baniaczek136 Opublikowano 24 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 witam mam nissana primmere 1994r 2,0bez na wtrysku z gazem problem jest taki że nie wkreca sie na obroty to znaczy podnoszą sie obroty ale przyspiesza jakby miał 50KM , robi to na banzynie jak i na gazie , robiłem mu autodiagnoze i komputer pokazał brak błędów prosze opomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcineq20 Opublikowano 24 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 na 99% to sprzęgło, po prostu ci się ślizga. A sprzęgło bierze wysoko czy nisko?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 24 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 Pewnie coś z elektryką nie tak. Przepływomierz, kable WN, świece, aparat zapłonowy... Komputer nie zawsze wywala błąd a usterka jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baniaczek136 Opublikowano 24 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 sprzegło bierze nisko ale chyba jakby sprzegło sie ślizgało to by było słychać i by wchodził na obroty a samochód by nie przyspieszał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 24 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 na bank to nie sprzęgło. Podmienił bym od kogoś przepływomierz na próbę. Czy te objawy są tylko w mokre dni (ostatnio ich nie brakuje)? Jak tak to może być wilgoć w aparacie zapłonowym itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DŁUGI76 Opublikowano 24 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 sprzegło bierze nisko ale chyba jakby sprzegło sie ślizgało to by było słychać i by wchodził na obroty a samochód by nie przyspieszał i tak tez napicałes : problem jest taki że nie wkreca sie na obroty to znaczy podnoszą sie obroty ale przyspiesza jakby miał 50KM , ja również uważam ze to sprzegło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baniaczek136 Opublikowano 24 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 pisałem że obroty sie podnoszą i nie przyspiesza ale chodziło mi oto że wchodza obroty np,do 6tys ale nastepuje to bardzo powoli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 24 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 Przecież wyraźnie napisał, że nie wkręca się dobrze na obroty. A to, że się podnoszą wynika logicznie z mojego poprzedniego zdania. Dobrze się nie wkręca czyli wkręca się słabo stąd wrażenie, że auto ma 50KM. Przyczyn może być 100. Zapłon, układ paliwowy, układ dolotowy powietrza, zarżnięty silnik itp. Sprzęgło to to raczej nie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baniaczek136 Opublikowano 25 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 aha ze szprzegłem też mam problem, nie slizga sie ,ale bierze nisko i pedał sprzegła cieżko chodzi jaka moze byc tego przyczyna?? i wspomaganie cięzko chodzi czy to jest zwiazane z ciężko chodzącym sprzęgłem. mysle ze to moze byc serwo ale nie jestem pewny czy serwo wspomaga wspomaganie i sprzegło czy tylko układ chamulcowy [ Dodano: Pią 26 Wrz, 2008 16:42 ] czy mogę podmienić przepływomierz od 2,0TD [ Dodano: Pią 26 Wrz, 2008 19:02 ] dzisiaj diagnozowałem auto i pokazało mi czujnik spalania stukowego czy to cos ma wspólnego z tym ze nie chce przyspieszać ???? i gdzie znajduje sie ten czujnik żeby go wymienić pozdrawiam [ Dodano: Pią 26 Wrz, 2008 20:17 ] ktoś mi odpowie !!!!!!!! i potem kazdy sie dziwi dlaczego są zakładane nowe posty nic dziwnego bo nikt starych postów nie czyta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Majster51 Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 Sprzegło w p10 jest mechaniczne a nie hydrauliczne wiec serwo nie ma tu nic do powiedzenia. a co do mocy samochodu to sprawdz filtr powietrza i kompresje na cylindrach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Co do ciężko chodzącego i nisko łapiącego sprzęgła to jedno może być przyczyną drugiego. Sprzęgło ciężko chodzi -> linka się wyciągnęła. Podciągnąć trochę na regulacji przy łapie i będzie wysprzęglał wyżej. Ciężko chodzące sprzęgło może być spowodowane zatarciem łapy w tulejach lub zatarciem linki w pancerzu. Przepływka od 2.0d nie podejdzie do 2.0b. Brak mocy, tak jak napisałem, 100 przyczyn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.