Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11.144/W11.144] P1204


Gość Pietia

Rekomendowane odpowiedzi

P1204 Injector Circuit Open / Shorted - Cylinder #4

Takie coś mi wyszło na badaniu komputerowym ale nie mam pojęcia o co kaman? może mnie ktoś oświecić? Czy można to naprawić samemu czy tylko serwis?

Generalnie problem polega na tym, że auto czasami gaśnie, najczęściej przy ruszaniu podczas zmiany biegu z I na II, sporadycznie z II na III. Jest dzień, że nie zgaśnie ani razu a czasami 4, 5 razy. Jeśli ktoś może mi to przetłumaczyć to będę bardzo wdzięczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, tak mi się coś kojarzyło.(Injector) Swoją drogą to mają fajne podejście, zapłaciłem dostałem kwitek ale co tam na tym kwicie to już pan serwisant nie wiedział. Miał zadzwonić co to jest P1204 ale jakoś nie dzwoni. Jedyna pociecha to że skasowali błędy związane z ABS. Ciekawe ile za to wykasują? :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odzczyt i kasowanie w ASO Lublin to 120zeta

Czy kolega tutaj zaglądał http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=37837

Oczywiście, że zaglądałem mam te pliki już na dysku od kilkunastu dni. Stamtąd wiedziałem co to jest P1204 bo tylko tyle miałem z serwisu. W Poznaniu (Blaszka w Luboniu) odczyt i skasowanie błędu ABS-u+ obietnica dowiedzenia się i kontaktu telefonicznego co to P1204- 148zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P1204 Injector Circuit Open / Shorted - Cylinder #4

 

Nie wiem czy to ma jakiś sens ale stwierdzenie Circuit Open czyli obwód otwarty na 4 cylindrze kojarzy mi się z zaślepką wtrysku. Między wtryskami są przewody wyrównawcze - gumowe z parcianą owijką. Przewód z pierwszego cylindra idzie do drugiego, z drygiego do trzeciego i z trzeciego do czwartego a z czwartego siłą rzeczy nie ma gdzie iść a że konstrukcja wszystkich jest identyczna to rurka z której idzie przewód do kolejnego cylindra powinna być zaślepiona gumowym korkiem.

Sprawdź może czy Ci go gdzieś nie wywiało bo może przez to jest obwód otwarty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Poznaniu (Blaszka w Luboniu) odczyt i skasowanie błędu ABS-u+ obietnica dowiedzenia się i kontaktu telefonicznego co to P1204- 148zł

U Blaszki to ledwo umieli przeczytać co im wyświetla komputer... Trzeba było jechać do Polodego -tam przynajmniej umieją otworzyć serwisówkę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P1204 Injector Circuit Open / Shorted - Cylinder #4

 

Nie wiem czy to ma jakiś sens ale stwierdzenie Circuit Open czyli obwód otwarty na 4 cylindrze kojarzy mi się z zaślepką wtrysku. Między wtryskami są przewody wyrównawcze - gumowe z parcianą owijką. Przewód z pierwszego cylindra idzie do drugiego, z drygiego do trzeciego i z trzeciego do czwartego a z czwartego siłą rzeczy nie ma gdzie iść a że konstrukcja wszystkich jest identyczna to rurka z której idzie przewód do kolejnego cylindra powinna być zaślepiona gumowym korkiem.

Sprawdź może czy Ci go gdzieś nie wywiało bo może przez to jest obwód otwarty?

Czy może to być przyczyną gaśnięcia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie to nie żadna rurka tylko coś z połączeniem elektrycznym.

 

Circuit Open - czyli obwód otwarty, Circuit Shorted czyli zwarcie w obwodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy może to być przyczyną gaśnięcia?

 

Nie mam zielonego pojęcia. Tak strzelałem bo ostatnio ten korek kupowałem bo miałem założony kawałek wężyka zatkanego śrubką i ciekło z tego. Zerknij na te wyjścia przewodów z wtrysku na ostatnim cylindrze (najdalej od pompy).

Może też oczywiście chodzić o układ elektryczny tylko jakoś tak mi się to skojarzyło - 4 cylinder, otwarty obwód wtrysku no i ten korek który tam występuje.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...