Gość Maciek C Opublikowano 26 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 Witam, mamy mały problem z P11 z silnikiem 1,6... Otóż dzisiaj auto zaczęło gasnąć na wolnych obrotach, niezależnie od tego czy pracuje na benzynie czy gazie (instalacja II gen). Gdzie może leżeć problem? POMOCY ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwolcio Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 Cześć. Opisz dokładnie w jakich warunkach silnik gaśnie tymbardziej że zarówno na gazie jak i na benzynie. Może wtedy coś poradzimy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maciek C Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 Hmm, właściwie to cały czas gaśnie, trzeba depnąć na gaz przy odpalaniu żeby zapalił, jak już zapali i puścisz gaz, to chwilke pracuje i gaśnie. Zarówno na LPG jak i benzynie wygląda to identycznie... Do mechaniora jestem umówiony na poniedziałek, ale za wszelkie wskazówki będę wdzięczny, może udałoby się to rozwiązać bez fachowej pomocy mechanika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwolcio Opublikowano 28 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2008 Na pewno proponuję zacząć od sprawdzenia filtra powietrza. Może pomogło by czyszczenie przepływomierza i przepustnicy. Jeśli gaśnie na gazie i na benzynie w podobnych warunkach to może ewentualnie krokowiec jest uszkodzony i nie steruje wolnymi obrotami. Można sprawdzić filtr paliwa i gazowy ale to raczej wykluczam. Jeśli dawno nie były wymieniane świece to warto zbadać w jakim są stanie. Tyle przychodzi mi na myśl. Napisz co mechanik zdiagnozuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adek19 Opublikowano 28 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2008 moze elektroniczne (automatyczne) ssanie sie zepsuło, spr bezpieczniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maciek C Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 No i sprawa się rozwiązała. Okazało się, że uszkodzony jest regulator ciśnienia na szynie wtryskowej. Membrana strzeliła i do dolotu dostawało się paliwo i go po prostu zalewało... Koszt części 50zł (szrot), robocizna 40zł, auto chodzi jak nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwolcio Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 Dziwne że przez coś takiego auto gasło też na gazie :?: Jak możesz to fotkę zrób bo nawet nie wiem gdzie ten regulator jest zamontowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 30 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2008 Miałem ten sam problem jak kupiłem auto - też i na LPG i na benzynie gasł. I również regulator był do wymiany. Mechanik poradził sobie z tym zakładając nową membramkę do regulatora i od tamtego momentu wszystko wróciło do normy. Ale zastanawiało mnie dlaczego na LPG również wolne obroty pływały i gasł. Gazownik (o ile pamiętam ) poradził mi później doinstalowanie emulatora wtrysków bo nie było. [ Dodano: Wto 30 Wrz, 2008 10:15 ] Jak chcesz, żeby ten regulator który obecnie założyłeś służył długo i bezawaryjnie to częściej jeździj na benzynce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.