Gość TomP11 Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 Witam szystkich oto moj 1 poscik;) otóż od niedawna jestem posiadaczem Nissana Primiery P11 2.0TD samochodzik bardzo mi sie podaba ale chodzi mi o jego moc z tego co wiem ma 90km(66kw). Ale jak na 90 km to jest troszke "mul" nieweim dlaczego. Jak podniose maske i wkrece silnik na 2 tys to jakas turbine slysze ale podczas jazdy wogle nie odczuwam przyspiesznie powyzej 2tys obr. Nieweim moze te autka tak maja ale troszke sie martwie o ta turbinke ze moze byc zajezdzona a z tego co wiem to troszke kosztuje;/ sa jakies sposoby zeby sprawdzic czy turbo ma odpowiednia moc i czy jest sprawne?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rodrigo Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 To że jest mułowaty to może być przepływomierz. Moja siostra kupiła takiego samego i od początku zbierał sie po prostu tragicznie - żeby nim ruszyć trzeba było mu ostro wcisnąć. Okazało się że turbo jest ok, tylko przepływka do wymiany była. Jedź na kompa i niech ci sprawdzą. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 Sprawdź sobie nawet stoperem jaki masz czas do 100. Jak w okolicach 14s to wszystko jest ok. U mnie z uszkodzona przepływką miał 21s/100km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TomP11 Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 oki:) sprawdze dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 Ja mam przyśpieszenie w ok. 17s. i szczerze powiem ze dla mnie ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waichwaich Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 poprostu taki to juz samochod chciałeś rakiete bylo kupic sobie 2,0 GT ja tam wole zaoszczedzic wlać do pelna i zrobic na tym okolo 900 km a turbina z tego co słyszałem włącza sie przy 2500 obr okolo ale jak to tam jest to powiem nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TomP11 Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 poprostu taki to juz samochod chciałeś rakiete bylo kupic sobie 2,0 GT ja tam wole zaoszczedzic wlać do pelna i zrobic na tym okolo 900 km a turbina z tego co słyszałem włącza sie przy 2500 obr okolo ale jak to tam jest to powiem nie wiem widzisz ja tez sie nastawilem na oszczedons ale ojciec ma audice a4 1.9tdi 110km i ona to sie zbiera ja wolalem tego bo to wytrzymalsze autko:) pod wzgledem zawieszenia ale troszke mnie to dziwilo ze przy 2.0 tak sie zachowuje fakt nie ma tego I ale mniejsza z tym:) zrobie test i zobaczyy wtedy:) dzieki za informacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waichwaich Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 to po prostu jest inny silnik kumpel też miał 1,9 tdi audi a4 ale co z tego jak byl tak zajechany że ładzianki go odstawiały nie wiem jak tam audi wypada na tle spalania i masy samochodu ale ja tam niemieckiego samochodu nie kupie nigdy mam odrazę do Niemców za to co zrobili i robią mojej ojczyźnie !!! a co do zawiechy w nissanie to hmm po przejechaniu 6 k km musialem wymienic wahacz ale i tak warto dla mojego stworka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TomP11 Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 znaczy spalanie jest podobno 5,5l/100km tak do 130 Km/h ale audiczka jest cięższa od primierki:) ja mialem kupowac audice b4 1.9tdi ale jak wsiadlem do nissana to mi sie bardziej spodobal jakies to wnetrze jest cikawsze i przyjemniejsze w audiku to takie sztywne i proste wszystko:) no i nissanek ma wieksze wposazenie co mi sie spodobalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 Kolego B4, Paskami kanciakami i starymi beemami to "biedni rolnicy" z LCH co do Starowojtowa po Fajki i paliwo jeżdzą . No chyba że w tym celu szukasz samochodu 5,5 to może na trasie i na pusto bez klimy. Ja swoim kombi po lfcie wypakowany jak rumuny spalałem 6,5 z klimą. Miasto to 7 na emeryta 8 norma i nawet 10 na PSJ (pi.... stulu jazdy) Silnik nie należy do oszczędnych. Co do przepływki, to pomierz napięcia http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=29808 i nie płucz w benzynie. Ja tak załatwilem swoją. Są specjalne płyny na bazie acetonu ale i one czasem nie pomagają. Teraz to i nawet 21s/100m nie robię, a jaki wstyd na światłach o wyprzedzaniu to tylko śnię i cieszę się jak jedzie rowerzysta, albo ciągnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TomP11 Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 Kolego B4, Paskami kanciakami i starymi beemami to "biedni rolnicy" z LCH co do Starowojtowa po Fajki i paliwo jeżdzą . No chyba że w tym celu szukasz samochodu Fajnie tu ujoles:) zrobilem pomiar na przyspieszenie wyszlo mi 17sekund do 100 mysle ze to dobrze?? ale w poniedzialek jeszcze pomierze miernikiem zeby miec 100% pewnosc ze przepływomierz jest OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość neofita Opublikowano 3 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 Ja powiem tak, zrób co "Ojce" tego forum radzą, ja tak zrobiłem i jestem przeszczęsliwy, auto ciagnie od samego dołu, nie kopci, pali przyzwoicie, żona jak mi rekwiruje auto to zawsze z piskiem opon rusza. A co "Ojce" radzą? Po pierwszwe, przepływomierz, po drugie wyciąć ERG, po trzecie odpowiedni termostat aby nie było przepałów. I nie martw się o nic więcej! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 3 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 Odpowiedni termostat, to znaczy jaki bo jakoś mnie to mineło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yello5 Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 A czy wiecie może jakie ciśnienie powinna wytwarzać turbina ?? Ja w swojej primerce nie słyszę wcale turbiny, ale chyba coś tam działa bo jak odłączę ten cienki wężyk od kolektora ssącego to coś dmucha. No i pytanie, czy to normalne że jej nie słyszę ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość neofita Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 Odpowiedni termostat, to znaczy jaki bo jakoś mnie to mineło?Teraz mam w autku orginał nissana, nie pamiętam dokładnie temperatury otwarcia wiec nie podaję, natomiast poprzedni właściciel wsadził termostat z audi osadzony na grubej warstwie silikonu :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 No tak wszystkie chwyty dozwolone aby sprzedać. Ja w starej renówce miałek klocki z żuka doszlifowane tak aby nie wyleciały z uchwytu, Dobrze że nie było trocin albo banana w skrzyni i musztardy w chłodnicy :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.