Gość Amen77 Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 Witam Ostatnio mocno sie zastanawiam przy jakim przebiegu sprzedac P12tke 2.2 dieselek. Ogolnie uwaza sie ze japonskie auta sa mniej odporne na duze przebiegi niz niemieckie.. ciekawia mnie wasze praktyczne doswiadczenia w tej sprawie. Mam nakulane 154 tys, i do kwietnia dobije do ok 190 000 i wtedy mysle ze pora bedzie juz sprzedac to przemile autko i moze kupic rocznik pare lat mlodszy, moj to 2003. Jakie przebiegi macie (powyzej 150 000) i co wam wysiadlo z drozszych elementow (pow. 1000zl). Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waichwaich Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 Przy takim przebiegu to benzynę mozesz wymienić nie dieselka on sie dopiero dociera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Amen77 Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 Byc moze czesc elementow silnika ze wzgledu na stopy i sprezanie jest odporniejsza.. ale nie turbina.. nie pompy.. nie inne czesci auta.. poza silnikiem to przeciez sie meczy. Nie wiem jaka jest zywotnosc turbiny wedlug nissana? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomirek Opublikowano 26 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 Przy takim przebiegu to benzynę mozesz wymienić nie dieselka on sie dopiero dociera znam kilka benzynowych autek (i to nie tylko europejskich marek), ktore maja nakrecone 500tys i dalej jezdza i to bez zadnych remontow itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bodzió Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 Ja z kolei pierwsze słyszę od Ciebie że to niemieckie auta są bardziej odporne na duże przebiegi niż japońskie nic bardziej mylnego widocznie mechanicy Ci tak mówili że niemieckie są trwalsze bo są proste jak konstrukcja cepa coś walnie to łatwiej wymienić niż w japońcu a jak sam chcesz się przekonać które auta się częściej psuja to pojeździj po warsztatach i zobacz ile tam stoi aut produkcji niemieckiej ile japońskiej bo ja się założę że parę razy więcej będzie "niezawodnych" niemieckich aut. Ja sam osobiście jestem właścicielem 2 japońskich aut nigdy mnie nie zawiodły i za nic w życiu nie kupię sobie przereklamowanego niemieckiego bubla NISSAN made in JAPAN i nic więcej !!!! :diabel2: P.S. a tak w ogóle to żywotność silnika i jego odporność na przebiegi zależą tylko i wyłącznie od osoby która jeździ autkiem jak się dba o okresowe wymiany olejów , filtrów, świec itp to nic złego nie może się dziać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waichwaich Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 Moim zdaniem jedynie Hondy , Nissany a z europy hehe Peugeot wiem wiem francuz ale podobaja mi sie te samochody nie wiem poprostu maja to cos a teraz lece bo Robercik zaraz bedzie smigał w Singapurze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Majster51 Opublikowano 3 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 auta japońskie sa bardzo odporne a silniki nissana primer oprocz nieudanej konstrukcji 1.8 sa bardzo odporne moja ma 250 tyś i pracuje na mobil 0w40 i grama oleju nie bierze poprostu zyletka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kordzio Opublikowano 3 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 Dlaczego uważasz, że 1,8 to nie udana konstrukacja? Moja primka nie bierze też ani grama i ja wlewam shell helix 5W40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pitch Black Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Witam, jestem nowym forumowiczem i przymierzam się do kupna nissan primera p12 2.2 dci ale nie mam zbyt wiele gotówki dlatego muszę patrzeć na auta z przebiegiem ponad 200000tys. Czy P12 z 2002r z przebiegiem 200000tys nie będzie się psuła, głównie chodzi mi o silnik, czy te silniki mają durzą żywotność? Czy możecie mi coś o tym silniku napisać np. jaki jest tam rozrząd (pasek czy łańcuch), co należy od razu wymienić przy takim przebiegu, czy turbina będzie do remontu? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.