Gość Sasanki Opublikowano 24 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 Witam! założyłem nowy temat bo kolega Witek wyprowadził mnie z błedu.. poprzedni temat Czytajac posty doszedłem do tego ze to mogą być kable WN w słabym stanie ale jak sie wyzej okzało Micra po FL nie ma. Zostaje jeszcze sprawa cewek. Nie udało mi sie jeszcze dopchać na kompa...zawsze coś. Ale czytajac inne posty znalazłem gdzieś wzmianke o tym ze jak dochodzą stuki z siedziska kanapy to może to być pompa. U mnie moj problem objawia sie opócz tego drzenia z okolic siedziska kanapy tym ze drży lekko uklad kierowniczy (jakbym miał diesla:) mówie cały czas o jałowym. I inny mankament to to ze na jedynce i dwójce czasami 3 potrafi zamulić tak jak to opisałem w temacie z linkiem wyżej. Jak mam 70-80km/h czyli mniej wiecej bieg IV-V jest ok. Odpuszczenie gazu nie powoduje (na ucho bo nie mam orot.) jakis skoków obrotów, nie gaśnie ani nic. Moze ciut wiecej pali. Z tego co jeszcze ustaliłem z forum regeneracja przepływomierza awykonalna...podobno zalany tworzywem w K11 po FL...ten FL nic dobrego nie przyniósł. Czy mam słuszne podejrzenia co do pompy paliwa bo zaden komp tego nie wybada a nie chce wydawac na darmo $. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 A jak tam poduszki silnika/skrzyni biegów wyglądają? Jak mocno wybite, to może całym autem telepać na wolnych obrotach... Jak dodasz gazu na luzie, to pewnie przestaje? . Muli - auto jest puste, czy zapakowane na maksa? Jak zapakowane i do tego masz włączoną klimę, to nie ma szans, żeby 1.0 było zrywne... wtedy trzeba najpierw dać dużo gazu a dopiero potem powoli puszczać sprzęgło (czyli ruszasz sprzęgłem, a nie gazem że tak to ujmę) - uwaga - jak się to robi za często dając naprawdę dużo gazu, to można łatwo zajechać sprzęgło... Odnośnie tego mulenia na wyższych biegach - 2 wrzucaj przy 20 km/h, a redukuj do jedynki przy 10-15km/h, trójkę wrzucaj powyżej 40km/h, a redukuj na dwójkę przy 30-40km/h i zobacz co się będzie działo - jeśli dalej będzie mulił przy normalnym obciążeniu (max 2-3 przeciętne osoby + ewentualnie małe zakupy z marketu = jedna warstwa w bagażniku z minimalnym luzem), to coś jest nie tak i tu może być całe mnóstwo przyczyn, od filtrów paliwa/powietrza zaczynając, a na przepływce kończąc (tak, po lifcie się nie regeneruje, tylko wymienia płytkę, która jednak ponoć kosztuje tyle, ile cała przepływka przed liftem...). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Witek Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 Ja mam pytanko do ciebie czy pali ci się lampka silnika? a co do pompy to urządzenie jest dość trwałe ale może niedomagać najpewniej będzie to to samo co u każdego przepływomierz możesz nie wierzyć ale ten element może być przyczyna wielu problemów ja do tej pory nie znalazłem używanego są zamienniki ale jak można by poczytać opinie to nie zbyt to one dobrze działają niedaleko domu pytałem gościa w warsztacie i oryginał nowy kompletny kosztuje ok 800zł a samej wkładki ponoć nowej się nie da kupić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sasanki Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 Domiss Jak wyglądają poduszki nie mam pojęcia ale to sie stało z dnia na dzień pozatym dochodzi zamulanie. Auto mam od dwóch lat. Wiem jak sie poruszać micrusem, zawsze wole go depnać niz wrzucać biegi za szybko, zreszta to auto inaczej nie jezdzi a zaczał mulic i na pustaka jak i z obciążeniem(z reszta to nie ma nic do tego ...raczej wyglada to jak dławienie sie i jest to objaw niezalezny ile osob jedzie). Najbardziej odczuwalne jak troche stoi i ruszam, wrzuce jedynke to czasami nie jedzie prawie wcale mimo gazu w podłodze. A czasami sie zbiera i jest ok. Natomiast telepie i na zimnym i na ciepłym i stuki dochodza z okolic baku paliwa tudziez tylnej kanapy Witek Zadne lampki mi sie nie palą..co do przeplywki to wierze bo sie naczytałem ale wole pomke za 100zł niz przeplywke za 2k PS Problem z przepływka wyjdzie na kompie?? PS2 Czy to moze być objaw ze ktoras cewka mi padła i np.jezdze na 3 garach?? pzdr [ Dodano: Sro 01 Paź, 2008 12:41 ] sprawa wygląda tak że na kompie nic nie wyszło...świec jeszcze nie zdążyłęm wymienić. Ale zaobserwowałem 2 wyjątki kiedy nie dochodza stuki z kanapy i nie trzesie ukłądem kierwowniczym....(dodam ze luzów brak) - dziś rano było paskudna pogoda i dopóki silnik nie osiagnał std. temperatury wszystko było ok - właczenie klimy - jak ręka odjał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.