Gość GRAF78 Opublikowano 10 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2005 Czy ktos moze wiedziec jaka jest przyczyna falujacych wolnych obrotow na cieplym silniku ???objawy takie: jade zaluzmy kolo 3-4 tys wciskam sprzeglo (puszczony gaz) i obroty spadaja do 1250 -1200 i przez jakis czas sie utrzymuja- faluja potem ida na 900 i jest ok, dodam ze slinik jest cieply!!a mi sie wydaje ze komp daje dawke paliwa jak trybie na zimno. Mam sete 2.0 rok 91 co sie zepsulo??? wsumie mi to nie oprzeszkadza gdyby nie io ze auto pali 15 co mnei wk... - jezdze normalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość n15_krk Opublikowano 10 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2005 przeczysc silniczek krokowy, mi przy spadaniu obrotow zatrzymuje sie na chwile przy 1200obr/min i po chwili spada na 900 i trzyma, a co do spalania nieciekawie to wyglada, moze byc sonda (http://www.nissanklub.pl/zrob_sam.php?pid=...id=3&tid=16), przeplywomierz (tez moze byc przyczyna falujacych obr) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalll Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2005 czujnik temperatury plynu chlodniczego. przez to podwyzszone sa obroty tak jakby na ssaniu przy zimnym silniku. I oczywiscie przez to wiecej pali. Przynajmniej ja tak mialem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2005 czujnik temperatury plynu chlodniczego. przez to podwyzszone sa obroty tak jakby na ssaniu przy zimnym silniku. I oczywiscie przez to wiecej pali.Przynajmniej ja tak mialem. Lepiej pojechac do diagnosty zeby poszukal czy czujnik, czy sonda czy silniczek przepustnicy... po co ladowac w ciemno kase i wymieniac wszystko po kolei bez rezultatu. Czujnik temperatury (ten ktory podaje info do kompa) ma bardzo duzy wplyw na spalanie i obroty. Moze to byc to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalll Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2005 ja absolutnie nie mowie zeby cokolwiek od razu wymieniac. wiadomo, ze trzeba najpierw zdiagnozowac a o wiele latwiej jest majac jakies pojecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość microlot Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Obtawiam ze to wina silniczka krokowego, przynajmniej z doswiadczenia wiem ze to jest najczestrza przyczyna "falowania" obrotow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GRAF78 Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2005 czujnik temperatury plynu chlodniczego. przez to podwyzszone sa obroty tak jakby na ssaniu przy zimnym silniku. I oczywiscie przez to wiecej pali.Przynajmniej ja tak mialem. ile dales za czujnik?? jak go zdiagnozowac??? w srode oddaje auto do mechanika i ma go sprawdzic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalll Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2005 ok 100 zl. ale w VW. trzeba podlaczyc komputer. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GRAF78 Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2005 ok 100 zl. ale w VW. trzeba podlaczyc komputer. przecierz ja mam nissana 100NX 2.0 to czemu VW??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalll Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2005 no trudno zebym znal cene kazdej najmniejszej czesci do kazdego modelu kazdej marki nie przesadzaj. pytales ile mnie to kosztowalo wiec ci powiedzialem. ja nie mowilem, ze jezdze 100 nx 2.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GRAF78 Opublikowano 27 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2005 no trudno zebym znal cene kazdej najmniejszej czesci do kazdego modelu kazdej marki nie przesadzaj. pytales ile mnie to kosztowalo wiec ci powiedzialem. ja nie mowilem, ze jezdze 100 nx 2.0 spox nie zrozumielismy sie hehe oddalem auto do mechanika dzis zobacze co powie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pecyn Opublikowano 27 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2005 Jesli troche sobie grzebiesz przy aucie to powinienes sam sobie to zrobic . To co Ci powiedzieli chlopaki to glowne przyczyny . Moim zdaniem na bank silniczek krokowy dalej przepustnica , przeplywka i sonda .A co do mechanikow to mam juz uprzedzenie bo dwoch juz wzielo ode mnie za to spora kase a okazalo sie ze trzeci powiedzial mi co to moze byc i jak to zrobic i po wszystkim . Wiec szykuj kase dla mechanikow. Oczywiscie nie wszyscy sa tacy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GRAF78 Opublikowano 27 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2005 Jesli troche sobie grzebiesz przy aucie to powinienes sam sobie to zrobic . To co Ci powiedzieli chlopaki to glowne przyczyny . Moim zdaniem na bank silniczek krokowy dalej przepustnica , przeplywka i sonda .A co do mechanikow to mam juz uprzedzenie bo dwoch juz wzielo ode mnie za to spora kase a okazalo sie ze trzeci powiedzial mi co to moze byc i jak to zrobic i po wszystkim . Wiec szykuj kase dla mechanikow. Oczywiscie nie wszyscy sa tacy. Ten moj malo mowi duzo robi kolo 100 chce za sprawdzanie opornosci czujnikow temp i sondy. dzis nic nie zrobil na byc na jutro auto zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pecyn Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Stary ja zaplacilem u Chojnackiego za diagnoze 60pln i stwierdzil ze przeplywomierz ( wtedy nie wiedzialem ze jakby bylo to ta czesc to auto by nie jezdzilo) wiec sie posluchalem a wcale nie to bylo przyczyna . A upieral sie jak niewiem . Diagnosta od siedmiu bolesci. Tak wiec co do rad mechanikow to juz sie nauczylem ze z przymruzeniem oka ich slucham. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bula17 Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2005 zrobiłes z tym juz ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GRAF78 Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2005 zrobiłes z tym juz ?? dzis mechnik moj mierzyl wskazania sondy podaje 2V zamiast 0.98 +/- 0.2V, dlatego pewnie mi pali 15-18 ma mi ja zmienic jak znajdzie odpowiednik. Napisz do mnie na gg jak masz nissana. 467-85-60 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.