Gość tomagos Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 Witam wszystkich~! PAnowie brak mi juz pomyslow co sie dzieje. instalacja sekwencja ZENIT - reduktor KME SILWER moc do 170 KM, wtryski zolte walteka (czerwone nie zdaly egzaminu) nissan wp11 98 rok sr20de 195 tys km przebiegu, przy 170 tys zalozona instalka po wymianie swiec kabli wn po regulacjach i ustawieniach map wtrysku itp itd zaplon ustawiony na 15 stopni, przy 10 stopniach mozna zapomniec o jezdzie ogolnie w/g komputera (podlaczalem pod kompa) zadnych bledow wszystko pierwyj sort problem: silnik do momentu calkowitego zagrzania pracuje idealnie, ma "kopa" zbiera sie sympatycznie. po uzyskaniu temp wszystko mija, nie ma juz przyspieszenia, w zakresie obrotow 2 - 2.5 rpm brak mocy, "zero" reakcji na pedal gazu, a w calym zakresie obrotow to tak jak bym na klimie jechal, trzeba go "przeciagac" z obrotami by sie rozpedzal. duze spalanie gazu miasto 15 ltr/100 km przy spokojnej jezdzie, trasa z predkoscia do 100 - 120 km/h ponad 10 ltr/100 km. czasami mam juz dosc tego auta, jazda nim po prostu nie nalezy do przyjemnych a przeciez to nissan i powinno miec sie radosc z jego posiadania i uzytkowania. moze jakies sugestie koledzy w tym temacie beda mieli to prosilbym o napisanie, a tak na marginesie to zastanawiam sie nad ukladem wydechowym troszke czytalem na forum o tym ale nie sadze by mialo to jakis wplyw na spalanie i osiagi tego auta, dodam ze na benzynie auto troszke lepiej sie zachowuje ale to wynika z tego ze lpg jest troszke slabszym paliwem wiec tu nie ma czego sie czepiac. duzo jezdze tym autem i cenie je za bezawaryjnosc ale to co sie z nim dzieje przeasta mnie i nie pozawala w pelni wykorzystywac jego zalet. prosze o pomoc , z gory dziekuje , pozdrawiam i czekam na jakies komentarze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutek Opublikowano 28 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2008 Problem może być w padniętym przepływomierzu - podłącz samochód do kompa i sprawdź czy nie ma błędu. Brak mocy również może się z tym wiązać. Walczę w swoim z podobnymi objawami, we wtorek idzie do płukania przepustnica i przepłwomierz, jak nie pomoże to czeka mnie wymiana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 28 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2008 moim zdaniem sonda lambda - do czasu rozgrzania ECU nie słucha sondy, więc jedzie na swojej mapie, potem przekłamania sondy powodują te sensacje. Przepływka też możliwa. Te żółte Valteki coś mi tu nie pasują. Czemu czerwone nie zdały egzaminu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomagos Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 czerwone walteki byly za wolne zdaniem gazownika, dysze mialy rozwiercone na 0,3 w oryginale byly 0,24 ale i tak czasy wtryskow byly strasznie dlugie, nie wiem czy dobrze opisuje ale cos takiego mowil gazownik, po zamontowaniu zoltych cewek i tych samych dysz czyli 0,3 poprawily sie czasy wtrysku i auto jezdzi z tym ze jak pisalem w poscie problemy sa takie a nie inne. co do przeplywki to zakladalem druga od kolegi nissana ma identycznego jak moj tyle za 2 tyg mlodszego i objawy te same, wiec odrzucam temat przeplywki. co do sondy to pomiary napiecia byly sprawdzane i oceniono ze nie jest uszkodzona, jomputer zadnych bledow nie pokazuje. hm sam juz nie wiem co go boli, moze ten typ tak ma, dodam ze kolegi primera jezdzi sie o wiele sympatyczniej, po prostu ma lepszego kopa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutek Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 Zastrzegam że nie jest to sprawdzona informacja ale czytałem na forum że objaw dziury może być spowodowany wyciągnięciem łańcucha rozrządu. Może warto sprawdzić i wykluczyć tą wątpliwość? Dziwne, że zimny silnik raguje prawidłowo a po rozgrzaniu dostaje zadyszki - powinno być odwrotnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 Zimny silnik jest przelewany benzyną- długie czasy wtrysków, wiec sobie i gaz z tym radzie, jak sie rozgrzeje - zamyka sie pętla zwrotna- sygnały z sondy, przepływki, itd. Zmierzyłbym spaliny na gazie i benzynie i porównał. Moim zdaniem totalnie skopana mapa poprzez złe dobranie dysz. Te silniki jeżdżą na sekwencjach więc i Twój musi, tylko gazownik pewnie nie wie jak to zrobić, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutek Opublikowano 30 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2008 Moje żółte Valteki też przeszły rozwiercanie z 1,8 do 2,0. Mapa po tym zabiegu poszła do dołu o 0.5 - było 1,6 teraz jest max 1.1, Zniwelowało to strzały w wydechu i polepszyło działanie silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 30 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2008 1,1 to nachylenie, czy czas wtrysku gazu?, benzyny? Sprawdziłbym jaka jest poprawka i czy ciśnienie w sofcie jest zgodne z cisnieniem różnicowym na listwie. mapa się rozjeżdża po nagrzaniu silnika, gdzieś być błąd musi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutek Opublikowano 7 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2008 Żeby dokończyć historię - na dzień dzisiejszy zwalczyłem problem w osłabieniu silnika. Wystarczyło zrestartować komputer. Po podłączeniu Stag piszczał jak opętany ale sprawdziłem i ani mapa ani inne parametry nie uległy zmianie. Na reszcie jest czym jechać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.