miazio Opublikowano 24 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 Witam Chciałbym zadać parę pytań dotyczących funkcjonowania nissana Almery N16 1, 5 benzyna het back rocznik 2001. Jeżeli chodzi o motoryzacje jestem mega laikiem: D 1. Problem sytuacja miała miejsce już 3 krotnie i zachowanie przychodzi z nikąd zazwyczaj dzieję się to na 5 piegu przy prędkości ok. 90 -100km/h silnik zaczyna coraz głośniej pracować pojawiają się coraz mocniejsze wibrację i silnik nie ma siły jedzie powiedzmy z prędkością, na jakiej wystąpił problem, ale jak się zwolni to już raczej nie przyspieszy pomaga wyłączenie silnika czasami trzeba trochę odczekać i ponowne odpalenie i jest wszystko ok. 2. Podczas odpalania oczywiście i jak w poprzednim przypadku alternator czy jak go zwał rozrusznik po odpaleniu silnika wydaje głośne skrzypnięcie – trudno mi dobrać słowa w celu opisania dźwięku czasami odpala czysto a czasami słychać ten dźwięk 3. Jaki kupić akumulator do Almenrki dzisiaj nie chciał mi odpalić od ostatniej jazdy minęły 3 dni no ostatnie noce były chłodne? Wsadziłem kluczyk przekręcam coś słyszę ze się kreci i nic po paru próbach gasną już Lamki przy włączeniu długich świateł podświetlenie ledwo się świeci 4. Pytanie dotyczące pilota autoalarmu składa się z 3 przycisków I,II ,i długi (III- już wiem służy do otwierania drzwi) a pozostałe 2 ? Problem miałem ostatnio taki iż nie mogłem przekręcić kluczyka w stacyjce a po otworzeniu zamka włączały się kierunkowskazy jak przy awaryjnych z tym ze awarie nie były włączone a migały po zabawie zamykanie otwieranie z pilota po którymś razie kierunki przestały migać i dało się przekręcić kluczyk. No to chyba wszystkie problemy jakie zaobserwowałem i mnie wq@#$#@$ jeżeli ktoś zna odpowiedz bądź udzieli mi wskazówek które pomogą je rozwiązać to z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 24 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 1. Często bywa problem ze skrzynia z biegiem 5tym ale to co Ty opisujesz raczej nie swiadczy o jej awarii -wiec moze Cie pociesze. A kontrolka silnika zapala sie po wlaczeniu zaplonu i potem gasnie nie syganlizujac jakis bledow? 3. Akku kup najlepiej o takiej pojemnosci -jakiej przewiduje fabryka, zeby sei zmiescil wymiarami i mial bieguny z odpowiedniej strony. Proponuje podjechac do jakiego sklepu z akumulatorami -to dobiorą. Marka nie za bardzo ma znaczenie. Jak nie chcesz sie bawic -to kup bezobslugowy, choc zakup obslugowego -wiaze sie tylko ze sprawdzeniem wody raz na miesiac. Zwroc jeszcze uwage (poza cena) na długosc gwarancji. Czasami warto doplacic za 2 lub 3 lata. 4. Nie pomoge. Mam pilota 2 guzikowego. Jednym sie zamyka a drugim otwiera (najpierw drzwi kierowcy a potem pozostale) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość logis Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 Prawdopodobnie masz ten typ alarmu (instrukcja w PDF-e) http://www.clifford.com.pl/fileadmin/templ...nst/ST800am.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.