Gość songo24 Opublikowano 24 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 Witam Panowie muszę się pochwalić. Wreszcie po dwu miesięcznych :zdziw: bojach kupiłem maksimkę. No i jestem szczęśliwy, że nie kupiłem camry. Maksima fajniejsza . Rocznik 98 wersja US. Skóra, full wypas, automat. Do pełni bajeru brakuje tylko chyba składanych elektrycznie lusterek. Niestety jak to auto używane ma parę wad. 1. Tarcze z przodu do wymiany - pytanie, czy tarcze do wersji US różnią się jakoś od Euro?. Czy moglibyście mi polecić jakiś sklep w Wawie lub okolicach z częściami. Może jest jakiś ze zniżkami klubowymi 2. Nie wysuwa mi się antenka. Wygląda na to, że w ogóle nie jest podłączona bo nie daje znaku życia jak odpalam radio. 3. Chyba najbardziej niepokojący objaw. Troszeczkę poszarpuje na D. Na N i P jest wszytko ok. Ale jak wezmę na D to delikatnie to czuć. Dzieje się tak na zimnym silniku im bardziej rozgrzany tym mniejsze szarpnięcie, a jak się rozgrzeje to całkiem to zanika. Z tego co przeczytałem na forum objawy te najbardziej pasują do padającej cewki. To tyle z wad. Poza tym jest piękna, czarna i w ogóle fajna P.s. Zdjęcia będą później bo się okrutnie pochorowałem i leże z gorączką w domu. Dlatego opis wygląda trochę jak opis majaczącego dwulatka Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 24 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 gratulacje zakupu, co do szarpan to moze wystarczy tylko przeczyscic przepustinice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foorest1 Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 Siema. Z tego co mi wiadomo to tarcze euro są grubsze niż usa więc będzie trzeba trzeć klocki lub toczyć tarcze. Do tego trzeba wyregulować zacisk.- dać podkładki. Niestety ja dowiedziałem się tego już po zakupie Więc jeśli masz okazje kupić do usa będzie łatwiej.... Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 Tarcze do wersji us sa duzo bardziej popularne poniewaz sa takie same jak w j30. Parametry tarczy us to 280x22 a euro 280x26. Co do anteny do wyciagnij radio i zobacz czy niebieski kabel jest podlaczony bo z tego co pamietam to on steruje antena. Delikatne szarpanie na d lub innym biegu to raczej nic strasznego. A oczywiscie gratuluje zakupu. Sam od nie dawna jestem szczesliwym posiadaczem a32 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 Gratulacje i czekamy na FOTY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość songo24 Opublikowano 26 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 Witam Dzięki Panowie za informacje. Mam nadzieje, że mi się jutro uda wrzucić foty. Mam jeszcze jedno pytanie. Dostałem od gościa od, którego kupiłem samochód cewki zapłonowe. Wiem,że niektore wymieniał bo mówił, ale są tam też dobre. Czy jest jakiś sposób na sprawdzenie tych cewek. Może powinny mieć jakąś określoną rezystancję, lub coś w tym stylu. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 26 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 nie sprawdzisz na nich rezystancji gdzy sa one tranzystorowe. aby je sprawdzic musisz najlepiej zalozyc do auta i przejechac sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysztof_24 Opublikowano 28 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2008 Witam, gratuluje zakupu Maxy ! Cewkę można podejrzeć jak podepniesz się pod komputer, powie ci która nawaliła. Olej w skrzyni kiedy był wymieniany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość songo24 Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 Witam Dzięki Panowie za rady. Krzysztof_24: byłem dzisiaj u mechanika od automatów. Powiedział, że skrzynia jest ok i to na pewno nie jej wina. Chociaż uprzedził mnie, że ten problem trzeba rozwiązać bo przez to można sobie uszkodzić skrzynię. Co do cewek to wiem, ale czytałem na forum o wielu przypadkach, że komputer nie wykrywał uszkodzonej cewki. Dopiero jak totalnie padła to pokazywał błąd. Myślę, że u mnie może być podobnie. P.S. Na razie ze wszystkim raczkuje, bo trochę mi się chorowało, ale mam nadzieję, że pod koniec tego tygodnia zacznę coś dłubać pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karol Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 WitamDzięki Panowie za rady. Krzysztof_24: byłem dzisiaj u mechanika od automatów. Powiedział, że skrzynia jest ok i to na pewno nie jej wina. Chociaż uprzedził mnie, że ten problem trzeba rozwiązać bo przez to można sobie uszkodzić skrzynię. Co do cewek to wiem, ale czytałem na forum o wielu przypadkach, że komputer nie wykrywał uszkodzonej cewki. Dopiero jak totalnie padła to pokazywał błąd. Myślę, że u mnie może być podobnie. P.S. Na razie ze wszystkim raczkuje, bo trochę mi się chorowało, ale mam nadzieję, że pod koniec tego tygodnia zacznę coś dłubać pozdrawiam Fakt, komputer nie wykrywa pierwszego stadium padaczki cewki. Wiem coś o tym, doświadczyłem na własnej skórze. Pozostaje C zrobić to, co radzi W. Wac. Pozdrawiam - karol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WOJTUSMAXIMUS02 Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 Ile ta maximka ma przejechane ze tyle roboty przy niej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość songo24 Opublikowano 30 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2008 Witam 260.000 km. Ja wiem, czy tak dużo roboty, tylko to poszarpywanie. Resztę uważam za standartowe sprawy jak kupuje się samochód używany. W sumie to zapomniałem dodać, że występuje to tylko na gazie. Na benzynie jest wszytko ok. Więc może się okazać, że to tylko sprawa gazu. Pozdrawiam [ Dodano: Sro 15 Paź, 2008 00:11 ] Witam Wiem, że obiecałem zamieścić zdjęcia wcześniej, ale parę rzeczy mnie zatrzymało. Oto moja maxima, tarrrraaaaa!!!! http://img403.imageshack.us/my.php?image=nissan1zm7.jpg http://img82.imageshack.us/my.php?image=nissan2gh8.jpg http://img143.imageshack.us/my.php?image=nissan3ie7.jpg http://img143.imageshack.us/my.php?image=nissan4nj8.jpg http://img362.imageshack.us/my.php?image=nissan5sf4.jpg [ Dodano: Sro 15 Paź, 2008 09:15 ] zamiesciłem (wreszcie) zgodnie z obietnicą zdjęcia mojem maximy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marcus65 Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 I jak, rozwiązałeś sprawę tego szarpania? Pozdro Marcus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Akiro Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 Oto moja maxima, tarrrraaaaa!!!! Identyczna jak moja ( oprócz halogenów ) Co do tarcz to rzeczywiście 280x22 , tylko uważaj na klocki bo ciężko je dostać i zazwyczaj wciskają do wersji europejskiej o długości 15,1 - do twojej powinna być 13,7 jeśli dobrze pamiętam. Niestety ja dostałem tylko kashiyamy, a one są jednak za twarde i piszczą z dużą przesadą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.