Gość ridzio21 Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 Witam Wykasowałem mój wcześniejszy post, bo już wiem, że wina nie leży po stronie siłownika. Wina leży gdzieś po stronie sterownika lub kabli. Zrobiłem i opisałem kilka zdjęć, może pomoże to komuś rozwiązać mój problem, za który z góry dziękuje. Jak wcześniej wspomniałem jestem laik jeżeli chodzi o elektrykę. Poprzez kable dotarłem do Sterownika ( czarne pudełko z układem scalonym). Wiem, że pilot jest dobry, ponieważ do układu jest zalutowana dioda. W momencie w którym wciskam jakiś przycisk w pilocie, dioda miga na czerwono.... wiec wina nie leży po stronie pilota. Tak wygląda sterownik. Kable które wychodzą ze sterownika łączą się z kostką. a tak wygląda kostka : Kabelki ,które są połączone i obklejone taśmą łączą się z kostką. Kable rozchodzą się po samochodzie do drzwi. Do kostki jest jeszcze połączony dwoma czarnymi kablami bezpiecznik 30... tak to wygląda: A tak wygląda siłownik, połączony bez jednego kabla - czarnego. W momencie kiedy połączę oba kable siłownik sam się zamyka i otwiera ( przełącza się z góry na dół bardzo szybko ). Wydaje mi się, że wina leży właśnie po stronie sterownika albo kabli. Proszę o pomoc. Z góry dziękuje i pozdrawiam wszystkich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gszymans Opublikowano 23 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 Hi, Ale napisz w czym problem, bo nie znalazłem takiej informacji , może była w tym wykasowanym wcześniejszym poście Co dokładnie nie działa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...