dodatkowo na silikon samochodowy

jak ci trzesie silnikiem to sprawdz poduszki silnika

 

Moge zapytac efektem czego jest "masło" ?

Kiedyś to miałem w Fordzie jak lałem olej Mobila 10W40. Podobno -nie najlepszy jest to olej. Obecnie tez zalałem swojego tym olejem -bo taki byl oryginalnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Efektem walniętej UPG :)

 

Nie zawsze ale na 90 %

Moge prosic o rozszyfrowanie skrotu UPG.

UPG - uszczelka pod głowicą

 

Ale samo masło na korku wlewu oleju, to nie jest powód do srtachu, obaw czy stwierdzania jednoznacznie, że to wydmuchana uszczelka. Bardzo często jest wynikiem niedogrzania auta, tj. jazdy na krótkich odcinkach, gdzie auto od pkt A do pkt B nie zdąży złapać właściwej temperatury ( wtedy też spalanie automatycznie powinno być większe niż normalnie )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otoz tak...

 

Dzis sobie poczyscilem wszystkie zlaczki uszczelki i takie tam drobne...

 

Pokrywa wyglada tak:

 

http://img219.imageshack.us/my.php?image=pokrywagy8.jpg

Sprawdzilem olej i wyobrazcie sobie ze fakt jest czarny ale wogole go nie ubywa po dluzszej jezdzie...

 

Uszczelnilem dolot powietrza i obroty mam w sumie mniejsze, kolo 1300...

Jednak i tak nie chodzi ladnie rowno...

 

Jedno co jeszcze boli to to ze jak cisne jakis bieg i wcisnam sprzeglo by zmienic to obroty zostaja w miejscu jeszcze jakies 3 sekundy...wkurza mnie to, bo to skrzynia je "sciaga" na dol...

Inaczej mowiac silnik nie traci tak szybko obrotow jak powinien po zdjeciu nogi z gazu...

Czy powodem tego moga byc zapchane filtry?? (paliwa, powietrza, oleju)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy powodem tego moga byc zapchane filtry?? (paliwa, powietrza, oleju)
A kiedy je wymieniałeś? Rozsądny czas wymiany to przebieg 10-15 tys km
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rav020 bo w prędkościomierzu jest sobie czujnik, który dostarcza sygnały do kompa i nawet jak jedziesz 60 na luzie to będzie Ci trzymał obroty - tak jest i tak ma być - u mnie jest tak samo więc nie masz się czym przejmować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Janusz_lublin, a ja ciagle przy swoim...wiem jak auto powinno pracowac...zwlaszcza ze tak nie bylo wczesniej :P

pod pedalem gazu powinna byc dynamika zeby czasem pokazac np na swiatlach ze cos tam drzemie pod maska :) plus remus z tylu...

A tak wogole to nie mam predkosciomierza bo od zakupu (nie dalekiego) jeszcze tam nie zajrzalem...pewnie linka odpieta.

.

.

A to obroty mozna porownac np do pedalu hamulca, wciskasz a on reaguje po kilku sekundach ;):D ...chyba malo przyjemne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest chyba ok...po tym czyszczeniu wszystkiego co sie da...teraz na gazie obroty pracuja jak nalezy:)...na benzynce jeszcze nie...podejrzewam ze to wina filtrow...moze zasysane paliwo nie plynie jak nalezy...az wstyd sie przyznac ze jeszcze od kupna tego nie powymienialem...a i auto ostatnio pracowalo az zgaslo...takze pewnie zassało caly syf z baku...

.

.

.

Mam inny problem... :/ ...czemu podczas jazdy spada temperatura a jak stoi to ladnie sie nagrzewa i nie ma problemu??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co znaczy spada jak odpalasz zimny silnik to powinno działać tz "ssanie"

u mnie jest to 1500 rpm i spada po pewnym czasie do tych swoich 850 rpm "+"-" a wskazówka temperatury zatrzymuje sie ładnie na połowie lekko poniżej i tak powinno być nie zmiennie .....czasem długie trasy przy niskiej temperaturze zauważyłem 1mm spadek wskazówki z tej połowy ,,, ;)

filtry to podstawa choć wyższe obroty by na to nie wskazywaly prędzej na szarpania pływanie niskich obr ,czy ZAMULENIE (filtr pow). ... a silnik nie ma prawa sie ruszać u mnie niestety poduszki silnika agonalne a że popełnilem inwestycje typu nowy silnik .... to czekają a może u ciebie wygląda na otwarty termostat z tą temperaturą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest tak:

Po odpaleniu silnik ma 2000 obrotow no i powiedzmy z sekundy na sekunde spada ale tak do 1300...na gazie trzyma 1500...(ale go podkrecalem wiec teraz juz jak skrece to powinno byc ok) jak juz sie nagrzeje dobrze to ma na benzynie 1000 rpm...

Piszesz 850...?? :zdziw: ja myslalem ze primerki maja normalnie na jalowym jakies 1100..bo u mnie przy 1000 juz niemilo trzesie....

Co do temp...gdy auto stoi to nagrzewa sie i kreska idzie do polowy max...gdy jade szybko spada do zero...tak jakby powietrze cos owiewalo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...